quote:Tuurlijk..
Het schijnt zelfs dat hij neuspulkjes uit zijn eerste neus heeft bewaard.
Tuurlijk is invincible zijn slechtste album (ik zeg ZIJN), vind ik, maar je moet hem nu niet gaan afkraken op de dingen die hij nu doet.
Oke, het word een freak, maar wanneer ik hem zie, denk ik toch nog altijd aan zijn carriere by the jacksons five, zijn eigen carriere met enorm ultieme nummers,
Het is jammer dat michael de laatste tijd rare dingen doet, maar begint een beetje op het elvis verhaal te lijken. Uitstekende carriere, gaat de laatste tijd een stuk minder goed en straks eindigt het nog op ^__^__^__^_______________ (staat voor overlijden )
Hij blijft me in ieder geval wel verbazen de laatste jaren...
[Dit bericht is gewijzigd door Knaller op 02-01-2003 15:20]
voor wie hem niet kennen, Pharrel Williams is onder naam Neptunes/N.e.r.d. op dit moment waarschijnlijk de meest gewilde producer en heeft meerdere hits gescoord met producties voor oa Justin Timberlake, Britney spears, Usher, Busta Rhymes, Puff Daddy, Kelis, Beenie Man, the Alkaholics,etc. etc.
quote:Dit spelletje blijft niet zonder repressailles van Michael Jackson, vandaag is te lezen dat hij een klacht in gaat dienen tegen de makers. De maker zou ziek in zijn hoofd zijn.
Op donderdag 19 december 2002 12:26 schreef Disorder het volgende:
http://www.canal96.com/michael/
Hij heeft aan de top voor velen jaren gestaan. Altijd met wat hij
ook doet. word er met hem mee gekeken. Zo dra hij iets van z,n
kop laat zien. Krijgt hij 40 camera,s in z,n smoel. Ik vind het niet
gek dat hij straat vrees heeft. En dat hij zelden buiten komt!
en dan denken aan de verhalen die over hem geschreven word.
Ik kan begrijpen dat hij er aan onderdoor gaat. En dat hij niet meer normaal kan doen. En wat betreft dat kind. Volgens mij had hij niet door dat hij dat deed. Volgens mij dacht dat hij dat er nog iets onder was. Want toen hij er achter kwam dat z,n over de reling hing. Zag je hem heftig reageren. En meteen terug z,n kamer in ging. En meteen iedereen weer zeggen dat hij gestoord is. En dat hij z,n kind naar beneden wilde gooien.
Iemand met zo een verleden. En zo een leven. Met zo veel geld. Dat kan nooit goed gaan. En vele mensen helpen hem de af grond in. Heel heel erg zonde. Zal niet opkijken als er een dag komt dat hij zelfmoord pleegt.
quote:en terecht dat ie boos is....
Op woensdag 8 januari 2003 22:55 schreef schatje het volgende:
Michael Jackson is boos op de makers van het videospelletje Michael Jackson Baby Drop.De makers hebben zich laten inspireren door het incident in Berlijn waarbij Jackson zijn baby korte tijd over een balkon liet bungelen.Volgens Wacko Jacko' hebben de bedenkers van het spelletje een zieke geest.(VARA HITTEKST)
Als ik michael jackson zie tegenwoordig denk ik aan de brugklas vol met stoere jongens en dan 1tje die minder stoer is en een bril en een beugel heeft....
Kijk ik zou zo'n jongen met rust laten, maar je weet zelf wel dat zo iemand altijd ergens op gepakt word....
en dat is met micheal jackson toch hetzelfde?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-06-2003 18:03]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |