Chrome Beta gebruik ik ook, erg fijne browser.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gebruikt. Toch maar overgestapt op Chrome Beta.
Heb je het toestel geroot, of is hij nog geheel in originele staat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:13 schreef Loll het volgende:
Hallo mensen ik heb een klein probleemke met mijn lg optimus Me(p350)
Als ik hem opstart blijft hij hangen bij de android letters. Verder komt hij niet hij blijft daar hangen tot de batterij leeg is. Ik hem al gereset maar er gebeurt niks. Ik wil het het liefst zelf oplossen want als ik hem terug stuur duurt het 4-6 weken voor ik hem weer heb.
BVD
Loopt nog wel eens vast bij mij (samsung s2 ICS niet geroot)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Chrome Beta gebruik ik ook, erg fijne browser.
Heb ik op m'n (wél geroote) S2 nooit last van.quote:Op zondag 27 mei 2012 04:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Loopt nog wel eens vast bij mij (samsung s2 ICS niet geroot)
probeer eens het volgende:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:13 schreef Loll het volgende:
Hallo mensen ik heb een klein probleemke met mijn lg optimus Me(p350)
Als ik hem opstart blijft hij hangen bij de android letters. Verder komt hij niet hij blijft daar hangen tot de batterij leeg is. Ik hem al gereset maar er gebeurt niks. Ik wil het het liefst zelf oplossen want als ik hem terug stuur duurt het 4-6 weken voor ik hem weer heb.
BVD
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien de zoveelste overzicht van apps, maar deze van addictivetips staan er 150 bij elkaar. Ik heb ze zelf nog niet allemaal bekeken maar d'r staan een aantal heel interessante tussen.
Over een week maar een aantal op m'n Desire pleuren; die mag dan als test- en uitprobeertoestel dienen omdat ik dan hopelijk een nieuwe heb.
Is er ook een optie dat je pc uit gaat als je weer weggaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.addictivetips.(...)wifi-network-wowlan/
Alleen door thuis te komen (met mn mobiel) start mijn pc op![]()
Oh damn dat is wel een potje awesome!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.addictivetips.(...)wifi-network-wowlan/
Alleen door thuis te komen (met mn mobiel) start mijn pc op![]()
Nee geloof t nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Is er ook een optie dat je pc uit gaat als je weer weggaat?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel een potje awesome!
Edit: Ik krijg Wake on LAN niet aan
Merk van m'n bios.quote:
Zit standaard in CM9.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:44 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een goed screen capture programma?
Vooral simpel en snel...ik hoef niet teveel opties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |