abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117255816
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:

[..]

Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?

Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.
Helemaal mee eens. Het kijkt doorgaans nog wel best aardig weg, maar echt grappig is het niet zo vaak meer, de verhaallijnen van Marshall en Lily al helemaal niet. Hopelijk is dit het laatste seizoen, nog langer rekken zou zonde zijn. De laatste vijf minuten van de aflevering waren wel prima, hopelijk gaan ze met die verhaallijn verder...
pi_117256728
wat is dit slecht zeg :')
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:27:48 #178
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_117257678
quote:
De opmerkingen daar:

quote:
“Lebenslangerschicksalsschatz is not something that develops over time. It is something that happens instantaneously. It courses through you like the water of a river after a storm…filling you and emptying you all at once. You feel it throughout your body…in your hands…in your heart…in your stomach…in your skin…Have you ever felt this way about someone? If you have to think about it, you have not felt it. Everyone does eventually. You just never know when or where.
201 likes

quote:
Really awesome song, love it :)
By the way. I am german and saw the himym yesterday. I never heard the word Lebenslangerschicksalsschatz in my life. But great episode :)
:D

Nivo is inderdaad wat lager. Maar ik wil het toch afkijken.
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_117258470
Tjah, blijf wel kijken maar vind het ook niet meer echt geweldig. Eerste seizoenen gingen vooral over mooie avonturen, geniale acties van Barney, vriendschappen en dronken avonturen. Nu alleen nog maar over relaties, verloving, huwelijk en baby's :O
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_117259349
Logisch naarmate ze meer bij het einde komen en ze steeds volwassener worden imo. Al vond ik de eerdere seizoenen ook net wat grappiger. Seizoensopener vond ik niet tegenvallen though :)
pi_117262467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:

Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.
Ohja _O-
pi_117263318
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef MaxC het volgende:
Tjah, blijf wel kijken maar vind het ook niet meer echt geweldig. Eerste seizoenen gingen vooral over mooie avonturen, geniale acties van Barney, vriendschappen en dronken avonturen. Nu alleen nog maar over relaties, verloving, huwelijk en baby's :O
Dit inderdaad. De avonturen zijn er een beetje uit. Zou best goed kunnen dat we hier met het laatste seizoen te maken hebben. Of misschien wordt het nog wel veel beter, maar ik ben bang van niet. Dan kunnen de makers beters stoppen zodat ze nog een beetje op niveau eindigen.

Vroeger was het leuk, nu is het vermakelijk.

Die Victoria is wel een partij sexy trouwens :D
pi_117271976
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.
The Funeral is een prachtig nummer O+
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_117272055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:01 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

The Funeral is een prachtig nummer O+
Dit O+
pi_117272792
Vond dr niet veel aan. Ze moeten echt af gaan ronden inderdaad.
  woensdag 26 september 2012 @ 15:42:57 #186
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117275434
Dat met die Klaus en kindergarten _O_ _O_
Zo hilarisch _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_117276854
Vond de nieuwe aflevering een beetje tegenvallen. Dat gedoe met dat briefje en ik vind die victoria sowieso al niet leuk. Dat Marshall en Lily moe waren was wel even leuk maar ze gingen er te lang en overdreven meer door.
Verder was het wel een leuke aflevering.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_117277195
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dit dus, en gooi Marshall en Lily ergens bij het grofvuil :').
Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.
Hoe hij nu ook reageerde op het feit dat hij geen bruidsmeisje mocht zijn vond ik ook wel grappig namelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:
Whehe dit vond ik ook wel mooi ja :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_117278575
Volgens mij had CBS alleen nog dit seizoen besteld. Dus hopelijk is het inderdaad de laatste.
  woensdag 26 september 2012 @ 17:21:34 #190
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_117279377
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.
Hoe hij nu ook reageerde op het feit dat hij geen bruidsmeisje mocht zijn vond ik ook wel grappig namelijk.

[..]

Whehe dit vond ik ook wel mooi ja :D
Ja Marshall was altijd wel leuk samen met Ted en/of Barney, maar dat lijkt helaas passe :'(.
pi_117279528
Is wel realistisch natuurlijk, type mensen als Marshall en Lily laten hun vrienden snel in de steek zodra ze kinderen willen/krijgen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:43:25 #192
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_117307000
Voeg mij ook bij al die mensen die het matig vonden en hopen dat dit het laatste seizoen is en zichzelf daarom pijnigen om het toch te blijven kijken.

Het is vooral dat hele Barney-Robin-Quinn gedoe waar ik me echt dood aan erger, puur GTST gedoe dat. Spangas heeft nog betere verhaallijnen.
  donderdag 27 september 2012 @ 17:20:23 #193
30560 2Mini
Official Logo
pi_117318733
Ik word gek van alle losse eindjes.. ze moeten even alles weer vastknopen en de humor terug vinden..
Camera 1... 1!
pi_117329294
Ik zal m ook eens gaan kijken maar ben laatste seizoenen minder actief gaan kijken o.a. door tijdgebrek maar ook omdat het minder leuk was.
pi_117331884
Het was gewoon zo'n typische HIMYM van de laatste paar seizoenen. Kijkbaar, maar niet echt grappig. Ze slaan de plank steeds net mis.

Het grappigste moment was Barney's samenvatting van zijn Robin-geschiedenis en dat had ik al in een preview gezien :').
Amen.
pi_117331956
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.
Dat wel natuurlijk.
Amen.
pi_117450575
Klaus als nieuwkomer in de hele serie was veruit het grappigst. En dat op zichzelf zegt alweer genoeg over deze serie.

Zoals iemand anders al zei: ongemakkelijk en genant niet grappig soms. Echt van die zo voor de hand liggende grappen..

Pff..
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:10:12 #198
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_117485887
Ik hoop eerlijk gezegd op een monsterlijke twist in 't verhaal. Dat Ted bijvoorbeeld toch met Robin trouwt en tegen zijn kinderen praat, maar de biologische moeder van die kinderen een draagmoeder is voor Robin (aangezien ze geen kinderen kan krijgen)? En dat zou dan de vrouw kunnen zijn met de yellow umbrella..

Ik denk dat Ted en Robin nog iets worden, namelijk. Vooral met dat hele runaway-bride gevoel dat Robin heeft als Ted in het begin van de episode bij haar staat.

Geen idee of dat eventueel mogelijk is met alle hints en geschiedenis die we al hebben gekregen.. Maar als er nou opeens op 't einde een volledige relatie ingeperst zou worden met een onbekende vrouw.. Ik weet niet, dat zou een beetje lame zijn.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_117486477
Ik denk niet dat de kinderen hun moeder 'aunt Robin' zouden noemen. :+

Sowieso ben ik ook niet voor (wéér) een Ted/Robin :P.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117486498
quote:
4s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op een monsterlijke twist in 't verhaal. Dat Ted bijvoorbeeld toch met Robin trouwt en tegen zijn kinderen praat, maar de biologische moeder van die kinderen een draagmoeder is voor Robin (aangezien ze geen kinderen kan krijgen)? En dat zou dan de vrouw kunnen zijn met de yellow umbrella..

Ik denk dat Ted en Robin nog iets worden, namelijk. Vooral met dat hele runaway-bride gevoel dat Robin heeft als Ted in het begin van de episode bij haar staat.

Geen idee of dat eventueel mogelijk is met alle hints en geschiedenis die we al hebben gekregen.. Maar als er nou opeens op 't einde een volledige relatie ingeperst zou worden met een onbekende vrouw.. Ik weet niet, dat zou een beetje lame zijn.
En die kinderen noemen Robin al sinds hun geboorte 'aunt Robin', terwijl ze haar als moeder zouden moeten beschouwen? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')