Mooi dat ze dit nummer gebruikten idd.quote:
Wat vond je zo grappig dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef loezzzje het volgende:
hilarische afleveringidd Marshall & Lily niet zo grappig maarja die heb ik altijd al de minste gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Seam op 25-09-2012 19:31:19 ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Gewoon opmerkingen tussen de aflevering door die grappig waren, Barney die in 1 minuut alles moest uitleggen, die Klaus die ineens duits gaat praten tegen Ted.quote:
Dit dus, en gooi Marshall en Lily ergens bij het grofvuilquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ongemakkelijk niet-grappig af en toe.
Brei er maar een eind aan.
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Goeie eerste aflevering. De makers hebben al aangegeven dit seizoen te schrijven alsof het het laatste seizoen is, dus denk zeker dat we nou eindelijk wat duidelijkheid krijgen.
Dat zou ook niet leuk zijn. Ze maakten elkaar leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Mweh... Doe mij maar gewoon een comedy spinoff met alleen Barney.
En toch wil ik (en veel andere kijkers ook waarschijnlijk) te graag weten hoe het allemaal loopt om te stoppenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.
De contracten van de acteurs zijn na dit seizoen verlopen. Er zijn wel al gesprekken geweest over een mogelijk seizoen 9, maar daar is (nog) niets concreets uitgekomen. De makers en schrijvers behandelen seizoen 8 nog als het laatste seizoen omdat er nog een hoop moet gebeuren om 9 mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.
Dat dacht ik van mezelf ook, maar begint hard af te nemen hier...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En toch wil ik (en veel andere kijkers ook waarschijnlijk) te graag weten hoe het allemaal loopt om te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |