Helemaal mee eens. Het kijkt doorgaans nog wel best aardig weg, maar echt grappig is het niet zo vaak meer, de verhaallijnen van Marshall en Lily al helemaal niet. Hopelijk is dit het laatste seizoen, nog langer rekken zou zonde zijn. De laatste vijf minuten van de aflevering waren wel prima, hopelijk gaan ze met die verhaallijn verder...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.
De opmerkingen daar:quote:
201 likesquote:“Lebenslangerschicksalsschatz is not something that develops over time. It is something that happens instantaneously. It courses through you like the water of a river after a storm…filling you and emptying you all at once. You feel it throughout your body…in your hands…in your heart…in your stomach…in your skin…Have you ever felt this way about someone? If you have to think about it, you have not felt it. Everyone does eventually. You just never know when or where.
quote:Really awesome song, love it
By the way. I am german and saw the himym yesterday. I never heard the word Lebenslangerschicksalsschatz in my life. But great episode
Ohjaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.
Dit inderdaad. De avonturen zijn er een beetje uit. Zou best goed kunnen dat we hier met het laatste seizoen te maken hebben. Of misschien wordt het nog wel veel beter, maar ik ben bang van niet. Dan kunnen de makers beters stoppen zodat ze nog een beetje op niveau eindigen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef MaxC het volgende:
Tjah, blijf wel kijken maar vind het ook niet meer echt geweldig. Eerste seizoenen gingen vooral over mooie avonturen, geniale acties van Barney, vriendschappen en dronken avonturen. Nu alleen nog maar over relaties, verloving, huwelijk en baby's
The Funeral is een prachtig nummerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.
Ditquote:Op woensdag 26 september 2012 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
The Funeral is een prachtig nummer
Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dit dus, en gooi Marshall en Lily ergens bij het grofvuil.
Whehe dit vond ik ook wel mooi jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.
Ja Marshall was altijd wel leuk samen met Ted en/of Barney, maar dat lijkt helaas passequote:Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.
Hoe hij nu ook reageerde op het feit dat hij geen bruidsmeisje mocht zijn vond ik ook wel grappig namelijk.
[..]
Whehe dit vond ik ook wel mooi ja
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.
En die kinderen noemen Robin al sinds hun geboorte 'aunt Robin', terwijl ze haar als moeder zouden moeten beschouwen? Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op een monsterlijke twist in 't verhaal. Dat Ted bijvoorbeeld toch met Robin trouwt en tegen zijn kinderen praat, maar de biologische moeder van die kinderen een draagmoeder is voor Robin (aangezien ze geen kinderen kan krijgen)? En dat zou dan de vrouw kunnen zijn met de yellow umbrella..
Ik denk dat Ted en Robin nog iets worden, namelijk. Vooral met dat hele runaway-bride gevoel dat Robin heeft als Ted in het begin van de episode bij haar staat.
Geen idee of dat eventueel mogelijk is met alle hints en geschiedenis die we al hebben gekregen.. Maar als er nou opeens op 't einde een volledige relatie ingeperst zou worden met een onbekende vrouw.. Ik weet niet, dat zou een beetje lame zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |