Nederlanders actief in de Premier League: Rafael van der Vaart, Tottenham Hotspur John Heitinga, Everton Nigel de Jong, Manchester City Dirk Kuijt, Liverpool Robin van Persie, Arsenal Royston Drenthe, Everton Michel Vorm, Swansea City Tim Krul, Newcastle United Kemy Augustien, Swansea City Ferrie Bode, Swansea City Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers
Epische gifjes Prachtige doelpunten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 mei 2012 17:47 schreef Dekatria het volgende: Dit is een beetje alsof Vitesse kampioen kan worden en het dan op de laatste speeldag weggeeft tegen Cambuur
Of AZ die tegen Excelsior moet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Hier schreef Roypsv het volgende: beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen Hier schreef Maver24 het volgende: En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Mooi Bolton is afgefloten, qpr is veilig en verkoopt de wedstrijd
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich|Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
KUT CITY! maarja, 1 jaar geen prijzen pakken is in zijn geheel geen ramp. met oog op de toekomst gaat United over een stuk of wat jaren weer CL pakken.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86 "Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes kortom:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Op zondag 13 mei 2012 17:58 schreef TBakkert het volgende: KUT CITY! maarja, 1 jaar geen prijzen pakken is in zijn geheel geen ramp. met oog op de toekomst gaat United over een stuk of wat jaren weer CL pakken.
ja feijenoord gaat ook over stuk of wat jaren weer de CL pakken
Ook die camera op de fans van United toen City de 3-2 maakte
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat is de enige reden waarom ik het City gun, je kon het ook mooi zien in Blue Moon Rising, die docu. Ze zijn ja-ren-lang vernederd door United, en dan dit. Wat mooi.
De splitscreenversie van Sport1 was vandaag echt genieten
Dat is de enige reden waarom ik het City gun, je kon het ook mooi zien in Blue Moon Rising, die docu. Ze zijn ja-ren-lang vernederd door United, en dan dit. Wat mooi.
ooit gedacht aan een of andere rijke oliesjeik? dat is dus wat het voetbal kapot maakt...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86 "Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes kortom: