Ha ha! Moet je me even je naam daar DMen, kan ik jullie voorstellenquote:
Ik ben van paiq afgestapt...de enige site waar ik werkelijk geen enkel leuk mannelijk exemplaar tegen ben gekomen. Zal ook te maken hebben met dat ik mijn tijd daar aan één iemand had besteed die een grote leugenaar bleek te zijn. Watch out voor Tim, 29 uit Tilburg!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha! Moet je me even je naam daar DMen, kan ik jullie voorstellenJammer maar niet erg hoor, ik was nog niet echt aan hem gehecht.
In die tijd zat ik nog niet op Paiq.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben van paiq afgestapt...de enige site waar ik werkelijk geen enkel leuk mannelijk exemplaar tegen ben gekomen. Zal ook te maken hebben met dat ik mijn tijd daar aan één iemand had besteed die een grote leugenaar bleek te zijn. Watch out voor Tim, 29 uit Tilburg!
Genoeg andere leuke vissen in de zee...
Ah shit..dat is balen. Nou ik heb gedate via Paiq en dat waren nou ook niet bepaald leuke exemplaren, achteraf. Veel dubbele agenda's daar. Ik zal oppassen voor Timquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben van paiq afgestapt...de enige site waar ik werkelijk geen enkel leuk mannelijk exemplaar tegen ben gekomen. Zal ook te maken hebben met dat ik mijn tijd daar aan één iemand had besteed die een grote leugenaar bleek te zijn. Watch out voor Tim, 29 uit Tilburg!
Genoeg andere leuke vissen in de zee...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah shit..dat is balen. Nou ik heb gedate via Paiq en dat waren nou ook niet bepaald leuke exemplaren, achteraf. Veel dubbele agenda's daar. Ik zal oppassen voor TimWaar zit jij op dan?
Ik heb ooit een internetstalker gehad, via Paiq. Thijs.
Die bleef maar via elk kanaal (zelfs linkedin) verongelijkte berichten sturenZeer irritant.
Helemaal gelijk! Het is jachtseizoen dus er zwemmen vast nog meer voorbij.
Ah, tussen februari en eind maart dus. Dank je voor de ophelderingquote:
Misschien wel, hoewel mijn beeld van Paiq ook niet zo positief meer isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ah, tussen februari en eind maart dus. Dank je voor de opheldering![]()
Jammer dat ik je ben misgelopen dan, misschien had dat mijn beeld van paiq veranderd.
Tja, ik zit er ook niet meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Misschien wel, hoewel mijn beeld van Paiq ook niet zo positief meer is
Ha ha, fok, de grootste visvijver van allemaal. Heb jij ook al een fokdate dan? Please do tellquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Ik zit nu op knuz en badoo en sinds een paar dagen op OKcupid, maar daar ga ik weer vanaf. En fok natuurlijk
Jij dan?
Ik heb één date gehad via Fok, en misschien sinds vanavond één in het verschiet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, fok, de grootste visvijver van allemaal. Heb jij ook al een fokdate dan? Please do tell
Knuz heb ik ook op gezeten. Badoo niet. Is dat leuk? Ik heb nu alleen nog een account op relatieklik (ook gratis) en okcupid maar doe er niet zoveel mee. Soms stuur ik eens een mailtje maar het is allemaal wat stoffig geworden.
Ik heb voornamelijk via relatieklik en Paiq gedate. Fok is nog maar sinds kort.
Getuige de ''Gelukkig hebben we Fok nogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, fok, de grootste visvijver van allemaal. Heb jij ook al een fokdate dan? Please do tell
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Getuige de ''Gelukkig hebben we Fok nog'' remark eerder in deze draad gok ik dat zijn naam met een S begint...
Via fok? Heb ik niet eens meegekregen, wie was dat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb één date gehad via Fok, en misschien sinds vanavond één in het verschiet.
Badoo is officieel geen dating site maar een sociaal netwerk. Veel mannen met relaties die alleen maar op zoek zijn naar seks. Maar soms zit er wat leuks tussen![]()
Relatieklik ken ik niet...ik weet wel dat ik liever niet wil betalen voor de sites. Knuz bevalt mij dan eigenlijk ook wel prima.
En Fok blijkt steeds leuker te worden
Heb jij al via Fok gedate? Wel lastig dat je niks van elkaar weet. Wel handig dat de mannen van dit topic vaak nog wel op een andere site te vinden zijn.
Ik ben het wel eens met "gelukkig hebben we FOK! nog"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Getuige de ''Gelukkig hebben we Fok nog'' remark eerder in deze draad gok ik dat zijn naam met een S begint...
Correctquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Aha. Ik blijk nog altijd een oplettende lezer van deze bouquetreeks.quote:
Ken het probleem...daarom zoek ik het ook vaak wat verder van huis.quote:al is de spoeling hier in het Noorden vrij dun
Ik denk dat je meer aan iemands posts kan zien dan aan zo'n in elkaar gezet profieltje. En op paiq weet je al helemaal niets vantevoren toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Sekhmet het volgende:
Heb jij al via Fok gedate? Wel lastig dat je niks van elkaar weet. Wel handig dat de mannen van dit topic vaak nog wel op een andere site te vinden zijn.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Aha. Ik blijk nog altijd een oplettende lezer van deze bouquetreeks.
Heb je helemaal gelijk in. Maar vind het toch fijn om wat info over uiterlijkheden te hebben. Noem het oppervlakkig, maar toch...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer aan iemands posts kan zien dan aan zo'n in elkaar gezet profieltje. En op paiq weet je al helemaal niets vantevoren toch?
Ik heb het tot nu toe toch echt moeten hebben van paiq... wel goed gewerkt somehow
Oplettende HJ, gelukkige Eefje, goed bezig hoor.
Mwah, ik heb wel aardig wat date ervaring ja. Maar zo zijn er wel meer hier. En ja, je leest oplettend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Maar ben jij nou de ervaren Fok dater onder ons? Samen met Pien? Ik weet niet of mijn oplettend lezen zo goed is als die van jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |