Ik geloof je, ik vind de vorm alleen nixquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op zich is de kwaliteit van die kwast best goed tegenover wat normaal erbij zit.
Gezellig! Hopelijk niet in september dan, motte lang wachtenquote:
Die zit ook in de V&D van Enschede, ben er wel eens doorgelopen, maar is dat net zo bijzonder als MAC ofzo dan?quote:
Volgens mij is Benefit ook onderdeel van Dior, niet dat dat heel veel zegt natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef Cheeseburgertje het volgende:
Heb nu toch weer mijn twijfels over dat Dallas ding van benefit. Vind het zo lastig om nieuwe dingen te proberen.
Normaal gebruik ik van geurlain die terra cotta iets.
Is er denken jullie veel verschil tussen deze producten? Stel echt veel vragen maar ben niet bekend met de producten van benefit. Gebruik normaal alleen geurlain dior en ysl. Ben benieuwd of dit product even fijn is.
De kwaliteit is goed en het is goedkoper dan macquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die zit ook in de V&D van Enschede, ben er wel eens doorgelopen, maar is dat net zo bijzonder als MAC ofzo dan?
Aha okéquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De kwaliteit is goed en het is goedkoper dan mac
Daar ben ik het niet mee eens , het spul bij V&D is wat zachter/poreuzer en breekt daarom makkelijker. Daarnaast is het pigment van mindere kwaliteit. Zelf gebruik ik vooral mac, gezien mijn huid hier ook beter op reageert.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De kwaliteit is goed en het is goedkoper dan mac
Ik snap echt geen kloot van je post. Over welk spul van de V&D heb je het nou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:40 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens , het spul bij V&D is wat zachter/poreuzer en breekt daarom makkelijker. Daarnaast is het pigment van mindere kwaliteit. Zelf gebruik ik vooral mac, gezien mijn huid hier ook beter op reageert.
Nope, alleen promofoto's gezien en daar werd ik niet zo enthousiast van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Ziba het volgende:
Heeft iemand van hier al Lush make-up uitgeprobeerd?
Lippenstift volgens mij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kloot van je post. Over welk spul van de V&D heb je het nou?
zal wel allemaalquote:
Tsja... vage shit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |