ja je had dus ook niet gister maar 10 jaar terug moeten gaan...quote:Op mijn vijftiende zette ik mijn eerste voeten in het uitgaansleven,
op je gazelle fiets met een blikje euroshopper cassisquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ben degene die de PUA hype begonnen is hier op Fok! en moet toegeven dat het verwerpelijk is momenteel. Het was allemaal cliche bullshit, tegenwoordig play ik chicks met mijn eigen kunnen en slimheid
Toch zijn er veel jongens die nooit met vrouwen praten en niet eens lelijk of iets dergelijks zijn, maar gewoon niet sociaal vaardig. Wat is er mis mee als die op dergelijke manieren vrouwen ontmoeten?
Vanwaar die haat ineens, of was jij altijd al hater?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
op je gazelle fiets met een blikje euroshopper cassis
nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Breezersletten bestaan nog. Nou niet per se breezersletten, maar ook pina colada sletten, whiskey sletten, gin tonic sletten, mojitosletten, etc
Dit verzin je maar!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Breezersletten bestaan nog. Nou niet per se breezersletten, maar ook pina colada sletten, whiskey sletten, gin tonic sletten, mojitosletten, etc
Dit klinkt misschien anti-FOK!, maar toch zijn er ook FOK!kers die het wel kunnen. Met vrouwen praten zoals hieronder is benoemd, is inderdaad niks vreemds aan. Hoef je niet eens knap voor te zijn, ook echte lelijkerds zie ik dat doen. Die laatste zin van mij is zelfs overbodig, alleen haal ik die toch even aan omdat we op FOK! zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Piethur het volgende:
[..]
Sowieso is dat een kwaaltje van menig Fokker
Mensen die denken dat er alleen nerds op Fok! komen is ook zo'n mythe. Durf te wedden dat 3% maar autist is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien anti-FOK!, maar toch zijn er ook FOK!kers die het wel kunnen. Met vrouwen praten zoals hieronder is benoemd, is inderdaad niks vreemds aan. Hoef je niet eens knap voor te zijn, ook echte lelijkerds zie ik dat doen. Die laatste zin van mij is zelfs overbodig, alleen haal ik die toch even aan omdat we op FOK! zitten.
Nu ga ik het weer van de andere kant nuanceren. Kom maar eens in R&P, daar zitten echt mensen met sociale problemen. Waarschijnlijk zijn de mensen met wie jij in contact komt op dit forum voornamelijk gecharmeerd van jouw topics (of juist niet!) omdat het herkenningspunten oplevert. Neem dit topic, paar keer 'herkenbaar' oid gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er alleen nerds op Fok! komen is ook zo'n mythe. Durf te wedden dat 3% maar autist is.
Ik ken R&P wel maar het valt allemaal wel mee, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nu ga ik het weer van de andere kant nuanceren. Kom maar eens in R&P, daar zitten echt mensen met sociale problemen. Waarschijnlijk zijn de mensen met wie jij in contact komt op dit forum voornamelijk gecharmeerd van jouw topics (of juist niet!) omdat het herkenningspunten oplevert. Neem dit topic, paar keer 'herkenbaar' oid gezien.
Nou, sorry hoor. Maar R&P vind ik heel ernstig. Er lopen een aantal reeksen waarbij de standaard Fokker stoer en hip is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ken R&P wel maar het valt allemaal wel mee, denk ik.
Ach ja, dat heb je op elk forum wel. Als mensen zo met elkaar in contact kunnen komen, wat is daar mis meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor. Maar R&P vind ik heel ernstig. Er lopen een aantal reeksen waarbij de standaard Fokker stoer en hip is.
Zoals deze:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is. Ik vind het vaak alleen wel triest om te zien dat mensen zo in het leven staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb je op elk forum wel. Als mensen zo met elkaar in contact kunnen komen, wat is daar mis mee
Ze heeft je afgewezen zeker?quote:
ONZ is nog erger kan ik je zeggen. Als je 300 dagen per jaar, 16 uur per dag '!!!!1111EINZEINZHAAHLOLLERBOLLER!' gaat roepen, is er toch iets niet helemaal pluis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb je op elk forum wel. Als mensen zo met elkaar in contact kunnen komen, wat is daar mis mee
QFTquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
ONZ is nog erger kan ik je zeggen. Als je 300 dagen per jaar, 16 uur per dag '!!!!1111EINZEINZHAAHLOLLERBOLLER!' gaat roepen, is er toch iets niet helemaal pluis.
Dat zijn gewoon humorloze kankerdebielen. Dat soort mensen pik je er zo uit in de echte wereld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
ONZ is nog erger kan ik je zeggen. Als je 300 dagen per jaar, 16 uur per dag '!!!!1111EINZEINZHAAHLOLLERBOLLER!' gaat roepen, is er toch iets niet helemaal pluis.
Klopt, ik heb ze helaas in mijn klas zitten. Zitten den ganzen dag op hun iphone, niet om te wappen of iets dergelijks, nee om spelletjes te spelen waar normale mensen niet hun bed voor uitkomen. Al open jij ook topics over weilanden en had ik laatst ook een kuttopic geopend. Bij verveling kan dat ook wel incidenteel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon humorloze kankerdebielen. Dat soort mensen pik je er zo uit in de echte wereld.
Mwah, af en toe is er wel iets aardigs. Je moet daar echter niet te veel vertoeven, anders verlaag je je tot hun niveau, terwijl je meer in je mars hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
QFT
Ik ben daarom ook voor een complete afschaffing van ONZ.
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
Breezerslet is een mythe dames en heren DOORLOPEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |