Krijg je er niet meer uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nooit verven met oost-indisch inkt op bed, je denkt dat je het potje niet om stoot, maar het gebeurd.
Janken. Dekbed overtrek voortaan maar anders om doen dan. Het zit ook in m'n mooie pyjamabroek.quote:
Wees blij dat het geen rode inkt was, straks dacht je vader dat er wat anders aan de hand wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Janken. Dekbed overtrek voortaan maar anders om doen dan. Het zit ook in m'n mooie pyjamabroek.
Dat heb ik met lasagne.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Trollscience het volgende:
een goed bad is soms beter dan een orgasme
Ik heb nog nooit in een bad gezeten noch een orgasme gehad :2quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Trollscience het volgende:
een goed bad is soms beter dan een orgasme
ah wat leuk, ik heb dat allemaal gedaan in mijn vakantie (Y)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Robophatt het volgende:
De tering nog 8 verslagen / opdrachten die ik in moet leveren. Voor volgende week dinsdag
Imbossibruuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef monkyyy het volgende:
Maak een mooie tekening van die vlek.![]()
Een grote spin met poten ofzo. Of een zwarte zon.
Geschoren. oh laat maar gescheerd is ook goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb me gescheerd, mijn collectie aan baardgroei
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb me gescheerd, mijn collectie aan baardgroei
Ja, weet je hoe lang ik dan voor lul moet lopen voordat ik het zo kan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n baardje is wel cool.
Voor lul lopen? Anderen zijn gewoon jaloers op de baasheid van een gevlecht baardje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe lang ik dan voor lul moet lopen voordat ik het zo kan doen
Ik bedoel als die in die stand is waar er net nog geen vlechtje in kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor lul lopen? Anderen zijn gewoon jaloers op de baasheid van een gevlecht baardje.
gewoon proberen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuck dit, ik ga voor de her
Morgen wel of niet vroeg opstaan om het wel te proberen meheheh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |