Dan zuig je wel heel hardquote:Op maandag 14 mei 2012 18:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zuig altijd net zohard tot alle kleurstof eruit is en er zo'n wit stukje achterblijft.
Ja ditquote:Op maandag 14 mei 2012 18:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zuig altijd net zohard tot alle kleurstof eruit is en er zo'n wit stukje achterblijft.
Mijn miranda zegt dat ook altijd. Monks, zegt ze, zoals jij kan zuigen, ja zo kan niemand anders zuigen équote:
Ja datquote:Op maandag 14 mei 2012 18:53 schreef Dientje12 het volgende:
Bij speedy's je tong erop zetten en dan vast komen te zitten
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat
Die ijsjes zijn trouwens ook heel lekker
Ons pimmeke kan dat altijd wel waarderen in een wijffiequote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn miranda zegt dat ook altijd. Monks, zegt ze, zoals jij kan zuigen, ja zo kan niemand anders zuigen é
ik vind dat je maar een perverse mensen kentquote:Op maandag 14 mei 2012 18:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn miranda zegt dat ook altijd. Monks, zegt ze, zoals jij kan zuigen, ja zo kan niemand anders zuigen é
Niet weten dat dit een referentie naar Samson & Gert is.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind dat je maar een perverse mensen kent
Mwaoooh gertje, dat vind ik wel heel jammer zo!quote:
Muahh gertjuhhhquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, irriteerde me mateloos aan het accent en de stem van samson.
hahaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik kwam een keer op een feestje van ons studentenhuis en toen gingen ze samson en gert liedjes zingen
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwaoooh gertje, dat vind ik wel heel jammer zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |