Ik doelde op het feit dat de TS melk nodig heeft om deze pizza weg te krijgen, niet dat hij melk drinkt ipv water of colanquote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Werkt betwr dan water of cola.
http://m.goeievraag.nl/vraag/141999?from=www
Weet jij dat ook weer
ey vergeet niet he kom vanaaf tien uur station lomba stationshal na die poortjesquote:Op maandag 14 mei 2012 13:37 schreef Bitlord het volgende:
En al iemand die door deze topics vandaag naar de Lidl is gegaan?
Dit dus. Onze goedkope baggerpizza smaakt nergens naar dus gooien we er een handje hete pepers overheen zodat het niet opvalt. En zie al die stoere hipsters hier uit hun dak gaan. "Owja, die Pizza Inferno is echt geweeeeldig! Zo heet heb je ze nog nooit gegeten!" "O ja joh? Ik ga er meteen eentje halen!"quote:
*fobocheck doet* neh, valt wel mee hoor. Zo erg zie je er nu ook weer niet uit.quote:
quote:
Wat lief, dankje!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*fobocheck doet* neh, valt wel mee hoor. Zo erg zie je er nu ook weer niet uit.
Zo ben ik. Doe een post in mijn fobo als je blij met me bent.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Dit dus. Onze goedkope baggerpizza smaakt nergens naar dus gooien we er een handje hete pepers overheen zodat het niet opvalt. En zie al die stoere hipsters hier uit hun dak gaan. "Owja, die Pizza Inferno is echt geweeeeldig! Zo heet heb je ze nog nooit gegeten!" "O ja joh? Ik ga er meteen eentje halen!"
Alleen op FOK! krijgt een schijtpizza een cultstatus.
Ben er tien over tien de Sprinter rijdt maar eens in het halfuur.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:39 schreef o.us het volgende:
[..]
ey vergeet niet he kom vanaaf tien uur station lomba stationshal na die poortjes
Gelatelli!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Nober het volgende:
Koop dan naast die pizza ook een doos ijs om af te koelen.
[ afbeelding ]
Nou, enigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Drinky het volgende:
Net nog gehad, en die van myn vader ook omdat hy hem niet weg kreeg. Valt reuze mee, vergeleken met myn smabla
Ok grquote:
Leer verdomme 'ij' neer te zetten ipv 'y'quote:
Waarom meer moeite doen voor dezelfde letter?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leer verdomme 'ij' neer te zetten ipv 'y'
Ben je zo'n pauper?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom meer moeite doen voor dezelfde letter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |