Goeie ondertitel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Tiener moeders
Met van die witte gezichten en Nickelson jassen achter zo'n 2e hands kinderwagen aan slenteren, zuigend aan een sigaret
Beter aan een sigaretquote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Tiener moeders
Met van die witte gezichten en Nickelson jassen achter zo'n 2e hands kinderwagen aan slenteren, zuigend aan een sigaret
Aan de schandpaal ermee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Wesley92 het volgende:
Vandaag hoorde ik dat een 19-jarig meisje die ik ken bevallen is van haar eerste kind. Het eerste wat ik dacht: zij is echt gek.
Wat vinden jullie van kinderen krijgen op zo'n jonge leeftijd?
En in deze cultuur en tijd niet. Kortom, wat bedoel je met normaal?quote:
Ook als het op die leeftijd financieel nog niet haalbaar is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Je kan het ook anders bekijken, als je op een latere leeftijd aan kinderen begint, heb je op je 50e nog tieners in huis en wil je dat?
Ik denk dat het een persoonlijke keuze is. (niet altijd als we denken aan verkrachting, maar als je bewust seks hebt ben je ook verantwoordelijk voor je keuze)
Ik zou zelf niet op een latere leeftijd aan kinderen beginnen, vind rond de 23-26 wel oud genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |