Ja, ik voorlopig ook maar even.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:12 schreef PiRANiA het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met kijken...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik voorlopig ook maar even.
(Wanneer begint het volgende seizoen?)
Jezus kristus, zo reageerde tienermeisjes na het zien van iOMG, een aflevering van iCarly waar hoofdpersoon Sam ineens hoofdpersoon Freddie zoende.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
http://vt.tumblr.com/tumblr_m41io7zkL51qc87cg.mp4
Sinds wanneer hebben die wat met elkaar...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef AMDB het volgende:
Ik blijf erbij dat het Robin en Victoria zijn die gaan trouwen
Er was al sprake van een eventuele spinoff als de serie was afgelopen in de trant van After I met your motherquote:
Maar waarom spreekt iedereen al alsof seizoen 8 het laatste zou zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Er was al sprake van een eventuele spinoff als de serie was afgelopen in de trant van After I met your mother
In Nederland is toch alleen maar 1 t/m 4 uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen. Jammer dat de meeste andere fokkers hier niet verder komen dan een zure one-liner...
Maar toch knap van die users dat ze ondanks dat ze keer op keer roepen dat het een slechte aflevering is, ze toch blijven kijken![]()
Ik heb iig genoeg te zien tot aan de start van seizoen 8 in septemer:
[ link | afbeelding ]
Als je goed naar de serie kijkt, dan kan je het zelf uitrekenen:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:59 schreef Franktastic1984 het volgende:
Maar waarom spreekt iedereen al alsof seizoen 8 het laatste zou zijn?
Daar is toch helemaal geen sprake van?
Jep. Ik koop ze ook op Ebay gekocht en op laten sturen uit de VS.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Remzz het volgende:
In Nederland is toch alleen maar 1 t/m 4 uit?
Tof, ik heb zelf 1 t/m 5. In Spanje gekocht en er staat dan ook in koeienletters "Como Conocí A Vuestra Madre" op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik kan er nog steeds om lachen. Jammer dat de meeste andere fokkers hier niet verder komen dan een zure one-liner...
Maar toch knap van die users dat ze ondanks dat ze keer op keer roepen dat het een slechte aflevering is, ze toch blijven kijken![]()
Ik heb iig genoeg te zien tot aan de start van seizoen 8 in septemer:
[ link | afbeelding ]
Vet! Was het een Armani of gewoon een lap stof in de vorm van een pak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:30 schreef AMDB het volgende:
Laatst seizoen 1 t/m 3 gewonnen, incl. een pak en Barney's Playbook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |