Ik wil het niet optellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
15k... kun je best leuke dingen mee doen
Das veul nagellakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
15k... kun je best leuke dingen mee doen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeetje wat is dat roken duur. Ik raak helemaal gestrest van die gedachte.. Snel roken, dat helpt
Kan je meteen m'n Ka bewonderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:28 schreef Mss het volgende:
Maisjes, ik was vanmorgen enigszins op tijd opgestaan om te studeren. Ik ben nog steeds thuis. Dus ik ga nu toch maar eens richting UvA
.
Herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:28 schreef Mss het volgende:
Maisjes, ik was vanmorgen enigszins op tijd opgestaan om te studeren. Ik ben nog steeds thuis. Dus ik ga nu toch maar eens richting UvA
.
Zulks vrees ik bij mezelf ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een bavariajurkje, maar bij mij is het een bavaria t-shirt
Qua lengte zou ik dat probleem ook kunnen hebben... Ik ga het morgen zien!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een bavariajurkje, maar bij mij is het een bavaria t-shirt
Zo'n beetje recht voor je deur.quote:
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
Pakketmeneerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, schiet op!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet poepen, maar ik durf niet, want dan zal je zien dat ie net aan de deur staat als mijn drol er half uit hangt te bungelen
Een vriendin van mij gaat een LV tas kopen en volgens de rokende dames staat dat gelijk aan 5 maanden sigaretten kopen.quote:
ah checkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendin van mij gaat een LV tas kopen en volgens de rokende dames staat dat gelijk aan 5 maanden sigaretten kopen.
Alle deuren open zetten zodat je vanaf de wc kan roepen dat hij rustig even binnen kan komenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet poepen, maar ik durf niet, want dan zal je zien dat ie net aan de deur staat als mijn drol er half uit hangt te bungelen
Even na zeven uur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag hem! Hoe laat kom je hem weer halen?
Ik ook en ik zit in een stilteruimte.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest zo hard lachen om deze![]()
![]()
http://9gag.com/gag/4169005
Pehehequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Dan beter verpatsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee dat is zonde! Al was het maar omdat ze zo duur zijn!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ren mag niet doodquote:
Visuals.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat niet in de planningmaar
Misschien zit de wortel wel in mn hersenen
In mijn hersenen vind ik ook geen fijn ideequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Visuals.
Hoewel dat niet dodelijk is. Als de wortel aan je halsslagader vast zit wordt het penibel.
JA snap ik. Komt goed! Sterkte!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het best spannendvooral de prik in mijn hand. I shall make pics
sterkte meisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het best spannendvooral de prik in mijn hand. I shall make pics
Dat is kut zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sterkte meis
hier wordt binnenkort mijn nagellakstash eens goed uitgedund, mijn uitkering is zo bizar laag dat ik mijn rekeningen niet meer kan betalen, ze stapelen zich op![]()
Bah.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sterkte meis
hier wordt binnenkort mijn nagellakstash eens goed uitgedund, mijn uitkering is zo bizar laag dat ik mijn rekeningen niet meer kan betalen, ze stapelen zich op![]()
Ja, dat snap ik....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, best wel
en het zorgt voor megaveel stress.
Ochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sterkte meis
ik moest daar ook aan denken jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat kut Mir...
(en stiekem moet ik toch denken aan die 1 aprilgrap van SQ, dus ben ik nu aan het wachten tot iedereen gaat wachten om al je nagellak voor 1 euro per potje op te kopen![]()
)
erg he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik....
Dat is echt bizar, dat je zo weinig uitkering krijgt dat je je rekeningen niet meer kan betalen
Ja, dat ook jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat kut Mir...
(en stiekem moet ik toch denken aan die 1 aprilgrap van SQ, dus ben ik nu aan het wachten tot iedereen gaat aanbieden om al je nagellak voor 1 euro per potje op te kopen![]()
)
ja, gedeeltelijk, maar zijn mogelijkheden zijn ook niet eindeloos.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ochwat kut zeg!
Dat kan toch niet zomaar!
En je vriend kan het niet bijtrekken?
ik bied 1,50!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat kut Mir...
(en stiekem moet ik toch denken aan die 1 aprilgrap van SQ, dus ben ik nu aan het wachten tot iedereen gaat aanbieden om al je nagellak voor 1 euro per potje op te kopen![]()
)
ik snap er ook niks van.quote:
mja, maar dat doen ze dus heel stiekem:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hoe komt dat nou Mir?
Als je je baan kwijtraakt hoor je toch iets van 70% van dat inkomen te krijgen?
mja, moet wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef RenRen- het volgende:
Oh Mirik hoop dat het toch niet hoeft.
Ik wil nu toch wel eten. Kaassouflé ofzo
Damn, dat is best fucked.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, maar dat doen ze dus heel stiekem:
ik ben in 2009 ziek geworden.
wat ze dan doen is je loon van een jaar daarvoor nemen , 2008 dus (en vooral geeeeeeeeeeeeen rekening houden met inflatie, verhoogde premies, en anders wonen) en dáár krijg je dan 70% van.
effectief mag ik blij zijn als ik zo'n 55% krijg.
Volgens mij WW, want ze is niet afgekeurd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuck zeg..
En is dit dan wao, of ww? (ik ben niet geheel op de hoogte van jouw situatie)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fuck zeg..
En is dit dan wao, of ww? (ik ben niet geheel op de hoogte van jouw situatie)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij WW, want ze is niet afgekeurd.
vind je het geen giller?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
alsof mirjam met haar rug fulltime kan werken
Ik lig te ROFLen.quote:
matje kopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hihi als ik dat doe kom ik niet meer overeind
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hihi als ik dat doe kom ik niet meer overeind
joah.quote:
en geen geld voor een matjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen pousse die erop kan gaan liggen, pluspunt
ik kan op een oud dekbed gaan liggen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en geen geld voor een matje
Sorry
(nee, ik vind het echt heel erg kut voor je, maar ik probeer het luchtiger op te kloppen)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef Lindytje het volgende:
DJU!!!!!
*tring*
Een pakketje, maar ik zou er eigenlijk twee moeten hebben, zegt mijn apparaat....
'ja, dat klopt! Een tv ook'
Oh, dan ben ik die vergeten op het depot... sorry he... ik denk dat ie dan vanmiddag nog wel komt...![]()
FUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
Sukkel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef Lindytje het volgende:
DJU!!!!!
*tring*
Een pakketje, maar ik zou er eigenlijk twee moeten hebben, zegt mijn apparaat....
'ja, dat klopt! Een tv ook'
Oh, dan ben ik die vergeten op het depot... sorry he... ik denk dat ie dan vanmiddag nog wel komt...![]()
FUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
Die dingen zijn zo lellukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef Lindytje het volgende:
Maar mijn vet sexay sportbeha is wel binnen
zoeen die je dames helemaal platdrukt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef Lindytje het volgende:
Maar mijn vet sexay sportbeha is wel binnen
Jottemquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Hip, voor het eerst vlot antwoord van m'n studieadviseur. Normaal gaat daar wel een week overheen.
Normaliter probeer ik ze zoveel mogelijk te vermijden, maar als ze punten achter gaan houden moet je wel.quote:
Huftersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaliter probeer ik ze zoveel mogelijk te vermijden, maar als ze punten achter gaan houden moet je wel.3 ECTS krijgen terwijl er 6 voor staan.
Gewoon chaos.quote:
Ja, uiteraard wil je dan je punten!! Niet meer dan normaal ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon chaos.Vak stond voor 3 bij Letteren, maar FEW had 'm ook, maar dan voor 6. Uiteindelijk is dat samengevoegd, maar de punten zijn blijkbaar niet meegekomen.
(En voor een monsteropdracht + tentamen wil ik wel gewoon al m'n punten.
)
Jup. Wanneer dat is een tweede, maar ik krijg ze wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, uiteraard wil je dan je punten!! Niet meer dan normaal ook
Maar krijg je ze nu gewoon?
1 puntquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Wanneer dat is een tweede, maar ik krijg ze wel.
En dan moet ik volgens m'n planning nog ergens 1 punt vandaan halen en dan ben ik klaar.(Met de vakken die ik nu volg en scriptie die voor september gepland staat)
Driepuntsvakje volgen.quote:
Aha! Hendigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat verschil komt door de overgang van een 5-10 puntssysteem naar een 3-6-9 puntssysteem.
Omgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En het is lullig, want voor een vak in het eerste semester kregen de UvA-leerlingen 10 punten en VU-leerlingen 9 punten. DAAR IS MIJN ENE PUNT.
fffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En het is lullig, want voor een vak in het eerste semester kregen de UvA-leerlingen 10 punten en VU-leerlingen 9 punten. DAAR IS MIJN ENE PUNT.
HOEREN!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Neuh, doen ze gegarandeerd niks mee.quote:
Wachten is kudtttquote:
Wachten is gewoon per definitie kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik zou vanmiddag gebeld worden voor evt werk. Ik hou niet van wachten
SENSATIEquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
staat een hamburger voor zichzelf te bakken, zie ik ineens de hele keuken oplichten: vlam in de pan!!
![]()
Wenkbrauwen weg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
staat een hamburger voor zichzelf te bakken, zie ik ineens de hele keuken oplichten: vlam in de pan!!
![]()
Zekerquote:
Hoe bevalt je ziekenhuisjasjequote:
nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:00 schreef Diconnected het volgende:
Opleiding is International Degree in English and Education
Ik heb een paar weken geleden een brief gestuurd naar de abonnementenservice van Hearst magazines tav Elle, dat zou ook moeten werken toch? Hoop ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef Mirjam het volgende:
en opzeggen kun je doen door dit nummer te bellen 0900-1002020
Hehe, and as we speak krijg ik een email met de bevestiging van mijn opzeggingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een brief gestuurd naar de abonnementenservice van Hearst magazines tav Elle, dat zou ook moeten werken toch? Hoop ik
Eerste half jaar blijf ik sowieso thuis wonen, tis van deur tot deur 1,5u dus valt best mee. En kan als ik lange dagen heb bij Sjaan crashenquote:
epic dico commentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eerste half jaar blijf ik sowieso thuis wonen, tis van deur tot deur 1,5u dus valt best mee. En kan als ik lange dagen heb bij Sjaan crashen. Dus ga gewoon contacten opdoen daar, en dan zie ik wel
Jouw bed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
epic dico comment
"IK PAS GEWOON IN JOUW BED! "
what happenend je rug weer?quote:
Kak zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah... kan geen stap meer verzetten
wat kut zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
verdomme als het op deze mnier moet dan hoeft het van mij helemaal niet meer hoor. Vertiefte kankerrug
Ach jemig wat ontzettend klote zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah... kan geen stap meer verzetten
Ahzo! Mocht ik iets opvangen dan laat ik het je horen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eerste half jaar blijf ik sowieso thuis wonen, tis van deur tot deur 1,5u dus valt best mee. En kan als ik lange dagen heb bij Sjaan crashen. Dus ga gewoon contacten opdoen daar, en dan zie ik wel
Ik weet het gewoon echt niet meer... ik probeer me aan alle voorschriften te houden maar het wordt gewoon niet beter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kak zegben je er weer 'doorheen' gegaan?
je eigen leed is altijd het ergst, geloof me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet meer... ik probeer me aan alle voorschriften te houden maar het wordt gewoon niet beter.
En sorry... maar ik kan het nergens kwijt momenteel en ik kan lleen nog maar jnken... ik weet dat er mensen zijn die een stuk rottere lijven hebben en dat ik me niet zo moet aanstellen, maar ik weet het gewoon echt ff niet meer
Rugpijn ja... zo erg dat ik gewoon door mijn benen zak bij elke stap die ik zet... de andere klacht is momenteel depressie, maar daarin zie ik een verbandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef Mirjam het volgende:
heb je echt enkel rugpijn sq?
of zijn er meer klachten?
Ik zou een second opinion aanvragen als ik jou was! klinkt niet echt normaal meer en klinkt niet echt als spit zoals jij het verteldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon echt niet meer... ik probeer me aan alle voorschriften te houden maar het wordt gewoon niet beter.
En sorry... maar ik kan het nergens kwijt momenteel en ik kan lleen nog maar jnken... ik weet dat er mensen zijn die een stuk rottere lijven hebben en dat ik me niet zo moet aanstellen, maar ik weet het gewoon echt ff niet meer
Ah dat zou tof zijn jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahzo! Mocht ik iets opvangen dan laat ik het je horen!
Het is ook een zeer abnormale variant...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zou een second opinion aanvragen als ik jou was! klinkt niet echt normaal meer en klinkt niet echt als spit zoals jij het verteld
enkel en alleen rugpijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rugpijn ja... zo erg dat ik gewoon door mijn benen zak bij elke stap die ik zet... de andere klacht is momenteel depressie, maar daarin zie ik een verband
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is ook een zeer abnormale variant...
Nope, ik heb geen last van mijn benen of armen ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
enkel en alleen rugpijn?
geen pijn of rare gevoelens op andere plekken?
Ik slaap an sich wel goed, behalve als ik me verdraai.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Mirjam het volgende:
en slaap je er erg slecht door?
heb je medicijnen voor die depressie?
(sorry dat ik zo veel vraag, antwoord vooral niet als je het niet wil)
Waar baseren jullie dat allemaal op?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef Diconnected het volgende:
Echt kut voor je SQ![]()
maar wat Mirjam net zei, ik denk ook niet dat het alleen spit is hoor...
soms kunnen de symptomen ook wel passen bij iets anders toch? (no offense) maar het kan nooit kwaad om een second opinion aan te vragenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen last van mijn benen of armen ofzo.
Het is echt dat plekje net boven mijn rechterbil.
En de diagnose klopt ook met alle documentatie die ik er over kan vinden.
[..]
Ik slaap an sich wel goed, behalve als ik me verdraai.
En ik slik soberso al 5 jaar antidepressiva
[..]
Waar baseren jullie dat allemaal op?
Ja, nou ja, ik heb gewoon te veel gezeten. Ik dacht dat het wel weer kon. Fail.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef Mirjam het volgende:
het is het steeds terugkerende waarvan ik denk 'hmm, raar'
er zou ondertussen toch wel verbetring moeten zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef RenRen- het volgende:
Nou, ze zijn eruit. Ik nog niet, ben heel duizelig maar heb iig gegeten en gedronken. Pff.
Sq, sterkteik weet echt niet wat ik nog meer kan zeggen
IK GA JE BELLEN EN HET OPNEMEN.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwehehe, dankje! Het is wazig allemaal
Volgens mij wel, ik heb morfine gehad en een tampon in mn keel. Volgens mij hebben ze me rechtsonder flink mishandeld, want mijn wang is helemaal kapot en het doet zeer.quote:
Sms me maar eerst danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
IK GA JE BELLEN EN HET OPNEMEN.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb morfine gehad en een tampon in mn keel. Volgens mij hebben ze me rechtsonder flink mishandeld, want mijn wang is helemaal kapot en het doet zeer.
Hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]straks even terug mishandelen
NOquote:
Voor de tandenfeequote:
Kan je er ook nog wat aan verdienenquote:
lekker ranzig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef RenRen- het volgende:
Het potje is bebloed, dus kan het niet goedzien
rug stijf van lopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef megamandy het volgende:
Maar Skjoe moet je nu alleen lopen of liggen? Dan wordt je rug toch ook weer stijf van? Of moet je dat dan weer compenseren met die oefeningen?
graag!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
vervelend SQ!
ik heb nog wel ene paardenmiddeltje voor je
Niet gewoon slecht weer in de lucht?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Hallon!
Is er nog iemand met tv van kpn, die hapert??
Dat is het geweest denk ik, hij doet het weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet gewoon slecht weer in de lucht?
Ik post dit en ik krijg blauw beeld: systeem tijdelijk onbeschikbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is het geweest denk ik, hij doet het weer
Ik zou het best een uurtje van je over willen nemen als dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb pas vijf keer gegild het afgelopen half uur![]()
En nu huil ik weer
neuh, geloof mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou het best een uurtje van je over willen nemen als dat zou kunnen...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb pas vijf keer gegild het afgelopen half uur![]()
En nu huil ik weer
Ik kan best wat hebbenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft de auto net in de vangrail geparkeerd
he wat een kutdag voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft de auto net in de vangrail geparkeerd
Ja met bb is alles gelukkig goed, gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he wat een kutdag voor je
is alles wel oke met bb?
gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja met bb is alles gelukkig goed, gelukkig wel zeg
Gelukkig maar. Maar echt, hoe kut kan een dag zijn zeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja met bb is alles gelukkig goed, gelukkig wel zeg
Toch, je schrikt je dood.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
nou het is gelukkig alleen blikschade...
Oh ja, huis. Ik kan ook weg.quote:
Dat magquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
tnx mopjens
Ik zwaai even slap terug, okee?
Hehe kijk dat is goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
bij elke post in het bettel topik lig ik te lolgnorken
Ik weet nog steeds niet wie die lau isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe... wat een kutdag zeg....
[lau] Godgodgodverdegodverdomme...Daar krijg je toch de pest kanker tyfus van[/lau]
wait!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie die lau is
Ik heb vorige keer toch dat filmpje geplaatst?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie die lau is
Het is een heldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK KRIJGT ER GODVERDOMME AAMBEIEN VAN!
Dat dacht ik wel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Briljant.
Mijn leven is verrijkt![]()
Ik ga even met de hont lopen
Ik kan hem elke dag kijken en dan zit ik nog elke dag te lollerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tiny en LauIk heb gewoon weer buikpijn
ALLES GODVERDOMD HIER NAAR BENEEJEN
Mijn godquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze doen me an mijn zus en zwager denken. Die zijn ook zo subtiel naar elkaar
Oh, dan moet je dat maar niet doen neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik durf niet, dan trekt ze m'n kop eraf als ze daar achter komt
Gewoon doen ben je er vanaf en dan heb je het gedaan en dan valt het allemaal best meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:29 schreef Lindytje het volgende:
God, ik moet morgen om 10.00u bij de sportschool zijn... ik durf eigenlijk niet zo goed
ja, jij kan er over mee pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
SQ wat kut allemaal maar wel fijn dat BB nog helemaal heel is
Ja klopt mijn lief rijd nu ineens wel een stuk voorzichtigerquote:
jep.. beetje matig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja klopt mijn lief rijd nu ineens wel een stuk voorzichtigermaar hoe kon het gebeuren dan? macht over het stuur kwijt ofzo?
Ja, verdorie... Weet je waar mijn hart zatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, doe eens een nieuwe rug falen op ebay!
En straks BB een preek geven dat zijn timing heel beroerd is!
![]()
Truequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gewoon doen ben je er vanaf en dan heb je het gedaan en dan valt het allemaal best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |