SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kutstudent op 16-05-2012 01:59:53 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
sexyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef tliciouz het volgende:
Wauw.
http://dani.metromode.se/2012/05/15/outside-the-lush-store/![]()
Ze zal het wel verdient hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Rossdale het volgende:
Ze zal het wel verdient hebbenHet hoeft ook helemaal niet, er zijn alternatieven door bijvoorbeeld cel kweek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Klopt, maar dat is duurder denk ik zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal niet, er zijn alternatieven door bijvoorbeeld cel kweek.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Laten ze het maar uittesten op die Afrikaantjes doen ze nog wat nuttigs.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is duurder denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten ze het maar uittesten op die Afrikaantjes doen ze nog wat nuttigs.Rouge zie je bijvoorbeeld niet zo goed op een negert natuurlijk. Dus dan moeten ze het zowel op afrikanen als albino's gaan testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hier komt roze wel mooi op uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rouge zie je bijvoorbeeld niet zo goed op een negert natuurlijk. Dus dan moeten ze het zowel op afrikanen als albino's gaan testen
All good things are wild and free.![]()
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Ah, game nerd in een kamer vol 15 vrouwen. Zo zielig2 van die studentes ken ik. Die heb ik wel eens gesproken hier in Delft.
1 van die 2 nog proberen te regelen, niet gelukt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
wut?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Ah, game nerd in een kamer vol 15 vrouwen. Zo zielig![]()
Hoe de fuck kom je erop?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het leven van een Surinaamse straatpooier
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ja je was net op tv.quote:
Nee zo'n gast bij het programma loverboys.
All good things are wild and free.![]()
Naniquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:58 schreef SoldMayor het volgende:
Oh my god, het gaat gewoon echt gebeuren.
Over een paar weken Willems vs. CRonaldo.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: