Geen idee wat je speelt, maar op 't moment dat je steady mid stakes beat is het 't geld wel waard.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:28 schreef dramatic het volgende:
[..]
is die table manager nu het geld waard of zal ik eerst gewoon zonder spelen
van 2 mensen hoorde ikquote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Prulez het volgende:
Zou ook kunnen, geen idee. Nu we toch bezig zijn met nostalgie, was er uiteindelijk nog een EXA-meet?
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Prulez het volgende:
Zou ook kunnen, geen idee. Nu we toch bezig zijn met nostalgie, was er uiteindelijk nog een EXA-meet?
Dat zou toch op zo'n dikke paupercamping plaatsvinden?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Prulez het volgende:
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat zou toch op zo'n dikke paupercamping plaatsvinden?
Zoiets ja. Welke 2 mensen waren er nu geweest dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat zou toch op zo'n dikke paupercamping plaatsvinden?
Dastan en leeell.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:30 schreef Prulez het volgende:
[..]
Zoiets ja. Welke 2 mensen waren er nu geweest dan?
iemand moet mij echt gaan lerenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee wat je speelt, maar op 't moment dat je steady mid stakes beat is het 't geld wel waard.
Grindsessietjes
optellen bij de aanschafwaardequote:Op maandag 14 mei 2012 20:31 schreef Gaijin het volgende:
Ok, ik ben een beetje confused over afschrijven met M&0. Ik weet dat je de restwaarde van het aankoopbedrag af moet trekken, maar wat moet er gebeuren met installatiekosten (mits die er zijn)
Bij het aankoopbedrag optellen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:31 schreef Gaijin het volgende:
Ok, ik ben een beetje confused over afschrijven met M&0. Ik weet dat je de restwaarde van het aankoopbedrag af moet trekken, maar wat moet er gebeuren met installatiekosten (mits die er zijn)
Keauning is een schijthaas om te meeten.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ben serieus![]()
Of zit ik nu in de verkeerde hoek te kijken?
Waar vanaf, de restwaarde?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef meneer_valk het volgende:
En eventuele sloopkosten moeten er nog vanaf, mocht dat morgen toevallig in het examen terugkomen.
Nog nooit tegen gekomen, goed dat je het zegtquote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ja, en die kan daardoor zelfs negatief uitkomen.
Omdat ik eigenlijk geen FOK!ker ben - EXA vind ik altijd wel interessant, rest nooit echt gevolgd. Had ook andere shit te doen na mijn Examens, iets met bier drinken en eindexamenfeesten enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Etsu het volgende:
Zeg eens Prulez, waarom van de aardbodem verdwenen na exa?
Haha, oke.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:35 schreef Prulez het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk geen FOK!ker ben - EXA vind ik altijd wel interessant, rest nooit echt gevolgd. Had ook andere shit te doen na mijn Examens, iets met bier drinken en eindexamenfeesten enzo. En werken in de Zomervakantie
goeie ouwe tijdenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:35 schreef strontboer het volgende:
Flitskikker, jordyqwerty, kaasrol, yosander, joosterd en koekjestrommel1 zaten er vorig jaar toch ook bij?
Hij is episch groot. Ik kan het weten, hij zit bij me in de klasquote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, oke.
Was jij die ene die 2 meter was?
ja dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hij is episch groot. Ik kan het weten, hij zit bij me in de klas
haten op 2 meterquote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, oke.
Was jij die ene die 2 meter was?
Jep.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]