Ja stond laatst op ibood voor 80 euro maar dan kwamen er nog verzendkosten bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef Byte_Me het volgende:
Stond die niet laatst op Ibood voor minder dan 80 euro?
Lijkt me wel? Wij hebben thuis tele2 dus ik zou het kunnen proberen maar dan moet ik hem uit de verpakking halen. Wat ben je van plan te bieden mocht dat kunnen?quote:
Oh, dacht dat ie goedkoper was en dat je hem met winst door verkochtquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja stond laatst op ibood voor 80 euro maar dan kwamen er nog verzendkosten bij.
Hij is nog helemaal nieuw in de verpakking
Maar goed de laagste winkelprijs is 110 euro dus dit lijkt me een redelijke vraagprijs
Oh nee hoor, dan zou ik hem ook nog niet binnen hebben. Ibood doet er meestal wel meer dan een week over om die dingen verzonden te krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie goedkoper was en dat je hem met winst door verkocht
sorry, my bad
In ieder geval bedankt voor je bod, ik ga er wel vanuit dat hij het op een tele2 doet. Ik zal vanavond even kijken of ik hem zonder seals te beschadigen open kan maken dan test ik het even voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef NLThunder het volgende:
Als die werkt op Tele2 doe ik je een bod van 40 euro ex. verzendkosten. Vind dat al veel voor een afstandsbedieningMaar dat is persoonlijk
![]()
Oke, ik probeer het nog even, lukt dit niet dan is de afstandsbediening voor jouquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:32 schreef NLThunder het volgende:
Ik zou het pas proberen als je zeker weten een koper hebtWeet je tenminste zeker dat er niets mee gebeurd.
Ik ga trouwens niet verder omhoog, zoals ik al zei.. vind het al veel geld voor een afstandsbediening.
Succes
Bod ook genoteerd maar ik wacht nog even.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef marco_sire het volgende:
Ik bied dan 50 incl (hoef je em niet te openen)
En genoteerd, voor 70 incl mag de afastandsbediening wegquote:
Voor €70 op ibood vandaag.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En genoteerd, voor 70 incl mag de afastandsbediening weg
Op de Belgische iBood ja exclusief 7 euro verzendkostenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Voor €70 op ibood vandaag.
Bod van €60 incl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop