Vast een smartphone met een lege accu... Want zo gaat dat met die krengenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
"I am at a payphone trying to call home...."
je hebt nog geen mobieltje kerel?
Whehe, ja. Sinds de update na ics is m'n telefoon zo absurd snel leegquote:Op zondag 13 mei 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast een smartphone met een lege accu... Want zo gaat dat met die krengen
Oh, please do!!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme pas op ik verketter je dubbel
Volgens mij loopt dat ding gewoon leeg, je hoort het vermogen er gewoon uitdruppelen als het stil isquote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, ja. Sinds de update na ics is m'n telefoon zo absurd snel leegMoet nog altijd puzzelen waar em dat in zit, geen idee
Nieuw bloedquote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Sinds ik amper nog naar de radio luister is het voort (verplicht) 3FM
Genieten is dat, Coen & Sander onderweg naar huis
Oh enne hoi wel trouwe luisteraars!
Jouw Siemens S10 Sport telt niet meequote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
mijn gsm gaat zeker een week mee. gebruik em ook niet zoveel, maar dat terzijde...
Hey, de vriendin van DaMook!!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
hallo af-en-toe-luisteraarquote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Jep! Die van mij gaat 's nachts maar op de slaapstand tot ik het uitgevonden hebquote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat ding gewoon leeg, je hoort het vermogen er gewoon uitdruppelen als het stil is
Heuj, ik dacht al, wat komt die nickname me bekend voorquote:
Ik heb hem de hele nacht aan de laderquote:Op zondag 13 mei 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep! Die van mij gaat 's nachts maar op de slaapstand tot ik het uitgevonden hebVoordeel: niet meer wakker gewhatsappt worden!
Nokia 6303quote:
twitter heet dat....quote:Op zondag 13 mei 2012 23:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
wist niet dat ik al zó bekend was..
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
wist niet dat ik al zó bekend was..
Adam Levine moet zich schamen voor de muzikale kots die hij en zijn band recentelijk produceren.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nokia 6303
en waarom zou die niet meetellen? Adam Levine zou ermee naar z'n meisje kunnen bellen.
Whatsapp is de enige melding waar ik wakker van word en een vriend van me heeft de neiging om me (vooral in beschonken toestand) midden in de nacht te whatsappen met van die triviale (ahum ahum) zakenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem de hele nacht aan de lader![]()
WhatsApps en andere meldingen slaap ik tegenwoordig doorheen, fijn is dat
Hij presteert het hier in Nederland toch maar mooi om in de Top 2000 te komenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Adam Levine moet zich schamen voor de muzikale kots die hij en zijn band recentelijk produceren.
Referentie: Songs About Jane
Oh god. Toch niet met Moves Like Jagger he? Met Secret toch hoop ik ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij presteert het hier in Nederland toch maar mooi om in de Top 2000 te komenMaar eensch, ik vind 't allemaal erg gemakkelijk wat ie maakt.
daarvan ken ik alleen die 1 of 2 singles en die vond ik toen wel aardig. en move like jagger was aanstekelijk maar zal zeker niet de annalen van de popgeschiedenis als het nieuwe "Imagine"....quote:Op zondag 13 mei 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Adam Levine moet zich schamen voor de muzikale kots die hij en zijn band recentelijk produceren.
Referentie: Songs About Jane
Moves like Jagger, afgelopen lijst dusquote:Op zondag 13 mei 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh god. Toch niet met Moves Like Jagger he? Met Secret toch hoop ik ofzo?
Ik heb mn telefoon sinds vrijdag niet meer opgeladen en heb nu nog 10% procent overquote:Op zondag 13 mei 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem de hele nacht aan de lader![]()
WhatsApps en andere meldingen slaap ik tegenwoordig doorheen, fijn is dat
Oh, fijn...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whatsapp is de enige melding waar ik wakker van word en een vriend van me heeft de neiging om me (vooral in beschonken toestand) midden in de nacht te whatsappen met van die triviale (ahum ahum) zaken
Ik moet hem overdag ook nog wel eens aan de lader gooien...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon sinds vrijdag niet meer opgeladen en heb nu nog 10% procent overzoveel gebruik ik hem nou..
Ik val even in een diepe diepe zelfmoord depressiequote:
Ik heb gelukkig geen boze exen in m'n telefoonlijstquote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, fijn...![]()
Boze exen zijn ook leuk als ze weer eens een woede-opleving krijgen. Bij voorkeur midden in de nacht natuurlijk...
Knuffeltje!!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik val even in een diepe diepe zelfmoord depressie
Geef me 3 minuten. Dan is alles weer ok
Need a hug?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hiephoera voor de blokkeerfunctie op WAquote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen boze exen in m'n telefoonlijst
wat luister je normaal dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef Kimberliedje het volgende:
Haha dat is waar ook!
Zijn schuld dat ik verplicht meeluister al lijkt me dat vrij duidelijk
Maar het is absoluut geen straf zo eens tussen mijn herrie door
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zoals ik al eens zei.. Best ernstigquote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet hem overdag ook nog wel eens aan de lader gooien...![]()
Och... Sommige apps trekken je telefoon bizar hard leeg, bijvoorbeeld die van Facebook. En op het werk moet ik af en toe even bij het werk weg en dan ga ik hier rondhangenquote:
Dance/trance voorheen maar ik nijg sinds een tijdje naar hardstyle & dubstep.quote:
Zie het als compliment, die mail ga ik niet krijgen...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef Sersjee het volgende:
Kreeg net dit doorgemaild. Ik weet het niet hoor.
[ afbeelding ]
dat sexy klopt bij jou wel hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
ah, dan zit je idd op 3fm redelijk verkeerd. hooguit laat in de avond wat dubstepquote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dance/trance voorheen maar ik nijg sinds een tijdje naar hardstyle & dubstep.
Daar kan ik me helemaal in verliezen.
Hahaha die vind ik tof!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Geef het een jaar...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie het als compliment, die mail ga ik niet krijgen...
Jup, maar wel prettig om eens wat af te wisselen tussendoor. Ik wil wel graag muziek blijven luisteren!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat sexy klopt bij jou wel hoor
[..]
ah, dan zit je idd op 3fm redelijk verkeerd. hooguit laat in de avond wat dubstep
Maar, vond je Songs About Jane okee of helemaal niksquote:
Ah, dat is het soort afzender dat mij die anusbleeksessie cadeau had gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geef het een jaar...
Maarreh, nee. Niet in combinatie met de afzender.
je zegt graag muziek te luisteren, maar je luistert hardstyle en dubstep. dat strookt niet echt met elkaar he?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup, maar wel prettig om eens wat af te wisselen tussendoor. Ik wil wel graag muziek blijven luisteren!
Ja, ik vond hem mooi! (niet helemaal geluisterd, een aantal kende ik wel) Ik vond het nog veel toffer dat ik hem zo onverwacht kreeg, daarover heb ik hier zelfs nog lopen jubelen afgelopen weekendquote:Op zondag 13 mei 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar, vond je Songs About Jane okee of helemaal niksEerlijk zeggen
Ongeveer, ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat is het soort afzender dat mij die anusbleeksessie cadeau had gedaan?
Als in in deze reeks?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem mooi! (niet helemaal geluisterd, een aantal kende ik wel) Ik vond het nog veel toffer dat ik hem zo onverwacht kreeg, daarover heb ik hier zelfs nog lopen jubelen afgelopen weekend
Foei, er bestaat niet zoiets als ouwelullenmuziekquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik bedenk me nu, ik ben vast een ontzettende wanna-be. Tijdens Serious Request dwing ik mijn mamaatje zelfs om haar zogehete 'ouwelullenmuziek' te vervangen voor SR.
Ach, altijd al een apart geval geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zegt graag muziek te luisteren, maar je luistert hardstyle en dubstep. dat strookt niet echt met elkaar he?
Ja, tuurlijk! Heb alleen jouw naam niet gebruikt, wist niet of je dat kon waarderenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als in in deze reeks?Dat moet ik lezen!!!!!!!111
haha, wannabe! maar troost je. daar zijn er veel meer van. en die posten dan ook ineens allemaal hier. blijven hooguit 2wk hangen en verdwijnen dan bijna allemaal weer voor een heel jaarquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik bedenk me nu, ik ben vast een ontzettende wanna-be. Tijdens Serious Request dwing ik mijn mamaatje zelfs om haar zogehete 'ouwelullenmuziek' te vervangen voor SR.
En die rust die daarna hier hangt, sereen gewoon!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, wannabe! maar troost je. daar zijn er veel meer van. en die posten dan ook ineens allemaal hier. blijven hooguit 2wk hangen en verdwijnen dan bijna allemaal weer voor een heel jaar
Voor mij wel! Ik kan de cd's van ABBA wel doorbreken. Queen is verdraaglijk maar ook niet alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Foei, er bestaat niet zoiets als ouwelullenmuziek
Abba! wereldnummers hebben die gemaakt. als ik eind jaren 70 een puber was geweest was ik waarschijnlijk fan geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Voor mij wel! Ik kan de cd's van ABBA wel doorbreken. Queen is verdraaglijk maar ook niet alles.
Voor mij is het anders nu al niet bij te houden!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
En die rust die daarna hier hangt, sereen gewoon!![]()
nja, laat op de avond en 's weekends tussen 12 en 15 wil het nog wel eens vrij druk zijn. wil je rustig? 's weekends om 15u loopt de boel leegquote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Voor mij is het anders nu al niet bij te houden!
Dank je!quote:
Ja, dat ga ik vandaag maar eens volhouden!quote:Op maandag 14 mei 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
ja! ze zijn jarig!
Sersje en Minthy: gefeliciteerd. Abraham en Sara zijn halverwege![]()
![]()
Ik kan het niet vinden jouw gejubelquote:Op zondag 13 mei 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Heb alleen jouw naam niet gebruikt, wist niet of je dat kon waarderen
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden jouw gejubel
Ik geloof je maar op je woord dan
Bedtijd! Dooeeiii
Halverwege... I wish.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
ja! ze zijn jarig!
Sersje en Minthy: gefeliciteerd. Abraham en Sara zijn halverwege![]()
![]()
Nou, ik stond net op uit m'n stoel en dat ging piepend en krakend. Ik weet bijna zeker dat het niet de stoel was.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Het deed wederom geen pijn hè, dit jaar!
dan is het echt tijd om skyradio aan te slingeren hoor....quote:Op maandag 14 mei 2012 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik stond net op uit m'n stoel en dat ging piepend en krakend. Ik weet bijna zeker dat het niet de stoel was.
Dat heb ik al sinds m'n 30e... Daarnaast kan ik niet meer opstaan zonder zucht of steunquote:Op maandag 14 mei 2012 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik stond net op uit m'n stoel en dat ging piepend en krakend. Ik weet bijna zeker dat het niet de stoel was.
Nimmer. Nimmer, nimmer, nimmer.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan is het echt tijd om skyradio aan te slingeren hoor....
quote:
ik ookquote:
Neuh, zijn jullie ook niet. Daarnaast schijn ik een oude ziel te hebbenquote:
sorry Sarahquote:
en een olifantengeheugenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, zijn jullie ook niet. Daarnaast schijn ik een oude ziel te hebben
1. Je zei dat nog maar vanmiddag ofzo. 2. Je bent niet de eerste die zoiets zegt, ik schijn in uiterlijk en innerlijk ouder te zijn dan ik daadwerkelijk ben.quote:
Da's vrouwen eigen.quote:
Weet je wie pas oud is? Againzender!quote:
Ik werd afgelopen week door 2 collega's respectievelijk 28 en 31 geschat. Egoboost-a-gogoquote:Op maandag 14 mei 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
1. Je zei dat nog maar vanmiddag ofzo. 2. Je bent niet de eerste die zoiets zegt, ik schijn in uiterlijk en innerlijk ouder te zijn dan ik daadwerkelijk ben.
Kunnen we niets aan doen, we slaan het allemaal op... Alles, behalve informatie die moet blijven hangen, zoals bij toetsen op schoolquote:Op maandag 14 mei 2012 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's vrouwen eigen.
Van driekwart van m'n bezittingen weet alleen m'n moeder hoe ik eraan gekomen ben...
[..]
Weet je wie pas oud is? Againzender!
en ik jonger...innerlijk dan. ben ik een jaar of 12quote:Op maandag 14 mei 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
1. Je zei dat nog maar vanmiddag ofzo. 2. Je bent niet de eerste die zoiets zegt, ik schijn in uiterlijk en innerlijk ouder te zijn dan ik daadwerkelijk ben.
haha, ik weet niet eens wat ik allemaal bezitquote:Op maandag 14 mei 2012 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's vrouwen eigen.
Van driekwart van m'n bezittingen weet alleen m'n moeder hoe ik eraan gekomen ben...
Mijn buuf van 29 vergeet altijd dat we niet dezelfde jeugdherinneringen hebbenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werd afgelopen week door 2 collega's respectievelijk 28 en 31 geschat. Egoboost-a-gogo![]()
Als ik het me goed herinner, is hij van '74.quote:
Acherum. Op je lengte jong geschat worden is ook niet alles. Al lijk ik met bril wel ouder.. En hakkenquote:Op maandag 14 mei 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn buuf van 29 vergeet altijd dat we niet dezelfde jeugdherinneringen hebbenDaarbij schatten de mannen haar altijd de jongste van ons 2.
* CindieY gaat in een donker hoekje zitten snuffen![]()
Oh, zal m'n bril het probleem zijn?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Acherum. Op je lengte jong geschat worden is ook niet alles. Al lijk ik met bril wel ouder..
Oh, dat heb ik zo vaak... Zit je heerlijk over van alles en nog wat te lullen met iemand, louter wederzijdse herkenning. Snijd ik zomaar ineens een onderwerp aan, zoals die gele schooltassen uit de jaren '80, die verboden werden ivm gif. Das even raarrrquote:Op maandag 14 mei 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn buuf van 29 vergeet altijd dat we niet dezelfde jeugdherinneringen hebbenDaarbij schatten de mannen haar altijd de jongste van ons 2.
* CindieY gaat in een donker hoekje zitten snuffen![]()
Whehe, das inderdaad ontzettend oud!!quote:Op maandag 14 mei 2012 00:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, is hij van '74.
Erlangs rennen zal geen resultaat geven...quote:Op maandag 14 mei 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, zal m'n bril het probleem zijn?Brb, even langs de opticien rennen.
Hm, ohja, ook even een snelle stop maken dan. Nachtlenzen dan maar, overdag lenzen icm allergieën lijkt me niet handigquote:Op maandag 14 mei 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Erlangs rennen zal geen resultaat geven...
Nee, die gaan eruit drijven vrees ikquote:Op maandag 14 mei 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ohja, ook even een snelle stop maken dan. Nachtlenzen dan maar, overdag lenzen icm allergieën lijkt me niet handig
Als ik ze er niet al uit gewreven hebquote:
Maak. Me. Gek.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
Ik duik in mijn enkellange, hoogsluitende flanellen nachtpon en doe m'n haar in een netje![]()
Trusten
Waaaaaaaaaaaaaaaaat? ????????????????quote:Op maandag 14 mei 2012 07:02 schreef hole1988 het volgende:
Bert van Lent liet vanochtend tussen neus en lippen weten dat het weleens afgelopen kan zijn in september.
Godsamme fapfapfapfapquote:Op maandag 14 mei 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
Ik duik in mijn enkellange, hoogsluitende flanellen nachtpon en doe m'n haar in een netje![]()
Trusten
Hij had het ook over dat 4-6 eigenlijk schooluren waren, maar naar mijn weten is dat niet meer zo sinds het programma onder POWNED wordt uitgezonden. Hij zij zou het allemaal nog horen van de radiobaas (Wilbert of Rob Stenders) wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2012 07:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaat? ????????????????
Ik dacht al hij zei vorige week van ja wie weet heb ik straks geen programma meer. Ik dacht wat lult hij nou slapjes. Man man man, altijd gedoe met hem he. Ook toen bij 100 procent nl. Echt jammer als hij echt weg moet bij 3fm![]()
Moeten ze proberen jonge! Ik ga dan toch een actie opzettenquote:Op maandag 14 mei 2012 07:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij had het ook over dat 4-6 eigenlijk schooluren waren, maar naar mijn weten is dat niet meer zo sinds het programma onder POWNED wordt uitgezonden. Hij zij zou het allemaal nog horen van de radiobaas (Wilbert of Rob Stenders) wat er gaat gebeuren.
twitter:paulinthedark twitterde op maandag 14-05-2012 om 07:34:57@wilbertmutsaers Ik hoop dus niet dat jullie echt gaan stoppen met het programma van Bert van Lent, anders komen er acties! @l3nt reageer retweet
quote:Op maandag 14 mei 2012 07:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Moeten ze proberen jonge! Ik ga dan toch een actie opzetten
Bertje van Lent is juist 1 van mijn favo dj's van 3fm!!!!!!!
Bekkie over Bertjequote:Op maandag 14 mei 2012 07:44 schreef wolfrolf het volgende:
Bert van LentSerious Request hater!!1
Bovendien slaap ik als hij radio maakt dus
Bertquote:Op maandag 14 mei 2012 07:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Bekkie over Bertje
Hij is cool
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wolf: Vind je het ook zo kut dat we nu weer een half jaar moeten wachten op Fringe
Ik heb echt last van een zwart gat nuquote:
Ik lust wel een perzik hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Dus, iemand nog meer zin in een ontbijtje?
John Doggett is okee!!quote:Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb echt last van een zwart gat nu
Ik keek altijd op zondagavond... wat ga ik nu doen
Ik heb nog de laatste 2 seizoenen van The X-Files liggen (ooit wel gezien op TV). Maar ik wil ze eigenlijk niet kijken want Hank Moody Fox Mulder is daar zo'n beetje half uit de serie
John Doggettquote:Op maandag 14 mei 2012 08:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
John Doggett is okee!!
Of check Supernatural
Doe es lief, anders krijg je ruzie met z'n pa hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 08:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Alain Clarke maakt saaie, niksige nepsoul.
Die ouwe kan ik hebben!quote:Op maandag 14 mei 2012 08:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Doe es lief, anders krijg je ruzie met z'n pa hoor
Serieus?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, hier staat veronica op, maar hou me ff op de hoogte over Domien's weekendbelevenissen
Ben jij nou een mislukte kloon van Pino van Sesamstraat, of moet ik het zien?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je nou een mislukte kloon van Paul of hoe moet ik het zien
ROEL!quote:
*splut*quote:Op maandag 14 mei 2012 10:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zat m'n filmpje ook nog eens in de beeldspraak van Domien en Giel
WAT!EEN!NACHT!!!!!!1!!!111quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
In de toekomst komt er ook vast wel een Nacht van Domien
Nope, helaas.. Ook weinig hoop dat ie terug komt... Maar je weet het nooit.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ROEL!
Jij had een leuk weekend zag ikAl wat gehoord van de auto?
K3.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke artiesten zou Domien uitnodigen denken jullie in de "nacht van Domien" ?
Blofquote:Op maandag 14 mei 2012 10:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Veel dansbare muziek.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En vlak guilty pleasures als The Beatles niet uit!
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
twitter:FrankBemthuis twitterde op maandag 14-05-2012 om 10:41:25Oja, vergeten te zeggen: Ik vind dat @Domien deze maandagochtend lekkere muziek draait! #magookweleensgezegdworden #3FM reageer retweet
Roel!!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel mooi dat beslissingen binnen 3FM altijd unaniem zijn.
Dan had je nou met Domien mogen bellenquote:Op maandag 14 mei 2012 10:54 schreef alors het volgende:
Deed ik maar eindexamen, chille tijden waren dat
Nou inderdaad...quote:Op maandag 14 mei 2012 10:54 schreef alors het volgende:
Deed ik maar eindexamen, chille tijden waren dat
Ook dat nogquote:Op maandag 14 mei 2012 10:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dan had je nou met Domien mogen bellen
Vroeger had men nog respect voor oudere mensen. De jeugd van tegenwoordig... Langharig, werkschuw schorriemorrie is het!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef TheZapster het volgende:
Gefeliciteerd Sersjee en minthy![]()
Stelletje bejaarden
Dank je!quote:
Ja, sexy hè?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag mop met je sexy pyama verhalen
Gefeliciteerd
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef TheZapster het volgende:
Gefeliciteerd Sersjee en minthy![]()
Stelletje bejaarden
Ja joh, mooi uitgekiend, hè?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
Mint en sersj gaan keiharde neuqseks hebben
eije eije eije eije eije, die chauffeur moet maar niet meer rije.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:17 schreef themauster het volgende:
Gefeliciteerd beiden.
Zanger Rinus is uit de bocht gevlogen:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/zangduo-rinus-en-debora-uit-bocht-gevlogen-bij-beilen
Sterker nog, Minthy en ik gaan trouwen, volgend jaar op 14 mei. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
Mint en sersj gaan keiharde neuqseks hebben
Damn, dan moet ik haasten... Ik moet eerder op m'n knieën gaan dan jij danquote:Op maandag 14 mei 2012 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sterker nog, Minthy en ik gaan trouwen, volgend jaar op 14 mei. Lekker makkelijk.
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
eije eije eije eije eije, die chauffeur moet maar niet meer rije.
uud uud uud, met Romana van't talud.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
eije eije eije eije eije, die chauffeur moet maar niet meer rije.
Kun je bij mij vergeten, blessurequote:Op maandag 14 mei 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik haasten... Ik moet eerder op m'n knieën gaan dan jij dan
Eigenlijk vind ik het fijner als de vrouw op haar knieën zit, maar da's een ander onderwerp
Gemakkelijk te onthouden wel!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sterker nog, Minthy en ik gaan trouwen, volgend jaar op 14 mei. Lekker makkelijk.
Dank Maus, ook voor dat bericht over Rinusquote:Op maandag 14 mei 2012 11:17 schreef themauster het volgende:
Gefeliciteerd beiden.
Zanger Rinus is uit de bocht gevlogen:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/zangduo-rinus-en-debora-uit-bocht-gevlogen-bij-beilen
we bedenken wel watquote:
Whehe is m'n knie voor zover het kan weer opgeknapt, breek ik m'n nekquote:Op maandag 14 mei 2012 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
we bedenken wel wat
Iets met ladders e.d.
ehhh... jij staat gewoon op de grond, ik op de ladder...quote:Op maandag 14 mei 2012 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe is m'n knie voor zover het kan weer opgeknapt, breek ik m'n nek![]()
Mumford & Sons
Hij liet zich rijdenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
Alle alle alle alle alle, van autorijden snapt hij ballen
twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 14-05-2012 om 11:43:52Ocherm! Zanger Rinus in het ziekenhuis. Blijkbaar is met je manager in de auto gevaarlijker dan met Romana op de scooter. Sterkte, jongeman. reageer retweet
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 14-05-2012 om 11:43:52Ocherm! Zanger Rinus in het ziekenhuis. Blijkbaar is met je manager in de auto gevaarlijker dan met Romana op de scooter. Sterkte, jongeman. reageer retweet
![]()
![]()
Doe het licht uit, voegt vast wat spanning toequote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ehhh... jij staat gewoon op de grond, ik op de ladder...
Ik hoor het alweer... Ons huwelijk wordt geen spannend seksleven
Ik kan hier zulke seksistische opmerkingen op maken...quote:Op maandag 14 mei 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
Leuk, al die berichten, maar nu heb ik last van m'n WhatsAppvinger...
Dank je!quote:
Hou je vooral niet in, ik lach graagquote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan hier zulke seksistische opmerkingen op maken...
Maar ik hou me in
Zei je achterlangs?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je vooral niet in, ik lach graag![]()
Stuur ze maar achterlangs anders, om ergernis qua offtopic te voorkomen![]()
Temper Trap
Vind je het gek, zulke reacties... Dit zijn wel inkoppertjes, hoor!quote:
Was onbedoeld dit keerquote:Op maandag 14 mei 2012 12:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind je het gek, zulke reacties... Dit zijn wel inkoppertjes, hoor!
YEAH BUDDY!quote:
Omdat who gives a shitquote:Op maandag 14 mei 2012 13:20 schreef Piles het volgende:
Waarom is Rock in Park tegelijk met Rock Werchter
Zo is dat, je postcount opkrikkenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik moet natuurlijk de hele zomer op m'n zolderkamertje blijven zitten
twitter:stephenfry twitterde op maandag 14-05-2012 om 13:16:42M'coll Hugh Laurie and I are cooking up a project together. We will be working again soon. Sorry to be mysterious but more news when I can. reageer retweet
Wh00t!!! A bit more of Fry & Laurie!!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:33 schreef Sersjee het volgende:
Mijn verjaardag is hierbij compleet geslaagd.twitter:stephenfry twitterde op maandag 14-05-2012 om 13:16:42M'coll Hugh Laurie and I are cooking up a project together. We will be working again soon. Sorry to be mysterious but more news when I can. reageer retweet
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef themauster het volgende:
De reacties in dit topic ook![]()
Zanger Rinus aan de dood ontsnapt
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef themauster het volgende:
De reacties in dit topic ook![]()
Zanger Rinus aan de dood ontsnapt
Gezellig boerderijen afstruinen en mee datenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef Piles het volgende:
Boer zoekt vrouw live, wtf
En wat doet dat in godsnaam op 3fm
Boer zoekt vrouw - KROquote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef Piles het volgende:
Boer zoekt vrouw live, wtf
En wat doet dat in godsnaam op 3fm
Dus voor "minthy zoekt fatsoenlijke kerel" moet ik bij de KRO zijn?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus voor "minthy zoekt fatsoenlijke kerel" moet ik bij de KRO zijn?
Dat hij maar lang weg blijftquote:
Dat is het sowieso wel, maar de "humor" van Sander is werkelijk om te janken.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Sander is het anders maar saai hoor.
Ik kan die humor wel waarderen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat is het sowieso wel, maar de "humor" van Sander is werkelijk om te janken.
De humor van Sander draagt het hele programma.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat is het sowieso wel, maar de "humor" van Sander is werkelijk om te janken.
QFT.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De humor van Sander draagt het hele programma.
En dan krijg je Domien als vervanger
Humor en Sander in één zin? Piles toch!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De humor van Sander draagt het hele programma.
En dan krijg je Domien als vervanger
Madeon is nu niet echt 538 muziek.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Piles het volgende:
Oh, en gaan we nou ook nog 538-muziek draaien. Topmiddag zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |