Mwah het is meer dat er in heel veel vragen in de examens een instinker zat =\ Je kon nergens echt gewoon even punten op verdienen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik las wel wat over de contante waarde dat het moeilijk was, maar dat hebben wij gelukkig niet.
Ik had dat peanut butter jelly time liedje in m'n hoofd =\ plus dat ik als een gek naar de wc moest. Ik was niet stil te houden op die stoel xDquote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef Rummikub het volgende:
Ik had trouwens weer muziek in mijn hoofd tijdens het maken, heel fijn altijd. Vandaag waren het Gotye en Awolnation :|
Hoe was de gaskamer?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik had dat peanut butter jelly time liedje in m'n hoofd =\ plus dat ik als een gek naar de wc moest. Ik was niet stil te houden op die stoel xD
ik had deze in mn hoofdquote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik had dat peanut butter jelly time liedje in m'n hoofd =\ plus dat ik als een gek naar de wc moest. Ik was niet stil te houden op die stoel xD
Ik vond dat de punten die je in de samenvatting moest hebben onduidelijk waren waardoor het lastig was om het juiste eruit te halen.quote:
Niet geweest! Op het eind, toen iedereen even moest blijven zitten tot alles was opgehaald. mocht ik toch weg omdat ik op m'n stoel zat te bouncen XD Toen snel weg, fiets gepakt en voor m'n leven gefietst! Thuis nog de trap van de flat op (de meest dodelijke seconden) en toen alles neergeknald en naarrr de wcquote:
Dat is ook best wel een hell lijkt me xDquote:
Als je die van 2010 snapt dan moet je een acht kunnen halenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:11 schreef Fish. het volgende:
[..]
Heb er 5 gemaakt (overkill aan M&O ja) en het ging wel lekker, maar ik hou gewoon niet van het vak hahaha
Haha oke, ik zat relaxed bij de deur en de wc was maar 4 meter van me vandaan ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 19:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Niet geweest! Op het eind, toen iedereen even moest blijven zitten tot alles was opgehaald. mocht ik toch weg omdat ik op m'n stoel zat te bouncen XD Toen snel weg, fiets gepakt en voor m'n leven gefietst! Thuis nog de trap van de flat op (de meest dodelijke seconden) en toen alles neergeknald en naarrr de wc
Jalooooerssssquote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha oke, ik zat relaxed bij de deur en de wc was maar 4 meter van me vandaan ofzoDus ben wel even geweest tussendoor.
Echt? *gaat ff kijken*quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als je die van 2010 snapt dan moet je een acht kunnen halen
Dimitri wat een held, heel examen gemaakt voor één kandidaat.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:14 schreef Unsub het volgende:
Haha, 1 deelnemer Russisch Havo
Iedereen klagen voor die leerling, wordt leuk.
Ik doe Havoquote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige VMBO'er op heel fok
Kijk op Examenbladquote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef ginofietsermaai het volgende:
[..]
Ik doe Havoik wilde vragen hoe hun Nederland toets eruit ziet, niveau etc
Hahaha, ga gewoon kijken op internet?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef ginofietsermaai het volgende:
[..]
Ik doe Havoik wilde vragen hoe hun Nederland toets eruit ziet, niveau etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |