quote:ahaa....corruptie
Op woensdag 31 juli 2002 21:19 schreef Barca het volgende:
Dixon is die foute agent die Reno wil doden.
Tanja Jess zit er ook wel es in, commentaar geven op wat ze toen keek enzo.
quote:Ja, en Brainpower, Def-P. Murth Mossel, Robine van der Meer, Beertje van Beers (
Op woensdag 31 juli 2002 21:26 schreef BdR het volgende:
vin et wel een geinig programma dat "i love.." Nu dus 1984, over Countdown hebbe ze etTanja Jess
zit er ook wel es in, commentaar geven op wat ze toen keek enzo.
Ja, wel leuk programma.
quote:Nee, sorry. Die film ken ik niet. Wel het boek, daar wil ik wel over praten, maar dan niet hier. Dit is de rubriek TV.
Op woensdag 31 juli 2002 21:30 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik dacht dat dit topic over de film 1984 ging.
quote:Nee, sorry. Heb laatste deel niet gezien. Zat achter mijn pc.
Op woensdag 31 juli 2002 21:37 schreef Atreidez het volgende:
Nu er toch een topic over 'I love 1984' is ... Ik zag flitsen voorbijkomen van Countdown, en naast Adam Curry zag je daar ook een look-a-like nederlandse Madonna aan het werk, ik gok dat t dezelfde tijd is geweest als Who's that girl. Kan iemand mij vertellen hoe die ook alweer heet.. Ze heeft volgens mij ook nog in een Nederlandse film gespeelt. Kan echter niks vinden op het inet verder.
quote:Klopt, Cannell produceert (produceerde?) Renegade en had soms ook nog een kleine cameo rol
Op woensdag 31 juli 2002 21:19 schreef Barca het volgende:
Maar dat is voor the A-team topics, merkwaardig echter (voor mij dan) was om te zien dat de producer Stephen J. Cannell dezelfde man is die Dixon speelt in the Renegade. Dixon is die foute agent die Reno wil doden.
quote:Simone Walraven?
Op woensdag 31 juli 2002 21:37 schreef Atreidez het volgende:
Nu er toch een topic over 'I love 1984' is ... Ik zag flitsen voorbijkomen van Countdown, en naast Adam Curry zag je daar ook een look-a-like nederlandse Madonna aan het werk, ik gok dat t dezelfde tijd is geweest als Who's that girl. Kan iemand mij vertellen hoe die ook alweer heet.. Ze heeft volgens mij ook nog in een Nederlandse film gespeelt. Kan echter niks vinden op het inet verder.
Anders had ik er de hele nacht van wakker gelegen ... vrees ik
quote:Nou ... zie een van mijn vorige reacties.
Op woensdag 31 juli 2002 21:45 schreef hemaslagroomtaart het volgende:
Ligt het nou aan mij of moeten er meerderevan Beertje van Beers ?? Zij denkt echt dat ze iemand is.... buuhaahhhh
quote:Volgens mij wel.
Op woensdag 31 juli 2002 21:47 schreef postinggirl het volgende:[..]
Simone Walraven?
quote:Domme giebel, meer dan 'hihihi' of 'hihihi ik vond hem zo knap' kwam er in dat uur niet uit.
Op woensdag 31 juli 2002 21:45 schreef hemaslagroomtaart het volgende:
Ligt het nou aan mij of moeten er meerderevan Beertje van Beers ?? Zij denkt echt dat ze iemand is.... buuhaahhhh
quote:Dat is iedere week zo.
Op woensdag 31 juli 2002 22:09 schreef postinggirl het volgende:[..]
Domme giebel, meer dan 'hihihi' of 'hihihi ik vond hem zo knap' kwam er in dat uur niet uit.
En dan die Dooske van Breuchem (of zo iets).
quote:Tooske
Op woensdag 31 juli 2002 22:17 schreef Barca het volgende:[..]
Dat is iedere week zo.
En dan die Dooske van Breuchem (of zo iets).
Vond Nik Kershaw op de achtergrond wel heel mooi, Wouldn't it be good. Prachtnummer
quote:Ja, dat weet ik. Maar ik vind d'r zo'n muts dat ik d'r Dooske noem.
Op woensdag 31 juli 2002 22:34 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Tooske
quote:Ja. HAHAHA
Op woensdag 31 juli 2002 22:35 schreef Manfredje het volgende:
miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw
En die aerobics rage.
Zou die Robine van der Meer wel eens in zo'n pakje willen zien. Jaloers op Robin Rienstra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |