Kan je hem vingeren?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef Danielle16 het volgende:
Nee helaas maak ik geen grapEr is wel een naam voor, ben het allen vergete.
ach, zal vast niet van vader op zoon erfelijk zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef Danielle16 het volgende:
Nee helaas maak ik geen grapEr is wel een naam voor, ben het allen vergete.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Thooomas_ het volgende:
Wtf? Zet je dit echt op internet kutwijf?! Krijg tyfus kuthoer!!
de enige reden dat ik zo ver ging is omdat ik je vertrouw vuile hoer!!!
seems legitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Thooomas_ het volgende:
Wtf? Zet je dit echt op internet kutwijf?! Krijg tyfus kuthoer!!
de enige reden dat ik zo ver ging is omdat ik je vertrouw vuile hoer!!!
Niet met een piemel gok ik zo.quote:
je moet verder naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Danielle16 het volgende:
. Op de plek waar de piemel hoort te zitten, zit een soort van navel?
Troll alertquote:
voordat hij echt verwijderd wordt. Dit pareltje moet bewaard blijven voor het nageslachtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Danielle16 het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn naam is Danielle en ben 16 jaar. Sinds 2 maanden heb ik een relatie met T. Ik heb T. leren kennen als een hele macho jongen. Altijd een grote bek en heeft z'n praatjes klaar. Hij is 21 jaar.
Nou wilden we dit weekend intiem worden, maar T. wilde me eerts iets vertellen. Hij was erg zenuwachtig en vertelde dat hij geboren is zonder piemel. Op de plek waar de piemel hoort te zitten, zit een soort van navel?
Mijn eerste reaktie was dat ik heel hard moest lachen. Beetje lullig misschien, maarja wie zou dat niet doen?
Ik heb het gezien en vond het er raar uitzien.
Nu kunnen we dus geen seks hebben, terwijl ik daar wel behoefte aan heb. Ik durf niet te vertellen dat ik sex wil met andere jongens, en hem dumpen vind ik zo zielig. Hebben jullie tips?
Liefs Danielle
Ja nou kan ik heb niet meer slottenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:53 schreef Biogarde het volgende:
Maar ik ga deze maar even slotten. Ben hier geen mod, maar doe het toch. Problemen mee? Accepteren.
Vroeger toen we nog jong en meedogenloos waren, maakte we gehakt van dit soort users. We zijn nu lief en jij nog steeds jong. Ik ben inmiddels eind pubertijd, begin 30. Ik word hier te oud voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:57 schreef yvonne het volgende:
Ach leuk 2 kloontjes tegen elkaar, nou dát hebben we nog nooit meegemaakt hoor op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |