Ja leukquote:
Kutreactie.quote:
Eensch met bovenstaande. Wiskunde A heeft minder algebraïsch inzicht nodig, maar meer praktisch inzicht. Iemand die WiB heeft gedaan zou dan ook niet om kunnen gaan met statistiek, dit heeft hij immers nooit gehad.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kutreactie.
Ik heb wiskunde B gehad en wiskunde A en B is totaal niet met elkaar te vergelijken. De denkwijze van mensen met wiskunde A is weer anders dan die van mensen die wiskunde B hebben. Ik mag dan wel wiskunde B hebben gehad, maar ik denk dat ik ook lang niet alle opdrachten van wiskunde A kan maken.
Onwaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef dramatic het volgende:
wiskunde A is makkelijker dan GT wiskunde
jaja we snappen 't, wiskunde A is simpelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef dramatic het volgende:
wiskunde A is makkelijker dan GT wiskunde
Het is ook zo. Ik had met Wiskunde D alle stof van wortel N/kansen/binompdf en weet ik wat in 1 avond geleerd en een 10 voor t tentamen. Dat was meer dan de helft van de wisA stofquote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
jaja we snappen 't, wiskunde A is simpelDat hoor ik gelukkig nog niet van werkelijk alle WiB'ers
Nu weer ontopic aub.
of met die bout die in een moer moet passen met beide een standaardafwijking van zoveelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef rasp het volgende:
Ik heb ook Wiskunde D afgerond en kansrekening/statistiek is een lachertje met de knikkertjes en schijfjes. Wiskunde A'ers weten niet eens wat de werkelijke formules zijn voor binomcdf, een combinatie etc.
Jij bent echt een zeer stoere boy en ik weet zeker dat, wanneer jouw sociale EQ niet op het huidige niveau van onder de 100 was geweest, er later iets van jou geworden was.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef rasp het volgende:
Ik heb ook Wiskunde D afgerond en kansrekening/statistiek is een lachertje met de knikkertjes en schijfjes. Wiskunde A'ers weten niet eens wat de werkelijke formules zijn voor binomcdf, een combinatie etc.
Je liet me lachen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Jij bent echt een zeer stoere boy en ik weet zeker dat, wanneer jouw sociale EQ niet op het huidige niveau van onder de 100 was geweest, er later iets van jou geworden was.
Ik weet zeker dat jij ook een hoop mensen hebt laten lachen bij jou op school, aangezien je attitude al aangeeft hoe goed je jezelf vindt dat je wiskunde d hebt gedaan, terwijl je in werkelijkheid geen fuck bent. Het enige wat wiskunde d aangeeft is dat je geen zwak hebt voor wiskunde en daarbij ook bereid bent om veel voor wiskunde te doen. Jij voelt je in feite stoer omdat je veel leert. Ik ken dat soort types, zij worden uitgelachen omdat het algemeen bekend is dat er later niks van deze mensen komt op sociaal gebied. Je kan waarschijnlijk wel leuk met cijfertjes spelen achter je kantoor terwijl je mama aan iedereen verteld hoe goed je altijd wel niet was in leren.quote:
Chill hem eens even man, het is maar een forum.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij ook een hoop mensen hebt laten lachen bij jou op school, aangezien je attitude al aangeeft hoe goed je jezelf vindt dat je wiskunde d hebt gedaan, terwijl je in werkelijkheid geen fuck bent. Het enige wat wiskunde d aangeeft is dat je geen zwak hebt voor wiskunde en daarbij ook bereid bent om veel voor wiskunde te doen. Jij voelt je in feite stoer omdat je veel leert. Ik ken dat soort types, zij worden uitgelachen omdat het algemeen bekend is dat er later niks van deze mensen komt op sociaal gebied. Je kan waarschijnlijk wel leuk met cijfertjes spelen achter je kantoor terwijl je mama aan iedereen verteld hoe goed je altijd wel niet was in leren.
Ik en vele anderen zouden net zo makkelijk wiskunde d hebben kunnen doen, maar de motivatie ontbreekt omdat het puur gay is.
Ik probeer te zorgen voor een betere wereld. Dit doe ik door de sociaal zwakkeren te wijzen op hun algemene denkfouten.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chill hem eens even man, het is maar een forum.
Ik denk dat ik niet hoef te beargumenteren waarom dit amateuristische drogredenen zijn. Toch bedankt voor het nemen van de moeite.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef rasp het volgende:
Hm... Ik kan me anders heel goed opschieten met mijn schoolgenoten, maar als jij van mij een stereotype wilt maken best.
Sowieso was mijn beginpost ook een troll maar je kon daar zelf niet doorheen prikken.
Toch grappig dat je, je bij voorbaat sociaal superieur acht ten opzichte van mij en zogenaamd het onrecht bestrijd. Dat zijn bij mij de mensen die worden uitgelachen.
Ja daarom halen we tienen voor die stof bij Wiskunde Dquote:Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef Maisnon het volgende:
Ja jongens, zijn we klaar met bashen? We kunnen het er vast wel op een normale manier over hebben.
Ik vond Wiskunde A die ik gezien heb destijds ook makkelijker dan Wiskunde B, en bij bijles merk ik dat ook. Wiskunde B is nu eenmaal gewoon iets dieper vanwege de voorbereiding op een technische studie.
Wat wel grappig is, is dat sommige Wiskunde A onderdelen dan weer moeilijker lijken te zijn voor beta studenten, je merkt wel echt een soort verschil in denkwijze
Succesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Raap het volgende:
Ik als wiskunde ramp moet een 4.2 halen en dan ga slaag ik waarschijnlijk. Bedankt voor de hoop die jullie mij geven mensen!
Ik heb wiskunde D, A en anderhalf jaar wiskunde B gevolgd. Kansrekening is bij wiskunde D en A precies hetzelfde, dezelfde opgaven met dezelfde antwoorden. Wiskunde B is een andere insteek die ik miste (of ik was niet goed genoeg) en daarom ben ik geswitched. Wiskunde A daarentegen vereist een inzicht in (moeilijkere) situaties waarin (makkelijkere) formules moeten worden toegepast. Het is maar net waar je beter in bent; formules stampen of situaties begrijpenquote:
In mijn tijd was er geen Wiskunde Dquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ja daarom halen we tienen voor die stof bij Wiskunde D
Ik wil best toegeven dat ik faal in Geschiedenis en Economie voor mijn part maar dat Wiskunde A moeilijk voor ons zijn zou is gewoon bs.
Okee, Wiskunde D bestaat uit heel WiskundeA in 3 hoofdstukken en WiskundeB2 wat nu niet meer in WiskundeB zit en nog een hele reeks andere dingen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In mijn tijd was er geen Wiskunde D
Ik heb alleen Wiskunde A1, Wiskunde A12, Wiskunde B1, Wiskunde B12 zelf echt meegemaakt
Daarbij was de 12 variant dus de gevorderde van de 1 variant. Wiskunde A was heel erg onderzoeksgericht, kansrekenen en dergelijke, en bij Wiskunde B kwam veel meer meetkunde kijken bijvoorbeeld, of integraalrekenen.
Niet mee eens. Mensen die wiskunde B doen hebben meestal ook natuurkunde, scheikunde etc. Daar heb je meer inzicht voor nodig in de situaties dan bij WIA. Ik snap niet waar dat steeds terugkomend non-argument vandaan komt, maar waarschijnlijk is het een relativering om je eigenwaarde te beschermen. Ik heb zelf wiskunde A afgesloten met een 9 op mijn eindlijst dus ik kan het goed weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde D, A en anderhalf jaar wiskunde B gevolgd. Kansrekening is bij wiskunde D en A precies hetzelfde, dezelfde opgaven met dezelfde antwoorden. Wiskunde B is een andere insteek die ik miste (of ik was niet goed genoeg) en daarom ben ik geswitched. Wiskunde A daarentegen vereist een inzicht in (moeilijkere) situaties waarin (makkelijkere) formules moeten worden toegepast. Het is maar net waar je beter in bent; formules stampen of situaties begrijpen
Over het algemeen presteren scholieren met NT/NG profielen een stuk beter met economie dan scholieren met een CM/EM profiel. Puur vanwege inzicht en analytisch denkvermogen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ja daarom halen we tienen voor die stof bij Wiskunde D
Ik wil best toegeven dat ik faal in Geschiedenis en Economie voor mijn part maar dat Wiskunde A moeilijk voor ons zijn zou is gewoon bs.
Daar heb ik nou ook last van. De examens lukken prima, bij oefenen op onderwerp lukt niets behalve de Normale Verdelingquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:44 schreef Jaepiwon het volgende:
Zijn de opgaves in de examenbundel van wisk A allemaal uit oud examens gehaald? ( Wisk A 1,2 dus)
Ik merkte namelijk bij het maken van de complete examens wisk A 2010 2011 dat deze veeel makkelijker zijn dan de "oefenen op onderwerp" gedeelte in het examenbundel.....
Nu weet ik wel dat de nieuwe examenbundels aangepast zijn maarja.. ik vind het niveau van de opdr van de examens voor 2010 toch moeilijker
Sure maar wiskunde C stelt niks voor vergeleken met B en D. Dat is gewoon een feit en waarschijnlijk de reden dat je het gekozen hebt. De 1 is goed in dit vak en de ander in dat. Maar het is natuurlijk hetzelfde als dat je 2 jaar geleden zou zeggen "ik heb wiskunde B1 en B12 zegt dat het moeilijker is maar dat is niet zo." Je hebt nu eenmaal de makkelijkste variant van wiskundequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:24 schreef DianaHorizon het volgende:
Hallo wat zit iedereen te zeiken over wisA. Ik heb WisC en ik ben het zat dat 'WisB'ers' doen alsof zij de allerslimsten zijn en ik de domste.
En best stoer, beetje opscheppen over je 10en op internet, maar daar kom je ook niet ver mee in het leven.
Klopt, maar je ziet dat wiskunde B'ers gauw elitair gedrag vertonen omdat ze de zwaarste wiskunde hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Sure maar wiskunde C stelt niks voor vergeleken met B en D. Dat is gewoon een feit en waarschijnlijk de reden dat je het gekozen hebt. De 1 is goed in dit vak en de ander in dat. Maar het is natuurlijk hetzelfde als dat je 2 jaar geleden zou zeggen "ik heb wiskunde B1 en B12 zegt dat het moeilijker is maar dat is niet zo." Je hebt nu eenmaal de makkelijkste variant van wiskundeVerder ben ik blij als ik een 6 voor wiskunde heb, geen 10 ofzo
Als je tienen haalt voor Wis B kom je volgens mij wel ver hoor in 't leven.quote:En best stoer, beetje opscheppen over je 10en op internet, maar daar kom je ook niet ver mee in het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |