SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rossdale op 15-05-2012 13:37:52 ]Please sir. When moon? When Mustang?
kip?quote:
Ik ben nog lang niet op het internetgangster niveau van Bozz.quote:
nee want een eckte gangster verschuilt zich nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet op het internetgangster niveau van Bozz.
Behalve als je op straat loopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee want een eckte gangster verschuilt zich niet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee want een eckte gangster verschuilt zich niet
Het gaat mij er niet om dat ze geslacht worden, het gaat om de manier waarop ze behandeld en geslacht worden. Maar goed gelukkig heeft iedereen daar over zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind het minder erg dat koeien, varkens en kippen geslacht worden, dan kleine chinese kindertjes.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik had er eigenlijk Oh, the IROHIT van moeten maken. Damn
Psst, was een grapje hoor gekke meidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ze geslacht worden, het gaat om de manier waarop ze behandeld en geslacht worden. Maar goed gelukkig heeft iedereen daar over zijn eigen mening.
doe modje vragenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
it even has a hiding mode!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
iRohit, it's the most amazing iRohit yet.
Dat wisten we al toen je 7 was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:47 schreef Michhas het volgende:
's Avonds kwamen we nog in Zwolle, gingen we daar weer pik eten. Ik heb wel 50 euro aan pik uitgegeven die dag.
Ja ik hou gewoon van pik weet je, ha ha.
Heet je Rohit dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
iRohit, it's the most amazing iRohit yet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |