Haha, misschien wel beterquote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
407.
Maar nu is er meer en strenger toezicht op.
Er is teveel gebeurd.quote:
Alle topics eigenlijk.quote:
Hoi.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef strontboer het volgende:
[..]
Toen waren jij en nog een paar constant aan het lapo-hunten toch?
Stacked spelen met table ninjaquote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef dramatic het volgende:
[..]
ga mij eens leren hoe ik die dingen leesbaar kan houden op mn scherm als je er 24 hebt
Wel als mensen vanaf de eerste post aan het lapo-hunten zijn. De diepgang was ver te zoeken in die topicsquote:
Dat is wel droevig eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 20:26 schreef Etsu het volgende:
Nee, even serieus.
Er was te weinig toezicht op de SC, dus iedereen ging rellen en trollen en ruzie maken en persoonlijke gegevens plaatsen. Ook werd er steeds geflamed en iedereen belachelijk gemaakt. Ook steeds posts geplaatst om de topics vol te krijgen, lapohunten, ruzie om de TT, etc etc.
Dat was de beknopte samenvatting.
Maar ik heb me kapot gelachen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wel als mensen vanaf de eerste post aan het lapo-hunten zijn. De diepgang was ver te zoeken in die topics
Dat klopt. Waren.. interessante delen. Hadden we op het toppunt niet een deel erdoorheen gejaagd in 16 minuten ofzo? Zoiets kan ik me nog vaag herinnerenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wel als mensen vanaf de eerste post aan het lapo-hunten zijn. De diepgang was ver te zoeken in die topics
Minder volgens mij.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef Prulez het volgende:
[..]
Dat klopt. Waren.. interessante delen. Hadden we op het toppunt niet een deel erdoorheen gejaagd in 16 minuten ofzo? Zoiets kan ik me nog vaag herinneren
Geen idee wat je speelt, maar op 't moment dat je steady mid stakes beat is het 't geld wel waard.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef dramatic het volgende:
[..]
is die table manager nu het geld waard of zal ik eerst gewoon zonder spelen
van 2 mensen hoorde ikquote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Prulez het volgende:
Zou ook kunnen, geen idee. Nu we toch bezig zijn met nostalgie, was er uiteindelijk nog een EXA-meet?
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Prulez het volgende:
Zou ook kunnen, geen idee. Nu we toch bezig zijn met nostalgie, was er uiteindelijk nog een EXA-meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |