Hypocrietquote:
vosjes?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef Rasmussen het volgende:
Mijn zus had een keer zo'n Viva meiden wees op alles voorbereid boek wat ik natuurlijk stiekem ook las en daarin stond 'slimme vosjes laten het uit hun mond lopen'![]()
lekker zeg en tot de laatste drup?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Luxuria het volgende:
Bij mijn vorige vriend slikte ik ja. En dat vond ik erg geil en deed het graag
wat vind je hier van?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Luxuria het volgende:
Bij mijn vorige vriend slikte ik ja. En dat vond ik erg geil en deed het graag
Als hij in mijn keel spuit zeker tot de laatste drup. Één specifiek standje daarbij was echt heerlijkquote:
Wie wil nou niet zonder condoom. Als je zeker weet dat beiden geen soa hebben.quote:
maar doe jij dan iedere keer als je een nieuwe vriend hebt een soa test? en na hoeveel weken doe je dat dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wie wil nou niet zonder condoom. Als je zeker weet dat beiden geen soa hebben.
meeste vrouwen stoppen met pijpen als je aan het klaar komen bent en als je beetje pech hebt kun je het nog even vlug met de hand af maken. ik heb een keer een vriendin gehad en die bleef pijpen terwijl het sperma al begon te spuiten/stromen en pijpte door tot ik leeg was. heb ik daarna niet weer zo meegemaakt. en ik vind het gewoon geil dat ze het doorslikt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef novusordoseclorum het volgende:
Je geeft de indruk dat je het belangrijk vindt dat ze slikt... waarom is dat eigenlijk TS?
Mij persoonlijk kan het niet zoveel schelen eigenlijk, ik vind het als man zijnde zelfs een beetje goor om te zien. In mijn bescheiden optiek spuugt een 'dame' het gewoon uit (A)
Ik ben ze nog niet tegengekomen die daar moeite mee hadden.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef mjb44 het volgende:
Ik ben even benieuwd:
welke vrouw laat haar man in haar mond klaarkomen en spuug je het daarna uit of slik je ook door? en als je niet doorslikt waarom niet? ik heb het idee dat de meeste vrouwen, als ze al pijpen, niet willen dat je klaar komt in hun mond en er al helemaal een hekel hebben om het door te slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |