quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben samen nog een track homeboyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:12 schreef dreamzk het volgende:
Maar 1x benoemd? Pain in my heart bra.
En mannenfilmpje
DUDE!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme man.quote:
Die is 20 jaar zeggen ze.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bij 35mins zit een fuking ziek kind echt wtf.
Wat ben jij een heldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn swag werd me teveel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan verwijder je 'm uit je vriendenlijst hè.
Haha ja, eindelijk ook weer eens een keer lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef PierreTT het volgende:
Let to Cor Konings![]()
Ik zit nog steeds te lachen hier
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja, eindelijk ook weer eens een keer lachen. Kan ik wel gebruiken
Ik denk ik google even op vogelzoeker en dan afbeeldingen, maar bij de eerste 7 plaatjes krijg je al 3 tieten plaatjes te zien, en dan zie ook ineens foto van titty in haar carnavals outfitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef Michhas het volgende:
Bij zo'n grote release hoort natuurlijk een prijsvraag.
Degene die mij kan vertellen wie die kerel op de achtergrond van de backcover is, krijgt van mij een pilsje op de volgende meet.
quote:
dat je er uberhaupt iets vanaf weet is al vrij apartquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef KneusTeun het volgende:
Dat is die oude vieze vent die altijd naakt pics van zichzelf upload toch? (weet zijn naam niet)
GA nu zoeken.
Dat jij weet dat het apart is, is vrij apart.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat je er uberhaupt iets vanaf weet is al vrij apart
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk ik google even op vogelzoeker en dan afbeeldingen, maar bij de eerste 7 plaatjes krijg je al 3 tieten plaatjes te zien, en dan zie ook ineens foto van titty in haar carnavals outfit
Volgende cd krijg de topknaller "Kankerbetsy, kankervroeg" natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |