abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111491340
Hallo iedereen,

De reden dat ik me heb aangemeld hier is omdat ik echt een ontzettend kutgevoel heb, en op dit moment kan ik er (nog) niet over praten met mijn ouders of met vrienden. Daarom praat ik er nu hier over.

In augustus 2011 meldde ik me aan op een online dating site. Ik had een relatie van bijna een half jaar achter de rug, die in juni 2011 tot een einde kwam. Ik realiseer me dat dit al vrij snel is, 2 maanden single geweest en toen al meteen op een datingsite. Maar dit komt doordat mijn vriend me toen bedrogen heeft, hij kreeg gevoelens voor een ander meisje (dat ik zelfs kende van school) en toen was het voor mij meteen over, ik hield niet meer van hem. Ik ben sowieso nooit zo verliefd op hem geweest, het was mijn eerste vriend dus het was meer een bevlieging denk ik achteraf. En daarbovenop wilde hij al vrij snel seks met me hebben. Ik was hier echt nog niet klaar voor en dat heb ik tegen hem gezegd toen, maar dat kon hij toch niet accepteren. Vandaar dat de verliefdheid die ik had, in een keer gewoon weg was. Ik had me er vrij snel over heen gezet.

Ik had me dus aangemeld op een datingsite in de hoop toch de echte liefde te vinden. Iemand die me wel zou respecteren en die echt van mij zou houden en iemand waar ik ook echt van zou houden. Ik kreeg redelijk veel reacties de eerste aantal dagen. Daarvan heb ik er een handvol op msn gesproken of mee gemaild. Ik kon het heel goed vinden met R, een jongen waar ik veel mee kon lachen en gewoon gezellig mee kon kletsen. Maar toen begon ik contact te krijgen met Q. Met hem voelde ik echt een band, een klik, een connectie. Soms was ik gewoon urenlang achter elkaar met hem aan het praten met de webcam aan. Ik voelde meteen dat het goed zat, ik dacht dit kan wel iets worden, op deze jongen kan ik verliefd worden. Dus op een gegeven moment vroeg ik aan hem of hij met me wilde afspreken. Dit hebben we gedaan, 8 september 2011. Het was een super fijne avond, we konden het super goed met elkaar vinden, er was gewoon geen enkele stilte, we praatten over alles. En toen was ik toch wel verliefd op hem. Daarna hebben we nog vaker afgesproken en het werd gewoon elke keer beter, mijn gevoel voor hem nam steeds meer toe. We waren echt super verliefd op elkaar en we wilden gewoon altijd bij elkaar zijn, soms kon ik hem gewoon letterlijk niet loslaten omdat ik niet wilde gaan! Op 20 september maakten we het officieel. Ik was toen super gelukkig dat ik zijn vriendin was!
Ondertussen had ik nog contact met R. Ik had dit niet aan Q verteld, omdat ik gewoon super verliefd was op Q en heel gelukkig met hem was, dus ik zag toen niet in waarom ik hem zou vertellen dat ik gewoon gezellig contact had met iemand. Maar dit contact met R werd soms te intiem, en dat heb ik eigenlijk nooit zo gewild. Op een dag las Q de gesprekken met R. Hij vroeg wie dit was, en ik vertelde hem dat het mijn ex was. Ik wist niet hoe ik hem moest uitleggen dat dit een jongen was die ik nog van de datingsite kende! Natuurlijk was dit een domme fout, want er is niks erger dan erachter komen dat je vriendin nog contact met haar ex heeft.... Nou, wel dus, liegen is het allerergst. Uiteindelijk vertelde ik hem dat ik erover gelogen had, en dat ik R van de datingsite kende. Q was heel teleurgesteld, het deed hem echt heel veel verdriet en pijn omdat hij echt 100% voor mij ging en hij dacht nu dat ik iets voor R voelde.... Ik heb hem eerlijk gezegd toen dat ik echt van hem hield en niet van R en dat ik al het contact met R meteen zou verbreken. Q heeft het me toen vergeven en we zijn rustig verder gegaan samen. Hij was zijn vertrouwen in mij natuurlijk kwijt, dus hij controleerde af en toe mijn telefoon en facebook/msn. Dit vond ik goed, want ik had niks meer te verbergen, ik wilde 100% voor Q gaan omdat ik echt super veel om hem gaf.

Het ging heel goed tussen ons sinds januari. We zijn samen naar Parijs geweest, we hebben allerlei leuke dingen ondernomen samen. Het vertrouwen groeide weer, en de afgelopen tijd ging het echt goed tussen ons. Totdat ik weer een vreselijke fout maakte. 3 weken geleden had ik me weer aangemeld op een datingsite, omdat ik me eenzaam voelde wanneer Q weg was (hij was heel veel weg), dus ik wilde gewoon luchtig contact met iemand en ik wist dat ik via die datingsite veel contacten had gekregen vorig jaar. Achteraf gezien heb ik hier ontzettend veel spijt van, dit is echt het domste wat ik had kunnen doen. Ik had contact met 2 jongens de afgelopen 3 weken. Via msn, facebook en whatsapp. Vorige week dinsdag besefte ik me hoe dom en fout ik bezig was, en vroeg ik me af waarom ik dit in hemelsnaam aan het doen was, ik had toch een super lieve vriend die van mij hield en van wie ik hield?! Ik had enorm veel spijt, en in een opwelling van emoties heb ik alle berichten met die 2 jongens verwijderd. De volgende avond, woensdag 9 mei, kreeg ik een smsje: ''je whatsapp is dood X''.... Ik had de nummer verwijderd dus Q vroeg aan mij ey wie is dat die staat niet in je contacten. Ik antwoordde dat ik echt geen idee had en ik reageerde niet op het smsje. Maar Q stuurde een smsje terug ''wie ben jij dan'' en toen kwam er een berichtje terug met de naam van een van de jongens met wie ik gesproken had.... Q vroeg me wie is dat? En ik zei iemand die ik ken van internet. Hij werd heel kwaad, hij gooide mijn telefoon tegen de muur en zei tegen me dat ik mijn spullen moest pakken. Ik was zo in shock dat ik alleen maar kon zeggen ''het stelt niks voor het is niemand ik hou van jou'' hij geloofde er niks van en hij gooide al mijn spullen uit zijn kast (ik woonde bij hem sinds 2 maanden). Hij was echt enorm kwaad, toen ik niet wilde gaan (ik bleef volhouden dat het niks betekende en smeekte hem om dit niet te doen) heeft hij me zelfs geslagen zo kwaad was hij, en heeft hij me de trap afgesleurd (ik bleef tegenwerken, ik kon niet anders). Mijn vader heeft me toen opgehaald die avond. Toen sprak ik Q de volgende dag en hij was echt super kwaad en had heel veel pijn ervan. Ik probeerde hem het uit te leggen maar ik kon het niet en ik loog nog meer tegen hem over hoe ik die jongen kende. De volgende dag, vrijdag 11 mei, ben ik 's avonds naar Q toe gegaan. Ik heb hem alles eerlijk verteld. Hij was nog steeds heel kwaad, maar hij zei wel dat hij nog super veel van me hield en me heel erg miste. Maar dat ik dit nu 2x had geflikt en hij kon me geen kans meer geven, het vertrouwen was helemaal weg. Ik wilde niet weggaan, het was al half 12, dus toen ben ik blijven slapen. Toen we de volgende ochtend wakker werden, knuffelde hij me en keek hij me heel lang aan en zei hij ''ik mis je'' en hij gaf me een zoen op mijn mond. Hij zei ook ''hoe weet ik dat je dit echt nooit meer flikt'' en ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, hoe overtuig je iemand ervan dat je iets nooit meer doet wanneer je het al 2x eerder gedaan hebt? Ik zei ik doe het echt nooit meer, ik beloof het je. Maar hij geloofde het niet, hij kan me gewoon niet meer geloven en vertrouwen.

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Hoe moet ik verder? Ik weet 100% zeker dat ik met hem mijn leven wil delen. Hij is de jongen voor mij, en ik hou echt zielsveel van hem. Ik mis hem ontzettend erg. Ik wil zijn vertrouwen weer terugwinnen, ik zou er alles voor doen. We houden nog ontzettend van elkaar en we missen elkaar.... Hoe moet ik dit aanpakken? Hoe kan ik hem overtuigen dat ik dit nooit meer zal doen, dat ik echt van hem hou, dat hij me een kans moet geven zodat ik het kan bewijzen?

Marret.
  zondag 13 mei 2012 @ 14:39:21 #2
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111491486
:')

Is dit echt?
  zondag 13 mei 2012 @ 14:39:35 #3
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_111491495

[ Bericht 81% gewijzigd door Montelly op 13-05-2012 15:03:45 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 13 mei 2012 @ 14:41:43 #4
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_111491577
Hij is de jongen voor mij, en ik hou echt zielsveel van hem.

Nee dat is hij niet, je geilt meer op aandacht die je krijgt van rukkertjes op datingsites.

my 0.02$
pi_111491580
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:39 schreef Life2.0 het volgende:

Is dit echt?
Erg genoeg wel ja....
pi_111491602
Doe eens samenvatting iemand.
  zondag 13 mei 2012 @ 14:42:40 #7
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_111491621
voor TS...een wijze levensles..

pi_111491633
Misschien gewoon niet meer zo dom doen en met andere jongens flirten?
Na een tijdje zal hij jou vast wel weer vertrouwen.
Tevens is het echt niet oke dat hij losse handen heeft, ik zal er maar voor oppassen.

En af en toe kletsen met iemand die je kent van internet is toch niks mis mee? Zo lang het niet te ver gaat.
pi_111491696
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien gewoon niet meer zo dom doen en met andere jongens flirten?
Na een tijdje zal hij jou vast wel weer vertrouwen.
Tevens is het echt niet oke dat hij losse handen heeft, ik zal er maar voor oppassen.

En af en toe kletsen met iemand die je kent van internet is toch niks mis mee? Zo lang het niet te ver gaat.
Nee kletsen niet, maar wel dat ik het verborgen hield en verwijderd had.
Ik heb nu contact met hem via sms en facebook, maar is het niet beter om hem even een tijdje niet te smsen? Misschien word hij dan minder kwaad.
pi_111491773
quote:
We houden nog ontzettend van elkaar en we missen elkaar....
eeuhm.. kleine correctie:

quote:
We Ik hou den nog ontzettend van elkaar mijn ex en we ik mis sen elkaar hem....
pi_111491783
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef Marret het volgende:

[..]

Ik heb nu contact met hem via sms en facebook, maar is het niet beter om hem even een tijdje niet te smsen? Misschien word hij dan minder kwaad.
Ahh oke.
Of je blijft lekker single en ga weer internet daten.
Het wordt niks als je telkens weer zo iets flikt.
pi_111491817
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:46 schreef Nemephis het volgende:

[..]

eeuhm.. kleine correctie:

[..]

Nee hij heeft me gisterochtend verteld dat hij nog van me houdt en mij mist.
pi_111491852
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ahh oke.
Of je blijft lekker single en ga weer internet daten.
Het wordt niks als je telkens weer zo iets flikt.
Maar dat is het nou juist, dat wil ik niet. Ik wil met hem verder, op een goede manier. Ik ga dit nooit meer flikken bij hem. Ik heb dit keer echt ervan geleerd, en ik heb er heel veel spijt van.
pi_111491888
Hoe kan zijn vertrouwen ooit nog terugkomen :')
pi_111491953
Dit gaat voor altijd tussen jullie in staan. Hij gaat straks bij alles achterdochtig worden, waar jij dan weer gek van wordt. Zou het niet meer doen dus, je had je les na de eerste keer al moeten leren.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 13 mei 2012 @ 14:51:36 #16
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_111491957
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:49 schreef doxtase het volgende:
Hoe kan zijn vertrouwen ooit nog terugkomen :')
TS: "Derp, ik en mijn gleufje zijn voor jou voor altijd en eeuwig"
Derp: "Ok ik vergeef je"

zondag 13 mei 2012 @ 14:51:49 #17
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111491964
Lekker een beetje de hoer uithangen en dan met hangende pootjes hem terug willen :N
pi_111492034
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:51 schreef Hanako het volgende:
Lekker een beetje de hoer uithangen en dan met hangende pootjes hem terug willen :N
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik heb contact met jongens gehad, maar nooit zo'n contact, sowieso heb ik nooit iemand in het echt gezien.
  zondag 13 mei 2012 @ 14:54:45 #19
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111492071
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:53 schreef Marret het volgende:

[..]

Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik heb contact met jongens gehad, maar nooit zo'n contact, sowieso heb ik nooit iemand in het echt gezien.
Dan nog kom op zeg je had toch de intentie of niet dan.. :')
  zondag 13 mei 2012 @ 14:54:53 #20
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_111492078
hoe oud zijn jullie 2 als ik vragen mag?
pi_111492234
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef Marret het volgende:

[..]

Dat is je leermoment, meer is er eigenlijk niet over te zeggen.
Prima dat je contact hebt met andere mannen, maar laat je vriend hier niet buiten. En het beperken tot chatten/msn.
pi_111492254
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef Hanako het volgende:

[..]

Dan nog kom op zeg je had toch de intentie of niet dan.. :')
Nee dat is nooit mijn intentie geweest. Daar geef ik niks om zo ben ik echt niet. Ik wilde praten met iemand that's it.
pi_111492274
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef bellabeauti het volgende:
hoe oud zijn jullie 2 als ik vragen mag?
Ik ben 19 en hij is bijna 21
pi_111492281
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Marret het volgende:

[..]

Maar dat is het nou juist, dat wil ik niet. Ik wil met hem verder, op een goede manier. Ik ga dit nooit meer flikken bij hem. Ik heb dit keer echt ervan geleerd, en ik heb er heel veel spijt van.
Nouja, eerste keer had je ook spijt, maar toen had je ook niks geleerd.
Misschien moeten jullie gewoon wat rusitger aan doen :{
pi_111492300
god, waarom heb ik dit gelezen. pareltje weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')