aflevering6? Ik kan ze niet vinden hoor.quote:
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond dr wel geinig, van mij had victoria eerst weg gemogen.
Inderdaad. Die was weg. Laat dr lekker weg blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat gedoe met Victoria snap ik niet helemaal.
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Enige leuke grap was:
"That's her ringtone"
Rest was maar matigjes, maar Victoria was weer om van te smullen.
Jij bent dan ook een volbloed Casanovaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously? Ik heb mooiere vrouwen bij een boterham met pindakaas gehad.
Verre vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een volbloed Casanova
Nah dan kun je toch wel stellen dat ze gewoon een knappe vrouw is die je niet bij een boteham met pindakaas vindt?quote:
Nee. Ik vind het echt helemaal niets, zeker niet met dat kapsel. Verder vind ik d'r gewoon nietszeggend en totaal geen persoonlijkheid uitstralen. Ze is niet lelijk, maar sommige mensen in dit topic doen alsof het een goddelijk wijf is. Ik snap dat dat een beetje een verplicht nummertje is bij elke serie die je kijkt, maar dit is wel heel geforceerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nah dan kun je toch wel stellen dat ze gewoon een knappe vrouw is die je niet bij een boteham met pindakaas vindt?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het echt helemaal niets, zeker niet met dat kapsel. Verder vind ik d'r gewoon nietszeggend en totaal geen persoonlijkheid uitstralen. Ze is niet lelijk, maar sommige mensen in dit topic doen alsof het een goddelijk wijf is. Ik snap dat dat een beetje een verplicht nummertje is bij elke serie die je kijkt, maar dit is wel heel geforceerd.
Dat is niet een opmerking waarover ik na heb moeten denken. Maar prima dat jij dat vindtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo is dit geforceerd? Ik vind haar een erg fijne verschijning om te zien op dit moment, in tegenstelling tot seizoen 1 (of 2) toen ik haar een stuk minder vond.
Dat wilde ik even melden, net zoals jij vindt dat zij komt bij een potje pindakaas, een uitdrukking waar je duidelijk over na hebt gedacht met de bedoeling om grappig te zijn, wat in mijn ogen juist vrij geforceerd is.
Ah okee, dat is dagelijks gebruik voor jou blijkbaar. Maar inderdaad prima, iedereen zijn eigen mening en smaak.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is niet een opmerking waarover ik na heb moeten denken. Maar prima dat jij dat vindtIk zie het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |