Het klinkt stom, maar dat zou echt een prachtig einde zijn. Heel onverwachts.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Het lijkt mij steeds duidelijker dat de moeder dood is, en dat de laatste aflevering(en) zullen draaien om hoe ze verliefd werden en ze kwam te overlijden.
Bitterzoet
Dat inderdaad ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:58 schreef glannie het volgende:
Dat zou perfect verklaren waarom de kinderen al die verhalen te horen krijgen en waarom ze sommige verhalen nog niet eerder hebben gehoord.
Kan ik me absoluut niet herinneren. Filmpje graagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:59 schreef Colonia het volgende:
Wel een mooi drama-einde, maar is niet mogelijk. In één van de afleveringen hoor je de moeder iets vragen/roepen als oude-Ted met de kinderen op de bank praat....
Dit dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:07 schreef EllaN het volgende:
Ik vond Quinn juist heel leuk. Had het prima gevonden als zij degene was geweest voor Barney. Heel dat Ted-Robin-Barney gedoe
.
Waarom lijkt jou dat 'steeds duidelijker'? Worden er hints gegeven ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Het lijkt mij steeds duidelijker dat de moeder dood is, en dat de laatste aflevering(en) zullen draaien om hoe ze verliefd werden en ze kwam te overlijden.
Bitterzoet
Vraag ik me ook af. Dit is de eerste keer dat ik deze theorie hoor. En ik zie helemaal geen hints naar deze theorie in de serie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom lijkt jou dat 'steeds duidelijker'? Worden er hints gegeven ofzo?
Omdat de moeder een zus van barney/robin is??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Right
Hoe kennen die kinderen 'aunt Robin!!!!???' dan?
Die hebben beiden geen zussen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Akilla het volgende:
[..]
Omdat de moeder een zus van barney/robin is??
Ohw ik dacht dat ik dat ergens uit een aflevering gehaald had... zal het me wel ingebeeld hebbenquote:
ja wanneer komt die weer eens een keerquote:
Halfzusje idd. Ook één van de bekendste theorieen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat ik dat ergens uit een aflevering gehaald had... zal het me wel ingebeeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |