dat doet er niet toequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:32 schreef DanielBackward het volgende:
hoeveel % van het aantal kandidaten moet klagen voor enig resultaat denk jullie? 15-25% ?
Nee het moeten gegronde klachten zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:32 schreef DanielBackward het volgende:
hoeveel % van het aantal kandidaten moet klagen voor enig resultaat denk jullie? 15-25% ?
3,19.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Nutkicker22 het volgende:
En hoeveel weegt de schrijfster die ook klaagt ?
Is produkt nou nieuwe of oude spelling?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:35 schreef trolololo het volgende:
Ik vind dat mensen die product als 'produkt' schrijven ook geen examen mogen maken
Ze is al lang terug.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef meneer_valk het volgende:
SS is trouwens wel lang sporten valt me nu ineens op.
Oude.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is produkt nou nieuwe of oude spelling?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef meneer_valk het volgende:
Hooiii sweetiepiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef meneer_valk het volgende:
Mijn oprechte excuses.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hooiii sweetiepieBen er al een klein tijdje hoor. had een uurtje gesport
Dan faal je gewoon als je dat zo schrijft.quote:
produkt = babyboomertaalgebruikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is produkt nou nieuwe of oude spelling?
Coolquote:
wtf? dat moet je jezelf gewoon aanleren om te kunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef RavagerXLL het volgende:
Ik loop de hele dag water te snotteren, ik ga denk ik dalijk maar slapen boven een wc-rol![]()
Beter is het morgen over.
Ik ga ook niet binnen touwtjespringen denk ik, ik denk dat mijn ouders daar niet zo blij mee zijn als ik hierboven zit te touwtjespringen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
CoolIk woon in een flat >.> Vrouw onder me heeft alzheimers dus geen goede comboo
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
CoolIk woon in een flat >.> Vrouw onder me heeft alzheimers dus geen goede comboo
Ja die ken ik, maar die man is wel langzaam+zijn stem ben ik al gauw zat :pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef trolololo het volgende:
Iemand dit ontdekt? dit is echt zo handig: http://www.youtube.com/user/uitlegklas
Want? Ze is het na 5 min toch weer vergeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
HAahaha xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga ook niet binnen touwtjespringen denk ik, ik denk dat mijn ouders daar niet zo blij mee zijn als ik hierboven zit te touwtjespringen.
Gewoon buiten.
Hahahha ja maar die eerste 5min wordt ze spastisch en gekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Want? Ze is het na 5 min toch weer vergeten.
Wat moet ik mezelf aanleren, niet snotteren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef dramatic het volgende:
[..]
wtf? dat moet je jezelf gewoon aanleren om te kunnen
Ik kende hem al. Voor natuurkunde heb je ook zoiets http://www.youtube.com/user/VUexamenhulp/videosquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef trolololo het volgende:
Iemand dit ontdekt? dit is echt zo handig: http://www.youtube.com/user/uitlegklas
met waterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Wat moet ik mezelf aanleren, niet snotteren?
Meid toch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef dramatic het volgende:
[..]
zoveel posts per dag van je waar ik het mee eens ben
Ik ga slapen met het geluid van dit aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar die man is wel langzaam+zijn stem ben ik al gauw zat :p
En algebra + toepassingen zijn makkelijk, meetkunde moet je zelf "zien"
hjbquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:58 schreef Rummikub het volgende:
Jongens het was gewoon 2, hou nou een sop!
Mooi toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:58 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik ben Nederlands nog een keer gaan nakijken maar kom nu veel hoger met de punten uit =\
nja als ik heel soepel ben 38 ;o Maar soms heb ik wel iets van; meh komt neer op hetzelfde vind ik DUs goed!quote:
Haha let's hope so, je hebt in ieder geval een dikke voldoendequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nja als ik heel soepel ben 38 ;o Maar soms heb ik wel iets van; meh komt neer op hetzelfde vind ik DUs goed!
Hopelijk vindt mijn lerares dat ook haha
Hooop het. Kwam gister uit op 30-33 punten =\quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:05 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha let's hope so, je hebt in ieder geval een dikke voldoende
Maar dat is ook voldoendequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hooop het. Kwam gister uit op 30-33 punten =\
Prima! Hoe gaat het met jou? (wat doe je ook alweer?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol ja hoor. Hoe gaat het, in Nijmegen?
ik verwacht eenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Prima! Hoe gaat het met jou? (wat doe je ook alweer?)
Ja maar haalt m'n gemiddelde wel erg omlaagquote:
ASW, in Utrecht. Alles gehaald, dus gaat lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Prima! Hoe gaat het met jou? (wat doe je ook alweer?)
in m&o ook al? hoeveel had zequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Keauning het volgende:
[..]
Klopt. Ze heeft al gefaald in Nederlands en M&O.
en hoequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef Keauning het volgende:
[..]
ASW, in Utrecht. Alles gehaald, dus gaat lekker.
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef Keauning het volgende:
[..]
ASW, in Utrecht. Alles gehaald, dus gaat lekker.
cijfer 4 of 4 punten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Rond de 4 zei ze, maar zal wel overdreven zijn.
Jouw cijfer voor M&O ligt tussenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol.
Grove schatting van 20, geen idee wat dat is?
Hmm, balen dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Jouw cijfer voor M&O ligt tussen
3,3 en 4,3
gebaseerd op een score van 20 uit 63 punten
Volgens LAKS dan.
Wat moet precies 5,5 gemiddeld zijn van de cijfers? Enkel CE, of SE, of beiden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
dat 5,5 gemiddeld gaat echt heel veel mensen hun nek omdraaien
o.a. mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
Dan falen ze gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
Enkel CE.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat moet precies 5,5 gemiddeld zijn van de cijfers? Enkel CE, of SE, of beiden?
Het neemt ook invloed van de scholen weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het niet echt een eerlijke manier van toetsen wat de talen betreft.
Is dat jouw argument voor mijn stelling?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het neemt ook invloed van de scholen weg.
Nee, gewoon een argument. Hetzelfde argument heb ik trouwens in een proefbetoog gebruikt, daar had ik een 8,9 voor.quote:
Ik niet. Ik ben wel goed in Engels, maar tekstverklaren kan ik gewoon niet. Of het nou Engels of Nederlands is. Had beide examens onvoldoende vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het niet echt een eerlijke manier van toetsen wat de talen betreft.
Lees nog eens goed wat ik zeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben wel goed in Engels, maar tekstverklaren kan ik gewoon niet. Of het nou Engels of Nederlands is. Had beide examens onvoldoende vorig jaar.
Maar dan moeten ze meerdere onderdelen toetsen en niet alleen tekstverklaren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef Rezania het volgende:
Trouwens is het wel een eerlijke manier van toetsen, een 5,5 gemiddeld vind ik heel redelijk.
Dat wel ja, vooral bij Engels is er een gebrek aan het toetsen van schrijfvaardigheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze meerdere onderdelen toetsen en niet alleen tekstverklaren.
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
6,5 gemiddeld voor CE op havo, 6,7 gemiddeld voor CE op vmbo.
Ik
vwo
En grammatica, woordenschat, etc.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel ja, vooral bij Engels is er een gebrek aan het toetsen van schrijfvaardigheid.
Gewoon omdat je eerst vmbo deed toen havo en toen nog vwo, ik ken weinig mensen die dat doen.quote:
19.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon omdat je eerst vmbo deed toen havo en toen nog vwo, ik ken weinig mensen die dat doen.
Hij is 23.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon omdat je eerst vmbo deed toen havo en toen nog vwo, ik ken weinig mensen die dat doen.
Oke. Ik had iemand van 21 bij mij in vwo 5, die heeft het toen niet gehaald en die werkt nu weer bij de McDonalds.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke. Ik had iemand van 21 bij mij in vwo 5, die heeft het toen niet gehaald en die werkt nu weer bij de McDonalds.
Motiverende gedachte wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke. Ik had iemand van 21 bij mij in vwo 5, die heeft het toen niet gehaald en die werkt nu weer bij de McDonalds.
joehoequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Zamorak het volgende:
Ik ga maar eens slapen en lekker dromen over wiskunde.
Succes morgen man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Zamorak het volgende:
Ik ga maar eens slapen en lekker dromen over wiskunde.
[..]
[..]
Grammatica en woordenschat kan makkelijk met schrijfvaardigheid worden getoetst. Dus gewoon een opdracht om een brief te schrijven of zo (doen ze bij het vmbo trouwens welquote:
Wij hadden wel een brieftoets dit jaar, ik had een 8,5, als dat nou het examen was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grammatica en woordenschat kan makkelijk met schrijfvaardigheid worden getoetst. Dus gewoon een opdracht om een brief te schrijven of zo (doen ze bij het vmbo trouwens wel).
BWHAHAHAquote:Ik had gister heel veel actimel gegeten, van die toetjes waarvan de rondjes in je maag naar beneden glijden. En toen zat ik vandaag bij M&O en ik moest opeens moeilijk erg schijten. Ik heb toen in mijn broek gepoept en de leraar liet mij gewoon doorwerken. Ik mocht ook me broek niet uit doen. Toen ik het toch deed werd ik er uitgezet.
Ook wouden de leraren niet me broek wassen.
Ik vind het niet kunnen. Ik ben helemaal niet aan M&O toegekomen door al deze waanzin.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Dhaha het volgende:
http://www.examenklachten(...)ie/1749/actimel.html
[..]
BWHAHAHA
Akkoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grammatica en woordenschat kan makkelijk met schrijfvaardigheid worden getoetst. Dus gewoon een opdracht om een brief te schrijven of zo (doen ze bij het vmbo trouwens wel).
dafuuuuuqqquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Dhaha het volgende:
[..]
BWHAHAHA
aaw hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, hij vindt het zelf volgens mij ook niet zo heel erg. Wel best een aardige gast.
Ik heb het over het CE hè, daar zit nog geen schrijfvaardigheid bij Engels.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wij hadden wel een brieftoets dit jaar, ik had een 8,5, als dat nou het examen was.
nog?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over het CE hè, daar zit nog geen schrijfvaardigheid bij Engels.
"waarvan de rondjes in je maag naar beneden glijden"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Dhaha het volgende:
[..]
BWHAHAHA
Nee, weet ik, daarom zei ik ook: "als dat nou het examen was."quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over het CE hè, daar zit nog geen schrijfvaardigheid bij Engels.
Oh zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, weet ik, daarom zei ik ook: "als dat nou het examen was."
"Hoi, hoe gaat het? Doei."quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef Rezania het volgende:
Bij het staatsexamen moet je trouwens wel een brief schrijven, maar dat is echt tering makkelijk.
Echt hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij de McDonalds werken lijkt me echt kut, die piepjes ook de hele tijd.
Ik kom nooit bij de McDonaldsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
en die vetlucht gadverdamme, lijkt me ook helemaal niksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet.. Wordt ik nooit goed van :")quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
en die vetlucht gadverdamme, lijkt me ook helemaal niks
Nou gewoon er zijn daar constant van die piepjes alsof er een magnetron klaar is ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de McDonaldsWelke piepjes?
Ik werk nu in de keuken bij een pannenkoekenhuis, daar word je ook niet gelukkig van wat dat betreftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
en die vetlucht gadverdamme, lijkt me ook helemaal niks
Owh raar. Nja zegh maar een goede 3 jaar niet meerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou gewoon er zijn daar constant van die piepjes alsof er een magnetron klaar is ofzo.
Een schrijfopdracht op een proefwerk uit 5 VWO is nog moeilijker. Hier wordt alles al voorgekauwd wat erin moet komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/Im(...)02011_tcm7-29272.pdf
Ja, daarom is het ook zo makkelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een schrijfopdracht op een proefwerk uit 5 VWO is nog moeilijker. Hier wordt alles al voorgekauwd wat erin moet komen.
Misschien is dat wel alleen in deze McDonalds.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh raar. Nja zegh maar een goede 3 jaar niet meerDaarvoor wel maar kan me geen piepjes herinneren Ö
Wie weetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien is dat wel alleen in deze McDonalds.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wie weetNa 3 jaar vergeet je wel eens wat.
Wat is het rustigquote:
De avond erna ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat is het rustigDie avond voor Nederland was het nog vet druk xD
Nu begint iedereen zich te realiseren dat het toch best belangrijk is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Komt omdat ik al slaap.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja, iedereen leert wiskunde B ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Vorig jaar was het pas druk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Kun je niet leren, hoogstens oefenen.
Wat kijk je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ben ondertussen series aan het kijken,
Trusten!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen, veel succes morgen.Ik ga lekker slapen.
heb net de allerlaatste aflevering van Desperate Housewives gezien =( en nu kijk ik een koreaanse variety show XDquote:
Owh hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
heb net de allerlaatste aflevering van Desperate Housewives gezien =( en nu kijk ik een koreaanse variety show XD
quote:
buh, ik wilde 29 juni mn examenfeestje houden, maar nu bedenkt een of andere mongool veldvoetbaltoernooi op 30 juni en dat begint om 10 uur 's morgens aan de andere kant van het land en nu ben ik bang dat niemand komt naar mn feestjequote:
Verplaatsen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
buh, ik wilde 29 juni mn examenfeestje houden, maar nu bedenkt een of andere mongool veldvoetbaltoernooi op 30 juni en dat begint om 10 uur 's morgens aan de andere kant van het land en nu ben ik bang dat niemand komt naar mn feestje![]()
Met z'n allen een nachtje doorhalen en dan naar dat toernooi toequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
buh, ik wilde 29 juni mn examenfeestje houden, maar nu bedenkt een of andere mongool veldvoetbaltoernooi op 30 juni en dat begint om 10 uur 's morgens aan de andere kant van het land en nu ben ik bang dat niemand komt naar mn feestje![]()
kan niet, heb bewust 29ste gekozen omdat 1 week eerder nederland kan spelen in EK, en week later ben ik op vakantiequote:
Maar dat is veldvoetbal. Daar gaat toch niemand heen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
en dan met n dronken kop voetballen zekerquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Met z'n allen een nachtje doorhalen en dan naar dat toernooi toe
ja doe dat!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dat is veldvoetbal. Daar gaat toch niemand heen.
Anders nodig je EXA11 uit.
Ja, dan heb je vast een leuke dagquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan met n dronken kop voetballen zeker![]()
ja daarom zeg ik toch ook jmmrquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet dat je opgekropte gevoelens hebt en het jammer vindt
The Prestige.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Iemand nog leuke films aan te raden?
Ga Big Bang Theory kijken. En nee, dat is geen film.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Grotendeels al gzien xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:05 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ga Big Bang Theory kijken. En nee, dat is geen film.
Jaa maar ik heb ook niet zon zin in tBBTquote:
Download Spartacus dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jaa maar ik heb ook niet zon zin in tBBT
Ik hou van films die óf romeinachtig zijn (gladiator, King Arthur etc) maar die heb ik voor zover ik weet allemaal al gezien en geeky movies als Lord of the Rings, Harry Potter e.d.
Leuk camversie kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef Flitskikker het volgende:
Kijk The Avengers en je bent weer hellemaal hartstikke hip.
Misschien niet helemaal in je rijtje, maar This Is England is ook een hele indrukwekkende film. Hele vette soundtrack ook trouwens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jaa maar ik heb ook niet zon zin in tBBT
Ik hou van films die óf romeinachtig zijn (gladiator, King Arthur etc) maar die heb ik voor zover ik weet allemaal al gezien of geeky movies als Lord of the Rings, Harry Potter e.d.
ook een idee jaquote:
Neee The Avengers is nog niet in HD toch? Pirate style danquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef Flitskikker het volgende:
Kijk The Avengers en je bent weer hellemaal hartstikke hip.
genoteerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal in je rijtje, maar This Is England is ook een hele indrukwekkende film. Hele vette soundtrack ook trouwens.
Downloaden mag in NL, uploaden nietquote:
Ja daar hoor ik heel veel overquote:
dat heb ik trouwens echt lang niet meer gezien! Morgen nieuwe aflevering 90210 !!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh hahaIk zat net Gossip Girl te kijken xD
Niet?! vandaag was nieuwe aflevering. Bart Bass is aliiiiiiivequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
dat heb ik trouwens echt lang niet meer gezien! Morgen nieuwe aflevering 90210 !!
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja daar hoor ik heel veel overIs het echt zo goed als gezegd wordt?
Na de examens maar misschien gaan kijkenquote:
Vandaag 'Intouchables' gekeken. Vette film, zeker aan te raden!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik zou nu niet beginnen nee, toen ik het begon te kijken heb ik ze wel snel achter elkaar gekeken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Na de examens maar misschien gaan kijken
quote:
Het moet maar, anders ben je volgens 9GAG kansloos als je die film niet gekeken hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neee The Avengers is nog niet in HD toch? Pirate style dan
9gag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
Het moet maar, anders ben je volgens 9GAG kansloos als je die film niet gekeken hebt.![]()
Ik denk dat ik voor nu maar even het laat zittenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
In wat voor film heb je zin? Comedy, drama, romantisch...
Hahaha nja ik ga maybe na de examens em in de bios zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
Het moet maar, anders ben je volgens 9GAG kansloos als je die film niet gekeken hebt.![]()
Ik denk niet dat ik 'm ga kijken. Ik ben niet zo van de superhelden en zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha nja ik ga maybe na de examens em in de bios zienEn ja 9gag.. psh xD Ik wil in HD zien!
... Thor, Captain America en Tony Starkquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 'm ga kijken. Ik ben niet zo van de superhelden en zo.
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
... Thor, Captain America en Tony StarkOm op te kwijlen <3
Haha mensjes in The Avengersquote:
Ja haha. Zelfs ik moet zeggen dat ze daar er nog beter dan normaal uit zietquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Scarlett Johansson speelt er ook in, misschien wat beter.
Oke.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha mensjes in The AvengersHet zijn hunks xD
Maarre iemand The Chronicle gezien? Vond em echt tegenvallen =\ Of lag dat aan mij?
Robin Scherbatsky?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke.
Die Agent Maria of zo zag er wel goed uit.
Robert DowneyJr. speelt erin, reden genoeg om te gaan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
... Thor, Captain America en Tony StarkOm op te kwijlen <3
Hahaha echt he <3 mijngodquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Robert DowneyJr. speelt erin, reden genoeg om te gaan!
Hahahaha roobiiinn <33quote:
uhuuquote:
HIMYM heb ik niet alle episodes van gezien, na een tijdje had ik het wel gehad, het duurt zo lang voordat hij eindelijk die moeder ontmoet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
uhuuZe blijft altijd Robin ghehehe
Hahaha penny is epiiiicc <3quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef meneer_valk het volgende:
Doe mij dan maar Penny (Kaley Cuoco) uit BBT. Blond is meer mijn ding.
Ja he haha. Dude, Ted, just meet her alrdy!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
HIMYM heb ik niet alle episodes van gezien, na een tijdje had ik het wel gehad, het duurt zo lang voordat hij eindelijk die moeder ontmoet.
Ja zo zal de actrice heten.. maar ze is bekend geworden na iets van 8 seizoenen in How I Met Your Mother, waar ze Robin Scherbatsky speeldequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Euh? Cobie Smulders volgens imdb.
Zij speelde ook altijd in 8 simple rules.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef meneer_valk het volgende:
Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
omg dat was zooo leuk! jeugdherinneringen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zij speelde ook altijd in 8 simple rules.
Ook goed hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef meneer_valk het volgende:
Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zij speelde ook altijd in 8 simple rules.
Ah, oke. Maar dat is totaal overhyped op 9GAG, dus vast kut. Dus dat kijk ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja zo zal de actrice heten.. maar ze is bekend geworden na iets van 8 seizoenen in How I Met Your Mother, waar ze Robin Scherbatsky speelde
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:27 schreef JApieman het volgende:
Ariana Grande.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk HIMYM wel maar meer als tijdsvedrijf/ontspanningquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar dat is totaal overhyped op 9GAG, dus vast kut. Dus dat kijk ik niet.
Net als Big Bang Theory.
Maar ja, 9GAG
Ja, maar is het ook echt grappig?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik kijk HIMYM wel maar meer als tijdsvedrijf/ontspanning
Hahaha kenan & kel... jeugdherinneringenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar is het ook echt grappig?
Kenan & Kel vind ik bijvoorbeeld geniaal.
Ik heb m'n beautyslaapje nodig (A)quote:
Morgen uitslapen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb m'n beautyslaapje nodig (A)
Oke. Welterusten!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:32 schreef SummerSunshine het volgende:
Hoooooooooo begin nu echt moe te wordenIk ga maar eens. Veel plezier nog allemaal
Bedankt maar ik heb morgen vrijquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke. Welterusten!
En succes morgen.
niet voor mijquote:
Ohh, nou succes ermee dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:36 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb morgen vrij
[..]
niet voor mijTante + neefje + nichtje komen uit duitsland.neefje en nichtje zijn 14 en 5. niet bepaald stil of rustig
Byeee![]()
hahahahahaha kan wel zien dat het laat is, want ik ga hier echt helemaal stuk om!quote:
Ik ook jezus ik moet mijn best doen om zacht te lachen hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahahahahaha kan wel zien dat het laat is, want ik ga hier echt helemaal stuk om!
Dit heft ambachtelijke bereiding tot een nieuw niveau.quote:
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zou een glaasje wijn helpen om te concentreren/ruimer te denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |