Ja iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef n0a het volgende:
[..]
Daar heb ik ook de mini's besteld. Ben benieuwd. Vond ze ook op ebay voor ongeveer de helft van de prijs. Maar heb geen zin om max een maand te wachten. Die 5 / 6 euro verschil maken me nou ook niet echt uit.
Epileren geen optie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef ymme het volgende:
Ik heb vanmiddag wenkbrauwhars strips besteld.
Iemand hier ervaring mee? En tips?
Mascara maakt niet echt uit. Ik gebruik wel vaak mascara's van vriendinnen of mijn zussen en andersom. Oogpotlood, daar komen de echte mega drama's van qua ontstoken ogen etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef _aurum_ het volgende:
Hygiene technisch is het niet echt verstandig om iemand anders zijn mascara te gebruiken.
Met touwtje en daarna pincet geeft echt het mooiste effect.quote:
Volgens mij wel, of je hebt een verschil in licht en donker, maar niet zo veel varianten als bij foundation dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:11 schreef Livra het volgende:
Ik als make-up nono stel waarschijnlijk de domste vraag ever: bij zo'n BB-Cream is er dan geen verschil in kleur? Is het gewoon 1 kleur die dan iedereen zou 'passen'?
Nou ik laat liever niemand gebruik maken van dezelfde mascara, kwasten, lippenstift etc.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mascara maakt niet echt uit. Ik gebruik wel vaak mascara's van vriendinnen of mijn zussen en andersom. Oogpotlood, daar komen de echte mega drama's van qua ontstoken ogen etc.
[..]
Met touwtje en daarna pincet geeft echt het mooiste effect.![]()
Nou ben ik niet echt een kenner, maar de kwasten op het plaatjes zien er niet heel kwalitatief hoogstaand uit. Het valt natuurlijk moeilijk te bepalen vanaf een plaatje maar als ik ze vergelijk met mijn Kabuki kwasten staat daar het haar veel strakker tegen elkaar. Hier valt het meer uit elkaar...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
Misschien een tip, kabuki kwasten in de aanbieding![]()
http://www.groupon.nl/dea(...)udio-Hengelo/8122098
Mascara maakt zeker wel uit ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mascara maakt niet echt uit. Ik gebruik wel vaak mascara's van vriendinnen of mijn zussen en andersom. Oogpotlood, daar komen de echte mega drama's van qua ontstoken ogen etc.![]()
Oh ik heb er ook geen verstand van hoor, geen idee of het goede zijn.. Maar ik moest direct aan dit topic denkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:46 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Nou ben ik niet echt een kenner, maar de kwasten op het plaatjes zien er niet heel kwalitatief hoogstaand uit. Het valt natuurlijk moeilijk te bepalen vanaf een plaatje maar als ik ze vergelijk met mijn Kabuki kwasten staat daar het haar veel strakker tegen elkaar. Hier valt het meer uit elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mineralize Appeal oogschaduw.. (Universal)
Een nieuw kleurtje oogschaduw; Parfait Amour.
De kleur is in het echt wat donkerder en door je kwast eerst zachtjes in wat water te tippen en dan in de oogschaduw komt een hele mooi kleur naar voren met een blauwe ondertoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een nieuwe lipglass; Nymphette
Ik hou absoluut niet van lippenstift, dus ik hou het dus op gloss- en glassjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's onder een spoiler ivm de grootte ervan!
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 15-07-2012 14:46:37 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Wauw, je hebt erg mooie dingen gekregen!
Die lipglass is trouwens echt een prachtige kleur.
Nog een vraagje:
Weet iemand of de bamboo kwasten van Zoeve te vergelijken zijn met die
van Ecotools?(Die gebruik ik nou).![]()
Ik heb wat dingen besteld om mijn too faced en Urban Decay collectie aan te vullen!
en
Ik ben nog steeds op zoek naar goede make-up kwasten. Iemand tips?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Dank je!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Vansschoen het volgende:
Wauw, je hebt erg mooie dingen gekregen!
Die lipglass is trouwens echt een prachtige kleur.
Nog een vraagje:
Weet iemand of de bamboo kwasten van Zoeve te vergelijken zijn met die
van Ecotools?(Die gebruik ik nou).Ik ben er ook erg blij mee!
Ik gebruik geen andere merk kwasten, omdat ik alleen maar MAC gebruik!![]()
Miam, jij hebt ook mooie dingen erbij
Wat voor kwast zoek je? Ik ben erg blij met mijn MAC 239 kwast, geweldige kwast voor het aanbrengen van oogschaduw!
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik ben zelf erg te spreken over mijn Ecotools kwasten.
Maar zie mijn vraag hier boven over de zoeva kwasten, wat volgensmij
ongeveer het zelfde is, maar niet van zo ver weg hoeft te komen.![]()
Ik zoek voornamelijk kwasten voor het aanbrengen van oogschaduw,
Ik doe het tot nu toe nog steeds met m`n essence kwasten, maar deze zijn kwalitatief niet
erg goed.
Ik heb gelezen over bamboo zoeva kwasten?
Zijn deze een beetje goed?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Dan moet je die kwast die ik hierboven noem echt eens proberen!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:39 schreef Miam het volgende:
Ik zoek voornamelijk kwasten voor het aanbrengen van oogschaduw,
Ik doe het tot nu toe nog steeds met m`n essence kwasten, maar deze zijn kwalitatief niet
erg goed.![]()
Hulde! Hij kostte me 27 euro *autsj*, maar hij heeft zich al echt terugverdiend!
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik ben wel te spreken over deze BB:
Ik heb wat revieuws gelezen op internet, die zijn niet razend enthousiast maar toch gekocht om te proberen. Het is absoluut geen BB cream want ik gebruik er nog een dagcreme onder en het dekt niet. Maar dat is juist hetgene wat mij aanspreekt, ik hou niet zo van foundation en kan ook nooit de juiste kleur vinden. Deze BB geeft me net iets meer kleur in mijn gezicht alsof ik een dagje in de zon heb gezeten en met wat bronzer en blush geeft het een heel mooi resultaat!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wow, dat is wel erg duur inderdaad! voor 1 kwast?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dan moet je die kwast die ik hierboven noem echt eens proberen!![]()
Hulde! Hij kostte me 27 euro *autsj*, maar hij heeft zich al echt terugverdiend!
Ik vind die 22 Euro voor die bamboo kwasten zet op zoeva.de wel de max!
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |