Je gaat naar hem toe, zegt hem dat je gevoel weg is en je niet met hem verder kunt.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef Leia_Organa het volgende:
Maar daarom vraag ik het ook, hoe doe ik zoiets.
Dan weet ie wel dat er iets mis is en komt het al minder als een verrassing waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef Leia_Organa het volgende:
Ik weet dat het niet netjes van me is, en ik ben ook niet van plan om het daarover te hebben tijdens het uitmaken. Zout in de wond strooien is niet mijn stijl.
Alleen ja, ja.. hoe begin je zoiets aangezien hij niets verwacht. Het algemene 'we moeten praten' dan maar? Ik heb niet echt ervaring met uitmaken haha
Praat in je komende relaties eerder. Niet wachten totdat het te laat is.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef Leia_Organa het volgende:
Haha dat wat je net weghaalde over die trein was wel vet grappig overigens. xD
Maar ja bedankt voor de tips. Het is allemaal lastig ja, maar nu ik er zo over nadenk, ik ben er ook gewoon over heen gekomen toen mijn eerste vriendje het uitmaakte en ik dacht dat ik dood zou gaan van de eenzaamheid.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef novusordoseclorum het volgende:
dit is echt klote... uitmaken, liever deze minuut dan de volgende.
Het moet ooit en het komt nooit gelegen. Allebei verwerken...
Misschien een idee om tegen hem te liegen. Zeg bijvoorbeeld dat je aan het worstelen was met je geaardheid ofzo... De eerste woorden die je tegen hem zegt: ik wil het uitmaken, omdat...
Ik type dit met pijn in het hart, omdat ik me heel erg probeer in te leven en de situatie herken vanuit een verleden.
Liegen is naar mijn mening echt het beste. Verzin een 'acceptabel' verhaal voor hem... En als dat echt niet lukt, zeg dan gewoon dat je al vreemd bent gegaan ofzo, puur omdat je je seksuele behoeften niet kunt controleren. Op die manier heeft hij rede om je een slet te noemen en je te gaan haten... haat is een goede landkussen voor de eerste klap van liefdesverdriet.
Ik wil je via PM wel helpen hoor... voor zover ik dat kan natuurlijk.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef novusordoseclorum het volgende:
dit is echt klote... uitmaken, liever deze minuut dan de volgende.
Het moet ooit en het komt nooit gelegen. Allebei verwerken...
Misschien een idee om tegen hem te liegen. Zeg bijvoorbeeld dat je aan het worstelen was met je geaardheid ofzo... De eerste woorden die je tegen hem zegt: ik wil het uitmaken, omdat...
Ik type dit met pijn in het hart, omdat ik me heel erg probeer in te leven en de situatie herken vanuit een verleden.
Liegen is naar mijn mening echt het beste. Verzin een 'acceptabel' verhaal voor hem... En als dat echt niet lukt, zeg dan gewoon dat je al vreemd bent gegaan ofzo, puur omdat je je seksuele behoeften niet kunt controleren. Op die manier heeft hij rede om je een slet te noemen en je te gaan haten... haat is een goede landkussen voor de eerste klap van liefdesverdriet.
Ik wil je via PM wel helpen hoor... voor zover ik dat kan natuurlijk.
Jah haha ik d8 misschien niet gepast nuquote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef Leia_Organa het volgende:
Haha dat wat je net weghaalde over die trein was wel vet grappig overigens. xD
Maar ja bedankt voor de tips. Het is allemaal lastig ja, maar nu ik er zo over nadenk, ik ben er ook gewoon over heen gekomen toen mijn eerste vriendje het uitmaakte en ik dacht dat ik dood zou gaan van de eenzaamheid.
Oh haha geeft niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef novusordoseclorum het volgende:
Never mind dat stukje over PM, dat kwam gezien de reacties verkeerd over.
Sorry hiervoor.
Volgens mij ben je er al bijna, nu alleen nog vertellenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Leia_Organa het volgende:
[..]
Oh haha geeft niet.
Seksuele geaardheid als excuus is niet echt een optie. Maar een excuusverhaal denk ik wel. Misschien is het voor het overgrote gedeelte zelfs de waarheid. "Ik dacht dat ik het kon, maar ik kan me onze toekomst samen toch eigenlijk niet voorstellen omdat..." en eigenlijk ook dat ik niet meer weet wie ik ben, en dat dat door onze relatie komt, waardoor het voor ons allebei misschien beter is om er mee te kappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |