PUA lui zijn volgens mij gewoon diezelfde verlegen/schuwe FOK!ers die trucjes willen leren zodat ze met meer zelfvertrouwen op een meisje af kunnen stappen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nou die PAU lui vind ik. De verlegen/schuwe Fokkers willen wel maar durven gewoon niet of kunnen het niet. Die PAU lui die leren trucjes om iemand in bed te hosselen omdat ze zelf niet interessant geneog zijn om mee te praten.
Het is een hele levensstijl of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef Piye het volgende:
[..]
PUA lui zijn volgens mij gewoon diezelfde verlegen/schuwe FOK!ers die trucjes willen leren zodat ze met meer zelfvertrouwen op een meisje af kunnen stappen.
Wat is daarop tegen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een hele levensstijl of zo.Waarbij je de hele dag onbekende dames moet aanspreken.
Ik denk echt dat het grootste nut van die PUA technieken simpelweg zelfvertrouwen kweken is zodat je vanzelf gaat ontdekken wat wel en niet voor jou werkt. Het is volgens mij nooit bedoeld als techniek om alle vrouwen makkelijk je bed in te lullen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef Cazzette het volgende:
alsof die pua shit werkt bij nederlandse meisjes
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Opkloter het volgende:
Idd grote bullshit destijds in de media, zelfde met die bangalijsten. Het wekt de indruk dat elk meisje van 13 anaal word geneukt. Nooit gesnapt, aangezien ik in die tijd ook begon met uitgaan.
Nou gewoon. Is toch triest als je daarvoor leeft en je altijd maar met 1 ding bezig bent.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is daarop tegen?
[..]
Ik denk echt dat het grootste nut van die PUA technieken simpelweg zelfvertrouwen kweken is zodat je vanzelf gaat ontdekken wat wel en niet voor jou werkt. Het is volgens mij nooit bedoeld als techniek om alle vrouwen makkelijk je bed in te lullen.
Ik ben degene die de PUA hype begonnen is hier op Fok! en moet toegeven dat het verwerpelijk is momenteel. Het was allemaal cliche bullshit, tegenwoordig play ik chicks met mijn eigen kunnen en slimheidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nou die PAU lui vind ik. De verlegen/schuwe Fokkers willen wel maar durven gewoon niet of kunnen het niet. Die PAU lui die leren trucjes om iemand in bed te hosselen omdat ze zelf niet interessant geneog zijn om mee te praten.
Je loopt met je eigen domheid te koop, je snapt er niets van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een hele levensstijl of zo.Waarbij je de hele dag onbekende dames moet aanspreken.
Ja want als je niet precies weet wat PUA is ben je gelijk dom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop, je snapt er niets van.
Nee jij veroordeeld het direct.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want als je niet precies weet wat PUA is ben je gelijk dom.
Wil je een breezer?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap je zin niet neem me niet kwalijk.
Lijkt me niet dat ze echt alleen daarmee bezig zijn, maar het zal natuurlijk wel een belangrijk deel van hun leven uitmaken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gewoon. Is toch triest als je daarvoor leeft en je altijd maar met 1 ding bezig bent.
Altijd nog beter dan dat ze een meisje de steeg in trekken. Waarom gelijk zo afgeven op iemand die weinig succes bij de vrouwen heeft en daar verandering in wil brengen?quote:
Jij haat op Meloewa. Alsof ze een weerloze naïef labiel pubertje is dat niet zelf nee kan zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij haat op Meloewa. Alsof ze een weerloze naïef labiel pubertje is dat niet zelf nee kan zeggen.
Je moest eens weten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |