Gewoon opmerkingen tussen de aflevering door die grappig waren, Barney die in 1 minuut alles moest uitleggen, die Klaus die ineens duits gaat praten tegen Ted.quote:
Dit dus, en gooi Marshall en Lily ergens bij het grofvuilquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ongemakkelijk niet-grappig af en toe.
Brei er maar een eind aan.
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Goeie eerste aflevering. De makers hebben al aangegeven dit seizoen te schrijven alsof het het laatste seizoen is, dus denk zeker dat we nou eindelijk wat duidelijkheid krijgen.
Dat zou ook niet leuk zijn. Ze maakten elkaar leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Mweh... Doe mij maar gewoon een comedy spinoff met alleen Barney.
En toch wil ik (en veel andere kijkers ook waarschijnlijk) te graag weten hoe het allemaal loopt om te stoppenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.
De contracten van de acteurs zijn na dit seizoen verlopen. Er zijn wel al gesprekken geweest over een mogelijk seizoen 9, maar daar is (nog) niets concreets uitgekomen. De makers en schrijvers behandelen seizoen 8 nog als het laatste seizoen omdat er nog een hoop moet gebeuren om 9 mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is het nu eindelijk eens afgelopen na dit seizoen of komen er nog twintig seizoenen achteraan?
Dit is echt zo een serie die te lang doorgaat. Volledig uitgemolken en het aantal goede afleveringen per seizoen zijn op een hand te tellen. Vond het maar een matige seizoensopener.
Dat dacht ik van mezelf ook, maar begint hard af te nemen hier...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En toch wil ik (en veel andere kijkers ook waarschijnlijk) te graag weten hoe het allemaal loopt om te stoppen.
Helemaal mee eens. Het kijkt doorgaans nog wel best aardig weg, maar echt grappig is het niet zo vaak meer, de verhaallijnen van Marshall en Lily al helemaal niet. Hopelijk is dit het laatste seizoen, nog langer rekken zou zonde zijn. De laatste vijf minuten van de aflevering waren wel prima, hopelijk gaan ze met die verhaallijn verder...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef E.H. het volgende:
[..]
De opmerkingen daar:quote:
201 likesquote:“Lebenslangerschicksalsschatz is not something that develops over time. It is something that happens instantaneously. It courses through you like the water of a river after a storm…filling you and emptying you all at once. You feel it throughout your body…in your hands…in your heart…in your stomach…in your skin…Have you ever felt this way about someone? If you have to think about it, you have not felt it. Everyone does eventually. You just never know when or where.
quote:Really awesome song, love it
By the way. I am german and saw the himym yesterday. I never heard the word Lebenslangerschicksalsschatz in my life. But great episode
Ohjaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.
Dit inderdaad. De avonturen zijn er een beetje uit. Zou best goed kunnen dat we hier met het laatste seizoen te maken hebben. Of misschien wordt het nog wel veel beter, maar ik ben bang van niet. Dan kunnen de makers beters stoppen zodat ze nog een beetje op niveau eindigen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef MaxC het volgende:
Tjah, blijf wel kijken maar vind het ook niet meer echt geweldig. Eerste seizoenen gingen vooral over mooie avonturen, geniale acties van Barney, vriendschappen en dronken avonturen. Nu alleen nog maar over relaties, verloving, huwelijk en baby's
The Funeral is een prachtig nummerquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.
Ditquote:Op woensdag 26 september 2012 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
The Funeral is een prachtig nummer
Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dit dus, en gooi Marshall en Lily ergens bij het grofvuil.
Whehe dit vond ik ook wel mooi jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef jcdragon het volgende:
Het stukje wat ik het leukst vond was toen Ted zat nep te huilen en wat over het afscheidsbriefje zat te gooien.
Ja Marshall was altijd wel leuk samen met Ted en/of Barney, maar dat lijkt helaas passequote:Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vooral Lily, want ik vind Marshall vaak nog wel grappig.
Hoe hij nu ook reageerde op het feit dat hij geen bruidsmeisje mocht zijn vond ik ook wel grappig namelijk.
[..]
Whehe dit vond ik ook wel mooi ja
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef pfaf het volgende:
Matige aflevering, maar The Funeral maakte alles goed.
En die kinderen noemen Robin al sinds hun geboorte 'aunt Robin', terwijl ze haar als moeder zouden moeten beschouwen? Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op een monsterlijke twist in 't verhaal. Dat Ted bijvoorbeeld toch met Robin trouwt en tegen zijn kinderen praat, maar de biologische moeder van die kinderen een draagmoeder is voor Robin (aangezien ze geen kinderen kan krijgen)? En dat zou dan de vrouw kunnen zijn met de yellow umbrella..
Ik denk dat Ted en Robin nog iets worden, namelijk. Vooral met dat hele runaway-bride gevoel dat Robin heeft als Ted in het begin van de episode bij haar staat.
Geen idee of dat eventueel mogelijk is met alle hints en geschiedenis die we al hebben gekregen.. Maar als er nou opeens op 't einde een volledige relatie ingeperst zou worden met een onbekende vrouw.. Ik weet niet, dat zou een beetje lame zijn.
.. Crap, je hebt gelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
En die kinderen noemen Robin al sinds hun geboorte 'aunt Robin', terwijl ze haar als moeder zouden moeten beschouwen? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Er is ook een theorie dat Ted tegen zijn neefje en nichtje aan het praten is, en hij dus Uncle Ted is en zijn vrouw Aunt Robin. Maar ik las ergens dat de producers gezegd hadden dat Robin sowieso niet de moeder is. Kan dat artikel niet direct terugvinden.quote:
Was wel in een periode waarin Ted nauwelijks met Robin omging volgens mij. Maar goed, Robin speelt geen basgitaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:39 schreef Remzz het volgende:
Daarnaast is al gezegd dat de moeder een huisgenootje van dat andere meisje was. Kan Robin sowieso niet zijn.
Echt? Ik vond hem matig en rommelig. De schrijvers hebben wmb de fout gemaakt om de afloop van ongeveer alle huidige verhaallijnen te verklappen, waardoor ik helemaal niet meer geïnteresseerd ben in Barney en Quinn of Robin en oppervlakkigespierenboy. Ik snap ook niet waarom Ted nog met Victoria is, vorige aflevering had hij toch al ontdekt dat hij nog niet zijn lebenslangerschickzalschatz had ontmoet? De verhaallijnen staan onnodig stil, terwijl ze vorige week de indruk wekten er weer een beetje vaart in te willen brengen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:55 schreef AMDB het volgende:
Het mag gezegd worden, deze aflevering was geniaal
Ik vond hem juist wel leuk. Het was niet duidelijk wie er nou precies uit elkaar zou gaan want we weten van alle koppels dat ze niet met elkaar zullen eindigen. Toen de dames het bespraken dacht ik dat Ted en Victoria uit elkaar waren omdat Victoria er nog niet bij was. Daarna dacht ik dat het Robin en Nick(?) zou zijn zodat Robin de relatie van Barney en Quinn op scherp zou zetten. Pas na de 'onderhandelingen' had ik hem wel door. Jammer vond ik wel de flauwe grapjes met die Klaus en die advocaat/collega van Barney..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond hem matig en rommelig. De schrijvers hebben wmb de fout gemaakt om de afloop van ongeveer alle huidige verhaallijnen te verklappen, waardoor ik helemaal niet meer geïnteresseerd ben in Barney en Quinn of Robin en oppervlakkigespierenboy. Ik snap ook niet waarom Ted nog met Victoria is, vorige aflevering had hij toch al ontdekt dat hij nog niet zijn lebenslangerschickzalschatz had ontmoet? De verhaallijnen staan onnodig stil, terwijl ze vorige week de indruk wekten er weer een beetje vaart in te willen brengen.
Kun je je verhaal de volgende keer wat beter illustreren met smileys?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Oef... beginnen ze met dat zoete gedoe, iedereen lief bij elkaar... beter idd dat ze dat skippen. Ook grappig dat het nu parallel loopt met deze maand: oktober 2012.
Dat begin met Barney en z'n baas: 'I got full custody!
' ... 'that's her ringtone'
. Haha, ik blijf erbij, ik wil een show met alleen maar Barney, dat stukje bewees voor mij dat Ted (lol, zet ik eerst TED neer
), Robin, Marshall en Lily helemaal niet zo nodig zijn.
De 'I didn't realize it takes 42" to make you happy' vond ik ook wel aardig.
Waarom kan Barney niet single blijven, ik keek uit naar het nieuwe testament van The Playbook, nu gaat 'ie weer aan de haak met Robin?
Gelukkig komen er wekelijks nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook eens melden, vorig jaar in sneltreinvaart alle seizoenen gekeken en ik vind het heel naar dat ik nu steeds een maand moet wachten.
Ik vond deze aflevering ook een beetje matig, wel leuk, maar een beetje voorspelbaar.
Oeps, een week dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gelukkig komen er wekelijks nieuwe afleveringen
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef Tegan het volgende:
Beter dat we van Quinn af zijn als eerste.
Becki Newton vind ik helemaal geweldig. Quinn was gewoon irritant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.
aflevering6? Ik kan ze niet vinden hoor.quote:
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.
Inderdaad. Die was weg. Laat dr lekker weg blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Enige leuke grap was:
"That's her ringtone"
Rest was maar matigjes, maar Victoria was weer om van te smullen.
Jij bent dan ook een volbloed Casanovaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.
Verre vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een volbloed Casanova
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |