7.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
zeg op hoeveel punten kwam je zelf uit =\
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:43 schreef JoelBaka het volgende:
Je kan met een norm van bijv 1.2 een 10.2 halen, mijn zus is er van overtuigd dat ze dat cijfer gebruiken om samen met je SE je eindcijfer te bepalen. Maar volgens mij stopt het toch echt bij 10
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:43 schreef JoelBaka het volgende:
Je kan met een norm van bijv 1.2 een 10.2 halen, mijn zus is er van overtuigd dat ze dat cijfer gebruiken om samen met je SE je eindcijfer te bepalen. Maar volgens mij stopt het toch echt bij 10
Ik heb nog samenvattingen (specifieke teksten) voor je, kan ze je sturen als je wilt xDquote:Op maandag 14 mei 2012 19:40 schreef Renn het volgende:
TeHaTex morgen?
Moedeloos en hopeloos.. Iemand een idee hoe ik dit nog kan oefenen?
Daar kom ik ook op uit D: Sorry sweetiepie (L)quote:
Dankje.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Daar kom ik ook op uit D: Sorry sweetiepie (L)
nja mijn score was ook niet veel beterquote:
Ik heb als ik zelf tel 16 maar het zal dus wel wat minder zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nja mijn score was ook niet veel beter
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ze was echt serieus![]()
En ja er is een grote kans dat ik een 10 haalMaar ik doe wel vmbo-t
Ik 11 als ik zelf telquote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb als ik zelf tel 16 maar het zal dus wel wat minder zijn.
In ieder geval iemand op vmbo-t die niet trots is op een 4quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ze was echt serieus![]()
En ja er is een grote kans dat ik een 10 haalMaar ik doe wel vmbo-t
Examen zit hem in Kunstgeschiedenisquote:
Tekenen Handvaardigheid Textiel, overkoepelende geheel is de kennis van de kunstgeschiedenisquote:Op maandag 14 mei 2012 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
de fuck, TeHaTex. Gegoogled en nog niet echt een idee wat ik me erbij moet voorstellen
Dankje, maar samenvattingen heb ik al.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ik heb nog samenvattingen (specifieke teksten) voor je, kan ze je sturen als je wilt xD
ik 10 en bij de tekstverklaren 19, dus 29/49 in totaal. Dat is een 5.8-6.8 volgens examenklacht.nlquote:
Waarschijnlijk ook een toekomstige havo-leerlingquote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In ieder geval iemand op vmbo-t die niet trots is op een 4
Wij kunnen oefentoetsen via Digischool maken, maar dat moet de docent apart aanvragen voor de leerlingen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef Renn het volgende:
[..]
Examen zit hem in Kunstgeschiedenis![]()
![]()
[..]
Tekenen Handvaardigheid Textiel, overkoepelende geheel is de kennis van de kunstgeschiedenis
[..]
Dankje, maar samenvattingen heb ik al.
Oefentoetsen, dat is het probleem.
Oeii, succes Öquote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ik 10 en bij de tekstverklaren 19, dus 29/49 in totaal. Dat is een 5.8-6.8 volgens examenklacht.nl
En ik moet een 6,3 halen
Schade. Ik had daar een account van, maar die werkt niet meer / is geblokkeerd. .quote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Wij kunnen oefentoetsen via Digischool maken, maar dat moet de docent apart aanvragen voor de leerlingen.
Door jullie moest ik trouwens tijdens het maken aan Tony Stark en George Clooney denkenquote:
Kan niet, omdat de onderwerpen elk jaar weer veranderen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef JApieman het volgende:
Ik maak oefenexamens op Studyflow maar ik weet niet of je daar TeHaTex oefenexamens kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |