Ik kan het verhaal wel voor je verklappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Game of Thrones kijken.. argh, kut cliffhanger![]()
En @ solliciteren, zorg dat je in ieder geval de functie goed kent. Ja duh, natuurlijk weet je waarvoor je op gesprek gaat. Maar ook dat je weet wat er van je verwacht (zal) worden, zodat je er in je antwoorden al een beetje op in kan gaan. Probeer natuurlijk ook info over het bedrijf te vinden, laat merken dat je interesse hebt.
En idd natuurlijk proberen rustig over te komen en te lachen. Maar dat kan ook wel eens lastig zijn met zo'n gesprek
Denken dat mensen dit geloven.quote:
Volgens mij is shifty de enige die het (momenteel?) speelt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:05 schreef Muisraket het volgende:
Vraagje aan de gameverslaafden hier: ik lees op FB dat de servers voor Diablo er uit lagen, is dat inmiddels verholpen of niet? Anders heb ik medelijden met jullie.
Speel ook nog niet. Wacht wel even tot de shitstorm voorbij isquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is shifty de enige die het (momenteel?) speelt..
En met hem heb ik natuurlijk sowieso geen medelijden
Maakt niet uit, gelukkig kun je dingen gewoon afzeggen onder het mom van dat je dit eerder afgesproken hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:21 schreef MohMi het volgende:
Ik moet iets bekennen...ik ben helemaal vergeten dat ik in mijn zatte spacebui had beloofd pannenkoeken te bakken en nu heb ik het al volgepland...Ik schaam me
![]()
Da's ook onaardig!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is shifty de enige die het (momenteel?) speelt..
En met hem heb ik natuurlijk sowieso geen medelijden
quote:
Psst, litteken op mijn handquote:
Dan gaan DJ en ik naar Golder Earringquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:01 schreef MohMi het volgende:
Goed, ik weet het beter gemaakt. Wie kan er vrijdag 1 juni, vanaf een uurtje of 6 savonds?
Gaarne wel allemaal iets te drinken meenemen aangezien ik niet überrijk benPannenkoeken shizzle verzorg ik wel!!
Godver. Zaterdag 2 juni dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan gaan DJ en ik naar Golder Earring
Dan zou ik op zich wel kunnen! Mag je die avond mee naar madstockquote:
Het is nog steeds magie dat die er is, het was zelfverdediging en dat kwam niet door een klap/mep.quote:
Gleequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
by the way, shifto, de nieuwe Glee is uit
WTF?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
by the way, shifto, de nieuwe Glee is uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |