of een negerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Kipkluifje!![]()
Wat een bazennaam voor een parkiet ofzo
Die vertaling van die uitsprakenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)engine-is-niet-nodig
Ja want zo werkt dat
Grammaticaal kan het niet slechter vertaald wordenquote:"Ik denk dat het hele gedoe over een nieuwe engine... soms is dat een buzzwoord. Nou, ik heb een nieuwe grafische engine - is dat een nieuwe engine? Waar begint het en waar houdt het op?", vraagt Lamia zich hardop af. "Sommige elementen van de code kun je tot lang geleden herleiden, maar hele andere delen van de code zijn compleet nieuw."
Ik van de week nog.quote:
ohja dat was hilarischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze heeft mij verwijderd
[ afbeelding ]
Zanger Petro vindt dit niet leuk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze heeft mij verwijderd
[ afbeelding ]
Zanger Petro vindt dit niet leuk.
Faalhaas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
uhm doe ik niet. Fb op phone toont alle meuk die mensen plaatsenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]Eigen schuld.
En houd me niet eens zo in de gaten Hugo.
Ik zag Pringles grote negerlul op het beeldscherm van mijn telefoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke foto's hoor, maar waarom kijk je zo verbaasd?
Ik zou ook echt verbaasd zijn om te ontdekken dat hij serieus een jongetje blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag Pringles grote negerlul op het beeldscherm van mijn telefoon.
Mag ik nu weer bij je vriendengroep horen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]Eigen schuld.
En houd me niet eens zo in de gaten Hugo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou ook echt verbaasd zijn om te ontdekken dat hij serieus een jongetje blijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou ook echt verbaasd zijn om te ontdekken dat hij serieus een jongetje blijkt te zijn.
Stel me niet teleur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag ik nu weer bij je vriendengroep horen?
Nattequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Pixell het volgende:
Ik word elke keer een stuk vrolijker als ik dit topic 's ochtends lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |