Owja, dat was zo'n rage vorig jaar toch ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef TNA het volgende:
Mits je hem in het zwembad onder je zwembroek draagt.
Misschien = nee. De vrouw heeft gesproken. Overigens zijn ze voor dezelfde prijs regelmatig in de aanbieding bij de Bijenkorf.quote:
doen ze hier in Zweden al jarenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Owja, dat was zo'n rage vorig jaar toch ?![]()
![]()
Hoeveel is het in Zweden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
doen ze hier in Zweden al jaren
TS, als je zo'n boxer wil kan ik hem je wel opsturen, die dingen zijn hier veul goedkoper
ik zou voor je kunnen kijken, maar ik dacht dat hier 3 boxers 20 euro kostten ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoeveel is het in Zweden?
Ik dacht dat 14 euro al weinig was?
Waarom wil je die dingen ? gewoon vanwege het "merkje" of heb je nieuwe boxers nodig ? als het dat laatste is zou ik wat betere kwaliteit halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoeveel is het in Zweden?
Ik dacht dat 14 euro al weinig was?
Bah. Nogal onhygiënisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
doen ze hier in Zweden al jaren
TS, als je zo'n boxer wil kan ik hem je wel opsturen, die dingen zijn hier veul goedkoper
Oh, dus omdat het goedkoop is moet je het kopen? Ik heb hier nog tweeduizend kilo asperges. Kost normaal 4000 Euro. Vandaag voor jou 2000. Wanneer kom je het halen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef einzeinz het volgende:
Het ging hem er alleen om dat het maar 13,95 euro is, ik vond dat best goedkoop. De winkelprijs is 24 euro.
Nope. Zag vandaag in de trein een joch van 12 a 13 jaar. Zijn boxershort was voor iedereen duidelijk zichtbaar. Het is nog steeds een hype, maar minder erg dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Owja, dat was zo'n rage vorig jaar toch ?![]()
![]()
is al jaren een rage hoor, niet alleen vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nope. Zag vandaag in de trein een joch van 12 a 13 jaar. Zijn boxershort was voor iedereen duidelijk zichtbaar. Het is nog steeds een hype, maar minder erg dan vorig jaar.
Te koop lopen met je fucking boxershort.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nope. Zag vandaag in de trein een joch van 12 a 13 jaar. Zijn boxershort was voor iedereen duidelijk zichtbaar. Het is nog steeds een hype, maar minder erg dan vorig jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |