quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Je mag (geloof ik) tot 2000euro bijverdienen en daarna moet je in de KvK worden ingeschreven.
zeker niet waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
je moet je gewoon inschrijven bij de kvk, die schrijft je ook automatisch in bij de belastingdienst
als het een hobby is jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeker niet waar.
Je mag onder het mom van overige werkzaamheden wat klusjes verrichten zonder dat de kvk om de hoek komt kijken.
Tegenwoordig alleen als je betaaltquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Je kan ze ook bellen, heb ik ook gedaan toen ik software ging maken voor een bedrijf. Ze zijn erg behulpzaam daar.
Fout, je moet ingeschreven zijn als het niet meer hobbymatig is (en als je dus een bedrijf voert/concurreert met de markt).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Je mag (geloof ik) tot 2000euro bijverdienen en daarna moet je in de KvK worden ingeschreven.
Sinds de Handelsregisterwet van 2008 niet meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeker niet waar.
Je mag onder het mom van overige werkzaamheden wat klusjes verrichten zonder dat de kvk om de hoek komt kijken.
oh?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Sinds de Handelsregisterwet van 2008 niet meer.
quote:
Wat valt er dam uit inkomsten uit overige werkzaamheden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Iedereen die deelneemt aan het economisch verkeer moet ingeschreven worden. En deelnemen doe je als je concurreert bijvoorbeeld. Op de site van de KVK staat het heel duidelijk uitgelegd (en ik heb geen zin het weer te c/p'en hierheen, ben vandaag te lui).
Fout. De kwalificatie row is er 1 van de fiscus en niet van de KVK. ik doe naast mijn dienstverband wat klusjes en dat is door de fiscus als row aangemerkt, en toch moest ik me inschrijven bij de KVK.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat valt er dam uit inkomsten uit overige werkzaamheden?![]()
Juist, klusjes die niet bedrijfsmatig worden verricht maar waarvoor wel een vergoeding voor betaalt word. Dan praten we dus over de belastingaangifte doen van je familieleden. Zou een beetje raar worden als je nooit meer een klusje voor iemand kon doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |