Ja, dat wist ik al.quote:
ww2 en romeinse geschiedenis en perzisch geschiedenis vind ik wel vet..quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef napoleonfour het volgende:
kweenie vond wo2 nooit zo leukheb mij meer vermaakt met wo1, keizertijd en die shit in het midden oosten.
dat boeit mij echt rete weinig, ik vind het midden oosten echt oninteressantquote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef napoleonfour het volgende:
kweenie vond wo2 nooit zo leukheb mij meer vermaakt met wo1, keizertijd en die shit in het midden oosten.
Internet? Want internet verslaat TV.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
Picturewar
Wie weet iets om die laaste plaatje te counteren?
Wat is Piet Mondriaan?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al.Maar jij hebt een Piet Mondriaan UI dus jij bent ook raar.
ik bedoel die laaste plaatje, die marokanenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Internet? Want internet verslaat TV.
Atoombom posten, spel voorbij.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
Picturewar
Wie weet iets om die laaste plaatje te counteren?
Ik dacht dat die Discovery de laatste was.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik bedoel die laaste plaatje, die marokanen
Irak --> Bush dacht kernwapens te vinden, zijn nooit gevondenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat boeit mij echt rete weinig, ik vind het midden oosten echt oninteressant
ik weet niet eens waarom er oorlog was in iran/iraken met dat egypte en libie shit weet ik ook niks van
jeruzalem kruistochten en jihadsquote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat boeit mij echt rete weinig, ik vind het midden oosten echt oninteressant
ik weet niet eens waarom er oorlog was in iran/iraken met dat egypte en libie shit weet ik ook niks van
ohhhquote:Op maandag 14 mei 2012 18:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Irak --> Bush dacht kernwapens te vinden, zijn nooit gevonden
Egypte libie --> volk in opstand tegen de leiders
die is joods toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
Doe een rabbijn, die maakt korte metten met die onreine slachtwijzen.
Daarom, dat mag dus niet en sluit hij de slachterij.quote:
oke gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom, dat mag dus niet en sluit hij de slachterij.
Kan iemand mij helpen door uit te leggen wat de koude oorlog inhield? ik weet daar niks vanquote:Tijdens de Koude Oorlog speelden de volgende drie begrippen een grote rol: ideologische tegenstelling, invloedssfeer en bewapeningswedloop.
35
2p
Leg uit wat de Koude Oorlog inhield. Doe dat door gebruik te maken van de drie begrippen in een juiste historische samenhang en betekenis.
nu pas?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zie de eerste ijscoboerwagending van het jaar alweer door de wijk heenrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |