quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien de zoveelste overzicht van apps, maar deze van addictivetips staan er 150 bij elkaar. Ik heb ze zelf nog niet allemaal bekeken maar d'r staan een aantal heel interessante tussen.
Over een week maar een aantal op m'n Desire pleuren; die mag dan als test- en uitprobeertoestel dienen omdat ik dan hopelijk een nieuwe heb.

Is er ook een optie dat je pc uit gaat als je weer weggaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.addictivetips.(...)wifi-network-wowlan/
Alleen door thuis te komen (met mn mobiel) start mijn pc op![]()

Oh damn dat is wel een potje awesome!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.addictivetips.(...)wifi-network-wowlan/
Alleen door thuis te komen (met mn mobiel) start mijn pc op![]()

Nee geloof t nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Is er ook een optie dat je pc uit gaat als je weer weggaat?

Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel een potje awesome!
Edit: Ik krijg Wake on LAN niet aan

Merk van m'n bios.quote:

Zit standaard in CM9.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:44 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een goed screen capture programma?
Vooral simpel en snel...ik hoef niet teveel opties

Ja, dat mis ik dus welquote:

Dat werkt nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zit standaard in Android als het goed is
Homebutton + Power button

Ik heb android 4....quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op mijn Galaxy Note met Android 2.3.6 werkt het prima

Niet in slim ics in elk geval. En dat is ook nogal een kut combi zeg. Liever een app die in de statusbalk zit. (ik had er een, maar die werkt niet android 4quote:Op woensdag 30 mei 2012 02:12 schreef epicbeardman het volgende:
HTC heeft het ook al heel lang in Sense zitten met Power+Volume down/Power+homeknop.
Samsung volgens mij ook.

Slim ics (android 4) op sgs1. Maakt ook niet uit, ik wil gewoon een goede, duidelijke app. Dat er zat staan, weet ik, daarom vraag ik het juistquote:Op woensdag 30 mei 2012 02:40 schreef epicbeardman het volgende:
Je zegt ook niet wat voor telefoon met welke ICS (indien je niet stock android hebt) je hebt draaien.. lekker duidelijk!
Ik kan met volume down+power knop screenshots maken, en tevens als ik 1 keer op power druk dan komt er een menu waar naast reboot/power off ook screenshot staat.
Ook ICS trouwens.
Staan ook genoeg applicaties op market trouwens.

in slim ook zie il nu.. Zelfde manier, maar ik moest t nog even aanzettenquote:

Hoeveel van die roms zijn er wel niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef Roolio het volgende:
Ik heb nu deze android 4 geïnstalleerd, wat een verbetering qua snelheid zeg!

2: Ga naar de Play Store, druk op Menu -> Instellingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb twee "beginners"vraagjes:
1. Ik had ergens ingesteld dat hij mijn mail 1 keer per uur controleert. Waar staat dat ook alweer? Ik kan het niet meer vinden.
2. Ik had ook ingesteld dat hij mijn Apps mag updaten mits er WiFi verbinding is. Nu wil ik voor alle Apps instellen dat ze automatische mogen updaten bij WiFiverbinding is. Kan dat in 1 keer geregeld worden, of moet ik alsnog pet app aangeven dat het mag. Bij downloaden kan je dat aanvinken, maar dat heb ik dus niet bij allemaal gedaan...
Alvast bedankt!
Ik heb trouwens een Samsung Galaxy S2. (in dat topic reageerden ze niet, dus probeer het hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |