Dat weiland topic was bittere ernst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ze helaas in mijn klas zitten. Zitten den ganzen dag op hun iphone, niet om te wappen of iets dergelijks, nee om spelletjes te spelen waar normale mensen niet hun bed voor uitkomen. Al open jij ook topics over weilanden en had ik laatst ook een kuttopic geopend. Bij verveling kan dat ook wel incidenteel.
[..]
Mwah, af en toe is er wel iets aardigs. Je moet daar echter niet te veel vertoeven, anders verlaag je je tot hun niveau, terwijl je meer in je mars hebt.
Wat verwoord je dat weer mooi.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Breezersletjes, de magnetronmaaltijden onder de vrouwen; gewoon even warm maken je bent klaar om te genieten. Welke man kan dat nu niet op de prijs stellen...
ZE BESTAAN NIETquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Breezersletjes, de magnetronmaaltijden onder de vrouwen; gewoon even warm maken je bent klaar om te genieten. Welke man kan dat nu niet op de prijs stellen...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Gulmez het volgende:
fixe in groningen is ook moeilijk als in rotterdam of zoetermeer maar ze zijn vaak wel heel mooi, allemaal blond zijn ze daaralleen wel terughoudender
oooh wwaaaaaaaaw blond haarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Gulmez het volgende:
fixe in groningen is ook moeilijk als in rotterdam of zoetermeer maar ze zijn vaak wel heel mooi, allemaal blond zijn ze daaralleen wel terughoudender
Groningen is niet moeilijk, gewoon eerst goede dames proberen te verschalken. Lukt dit niet? Dan kun je aan het einde altijd nog naar de Blauwe Engelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Gulmez het volgende:
ONZquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
ONZ is nog erger kan ik je zeggen. Als je 300 dagen per jaar, 16 uur per dag '!!!!1111EINZEINZHAAHLOLLERBOLLER!' gaat roepen, is er toch iets niet helemaal pluis.
Gezouten cashewnoten, chicks diggen die shit.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
Je bent gewoon te afstotelijk, ik hossel ze zelfs met een handje m&m's
bedankt voor het goedkeurenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:47 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Ik moest lachen, topic goed gekeurd
Wat lul jij danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Gulmez het volgende:
Dat je een meisje drankje gaf en ging met je mee, wie je ook bent, heeft nooit bestaan, is meer een fantasie denk ik van de gemiddelde jongen, makkelijke meisjes bestaan uiteraard wel, maar de term breezerslet is maar relatief.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik wil hier aan toevoegen dat het misschien ook komt, omdat ik niet uit de randstad kom. Misschien was het daar toentertijd erger.
Nee alleen decepties danquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat je een meisje drankje gaf en ging met je mee, wie je ook bent, heeft nooit bestaan, is meer een fantasie denk ik van de gemiddelde jongen, makkelijke meisjes bestaan uiteraard wel, maar de term breezerslet is maar relatief.
Maar als je voor het eerst uit gaat snap ik je verbazing hoor, dat het eigenlijk niet zo makkelijk gaat als dan wat de term doet denken
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mooie kick.quote:
tegenwoordig gaan ze idd voor een biertje mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |