abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7665139
quote:
Het schijnt zelfs dat hij neuspulkjes uit zijn eerste neus heeft bewaard.
Tuurlijk..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7665303
Ze kunnen natuurlijk de meeste gekke dingen bedenken, niemand die het tegen zal spreken en Michael Jackson zelf wordt denk ik niet meer zo serieus genomen na die dingen van afgelopen tijd.
pi_7665921
Micheal is nu heel raar bezig. Maar dames&heren, ik ben dan wel 18, maar je moet eens kijken wat hij in zijn leven heeft meegemaakt. Hij is op HEEL erg jonge leefdtijd in een buizness gekomen waar hij het 1 en ander heeft meegemaakt.

Tuurlijk is invincible zijn slechtste album (ik zeg ZIJN), vind ik, maar je moet hem nu niet gaan afkraken op de dingen die hij nu doet.

Oke, het word een freak, maar wanneer ik hem zie, denk ik toch nog altijd aan zijn carriere by the jacksons five, zijn eigen carriere met enorm ultieme nummers,

Het is jammer dat michael de laatste tijd rare dingen doet, maar begint een beetje op het elvis verhaal te lijken. Uitstekende carriere, gaat de laatste tijd een stuk minder goed en straks eindigt het nog op ^__^__^__^_______________ (staat voor overlijden )

donderdag 2 januari 2003 @ 15:05:48 #54
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7666016
Als ie zich wat volwassener gedragen had (niet dat kinderlijke imago), niet al die operaties had gehad, en nog zwart was geweest (of dat nou door een huidziekte komt, ja of nee) dan was ie denk ik vandaag de dag nog steeds een grote ster geweest... oké maar een speculatie maar zit wel wat in!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_7666107
Nou ja, zijn freaky imago helpt uiteraard niet mee, maar zijn muziek is ook gewoon niet meer zo vernieuwend als in de jaren 80 / begin jaren 90. Als hij echt weer met een ijzersterk nummer zou komen, dan zou hij qua plaatverkoop vast zo weer aan de top staan. Invincible was misschien een flop als je het vergelijkt met de verkoopcijfers van Thriller, maar er zijn er nog altijd een flink aantal miljoen exemplaren van verkocht.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:19:36 #56
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7666348
Klopt wel ja Zander... komt ook omdat hij nog steeds een enorme fanbeweging achter hem heeft staan denk ik. Denk echter niet dat er nog zo'n superhit komt, want in Amerika moeten ze haast bijna al helemaal niets meer van hem hebben en heb nu niet echt het idee dat ie het nog een keer wil proberen. Mja, je weet het maar nooit met Michael Jackson!

Hij blijft me in ieder geval wel verbazen de laatste jaren...

[Dit bericht is gewijzigd door Knaller op 02-01-2003 15:20]

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:20:06 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_7666359
Michael Jackson is teveel doorgeslagen in zijn freakiness. Een beetje freak zijn is vaak nog wel gunstig voor je imago, maar niet in deze mate. Zeker niet als het samengaat met het ontbreken van nieuwe echt goede muziek.
En verder denk ik dat die aantijgingen van kindermisbruik zijn imago nog het meeste geschaad hebben. Je kunt in de muziekbusiness natuurlijk veel rare dingen doen, maar dat niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:25:24 #58
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7666465
Pharrel Williams had speciaal het nummer "You don't have to call" voor MJ geschreven, maar MJ moest er niks van weten.. dat was erg van MJ want nu heeft Usher dat nummer gedaan en het is een erg lekker nummer .. en het had MJ precies de frisse vernieuwing gegeven die hij voor de huidig generaties nodig heeft.

voor wie hem niet kennen, Pharrel Williams is onder naam Neptunes/N.e.r.d. op dit moment waarschijnlijk de meest gewilde producer en heeft meerdere hits gescoord met producties voor oa Justin Timberlake, Britney spears, Usher, Busta Rhymes, Puff Daddy, Kelis, Beenie Man, the Alkaholics,etc. etc.

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_7754425
quote:
Op donderdag 19 december 2002 12:26 schreef Disorder het volgende:
http://www.canal96.com/michael/
Dit spelletje blijft niet zonder repressailles van Michael Jackson, vandaag is te lezen dat hij een klacht in gaat dienen tegen de makers. De maker zou ziek in zijn hoofd zijn.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 10:17:54 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7755159
Het is toch jammer dat iemand zo moet eindigen.
Zeg nou zelf. Hij is vroeger lam geslagen door z,n vader.
Hij heeft nooit een goeie jeugd gehad.

Hij heeft aan de top voor velen jaren gestaan. Altijd met wat hij
ook doet. word er met hem mee gekeken. Zo dra hij iets van z,n
kop laat zien. Krijgt hij 40 camera,s in z,n smoel. Ik vind het niet
gek dat hij straat vrees heeft. En dat hij zelden buiten komt!
en dan denken aan de verhalen die over hem geschreven word.
Ik kan begrijpen dat hij er aan onderdoor gaat. En dat hij niet meer normaal kan doen. En wat betreft dat kind. Volgens mij had hij niet door dat hij dat deed. Volgens mij dacht dat hij dat er nog iets onder was. Want toen hij er achter kwam dat z,n over de reling hing. Zag je hem heftig reageren. En meteen terug z,n kamer in ging. En meteen iedereen weer zeggen dat hij gestoord is. En dat hij z,n kind naar beneden wilde gooien.

Iemand met zo een verleden. En zo een leven. Met zo veel geld. Dat kan nooit goed gaan. En vele mensen helpen hem de af grond in. Heel heel erg zonde. Zal niet opkijken als er een dag komt dat hij zelfmoord pleegt.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_7788462
Michael Jackson is boos op de makers van het videospelletje Michael Jackson Baby Drop.De makers hebben zich laten inspireren door het incident in Berlijn waarbij Jackson zijn baby korte tijd over een balkon liet bungelen.Volgens Wacko Jacko' hebben de bedenkers van het spelletje een zieke geest.(VARA HITTEKST)
pi_11173525
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:55 schreef schatje het volgende:
Michael Jackson is boos op de makers van het videospelletje Michael Jackson Baby Drop.De makers hebben zich laten inspireren door het incident in Berlijn waarbij Jackson zijn baby korte tijd over een balkon liet bungelen.Volgens Wacko Jacko' hebben de bedenkers van het spelletje een zieke geest.(VARA HITTEKST)
en terecht dat ie boos is....

Als ik michael jackson zie tegenwoordig denk ik aan de brugklas vol met stoere jongens en dan 1tje die minder stoer is en een bril en een beugel heeft....

Kijk ik zou zo'n jongen met rust laten, maar je weet zelf wel dat zo iemand altijd ergens op gepakt word....

en dat is met micheal jackson toch hetzelfde?

"Written And Composed By Michael Jackson"
pi_11173781
-edit: doodswens.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-06-2003 18:03]

Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')