Battery Indicator zie je in de statusbalk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb twee vraagjes:
1. is het mogelijk om de batterijspanning weer te geven boven in het scherm?
2. ik heb nu onderin vier icoontjes staan "telefoon contacten berichten applicaties"
kan ik deze aanpassen?
ik heb trouwens een samsung galaxy s2. is dit dan het goede topic?

Android is ook voor telefoons in het goedkope segment, niet alleen het dure. iOS opereert alleen in het dure segment.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:59 schreef Devolution het volgende:
Als je je flexibel opstelt en luistert naar je klanten in plaats van je eigen zin door te drammen, dan zie je dat terug in je marktaandeel

Apple heeft aan het einde van het jaar ongeveer 10% neem ik aan, en er zijn wel degelijk iPhones te koop voor rond de 200euro en dat zijn gebruikte (waar een heel grote markt voor is).quote:

9miljoen pre-orders van S3 al op dit moment. En ja die is 799$, ook niet laag toch?quote:(Reuters) - Samsung Electronics Co has received some 9 million pre-orders for its third-generation Galaxy S smartphone from more than 100 global carriers, the Korea Economic Daily reported on Friday.
Samsung toppled Apple as the world's biggest smartphone maker in the first quarter, helped by its line-up of Galaxy named devices running on Google's free Android software.
The latest version of its flagship phone, unveiled this month, will first go on sale on May 29 in Germany before being rolled out to other countries.
The newspaper, which cited an unidentified Samsung official, also said the company's smartphone factory in South Korea was running at its full capacity of 5 million units per month.

Er is vast al iemand druk bezig met een reactie, maarja alles wordt vergeleken tegenwoordig toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef Parafernalia het volgende:
Browser wars, os wars..
Vroeger ging het om spijkerbroeken en olie

Android-geweldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Apple heeft aan het einde van het jaar ongeveer 10% neem ik aan, en er zijn wel degelijk iPhones te koop voor rond de 200euro en dat zijn gebruikte (waar een heel grote markt voor is).
En ze gaan toch een 7inch iPad maken?eerst gaf Steve aan dat hij dat nooit zou willen, maar nu ie dood is kan het natuurlijk wel omdat ze bang zijn dat ze verpulverd worden door het Android geweld.
Ik zou maar snel die Apple aandelen verkopen.

Fixedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apart, hoe erg Android en Apple fanboys dingen kunnen verdraaien om maar eente kunnen plaatsen.

Sorry dat ik een Sony Xperia S heb en geen aandelen in Apple. Ik kan alleen niet tegen mensen die altijd alles zien zodat het positief is voor hun eigen fanboyisme. Daarom dat ik daar graag altijd een andere draai aan geef...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Apple heeft aan het einde van het jaar ongeveer 10% neem ik aan, en er zijn wel degelijk iPhones te koop voor rond de 200euro en dat zijn gebruikte (waar een heel grote markt voor is).
En ze gaan toch een 7inch iPad maken?eerst gaf Steve aan dat hij dat nooit zou willen, maar nu ie dood is kan het natuurlijk wel omdat ze bang zijn dat ze verpulverd worden door het Android geweld.
Ik zou maar snel die Apple aandelen verkopen.

Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.sonnyradio.com/closecall.htm

Ik lurk mee omdat ik ook Android-apparaten heb. Dat een iPhone toevallig mijn primaire telefoon is, betekent niet dat ik een hekel heb aan Android. Integendeel zelfs. Maar het gaat er bij jullie blijkbaar niet in dat iemand beide systemen kan gebruiken en objectief kijkt naar de minpunten (beiden zijn niet perfect).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
Jullie lurken hier echt 24/7 wachtend op iemand die ook maar iets over Apple zegt of niet? Apple heeft met zijn iPad reeks een voorsprong net zoals ze bij de iPhone hadden, maar dat kan ook snel veranderen.
Juni gaat Google als het goed is een eigen tablet aankondigen, ben benieuwd en hopelijk wordt het geen 7 inch versie want daar had Steve wel gelijk, dat zijn amper tablets. Toch is er blijkbaar wel markt voor.
Een "Google" tablet zou in mijn ogen toch wel goed aanslaan bij het publiek, en Google heeft genoeg resources om een hype te creëren.
Plus letterlijk de hele markt wordt overspoelt met goedkope Android tablets, hier sta ik zelf ook niet om te springen hoor geloof mij, maar de betere tablets die blijven toch wel over en behouden hun prijs.

Maar wat heb je eraan? (ik ben altijd heel slecht in praktische toepassingen verzinnen voor nieuwe apparaten)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is dan weer heel erg tof:
http://www.cnx-software.c(...)ni-pc-usbhdmi-stick/

Zie HTC One X topic, iedereen die het daar leest noemt het bullshit (waaronder ikzelf, merk gewoon dat ik apps uren later weer open en nog gewoon was waar ik hem achterliet, dus de app start niet helemaal opnieuw).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:20 schreef Expression het volgende:
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1646409
![]()
Kan iemand dit bevestigen?

Hoe verklaar je die video´s dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie HTC One X topic, iedereen die het daar leest noemt het bullshit (waaronder ikzelf, merk gewoon dat ik apps uren later weer open en nog gewoon was waar ik hem achterliet, dus de app start niet helemaal opnieuw).

Ik heb geen video's gezien, ik vertel hier alleen mijn ervaring, en de ervaring van meerdere mensen in dat topic. Ik gebriuk spotify, die gaat nooit uit als het aan het spelen is (mn scherm raakt dan gewoon automatisch gelocked en gaat uit). Facebook opent altijd op het profiel waar ik was gebleven, browser staan direct alle tabjes zoals ik ze had weer voor.quote:

Geeft dat programma niet aan welke apps die data veroorzaken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar even het volgende:
Krijg opeens een melding van 3G Watchdog dat ik tegen mijn limiet aan zit qua dataverbruik.
Heb ik nog nooit gehad dus dat is op zich al raar, dus ik even in de historie kijken wanneer ik dan zoveel MB verbruikt hebt en stuit ik op het volgende.
Maanden lang gebruik ik gemiddeld 25 -30 MB per dag.
Maar sinds 16 mei gebruik ik opeens elke dag gemiddeld 150 MB!!!
* ik kijk geen films/filmpjes of whatever via gsm
* ik download geen rare dingen (op wat automatische app updates na)
Hebben hier meer mensen opeens last van of heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?!

Moet je maar even die reacties op Tweakers lezen, staan genoeg mogelijkheden voor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar wat heb je eraan? (ik ben altijd heel slecht in praktische toepassingen verzinnen voor nieuwe apparaten)

Thanks, zal die KPN meter eens even erop zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geeft dat programma niet aan welke apps die data veroorzaken?
Installeer eens dit:
https://play.google.com/s(...)m.trustgo.addetector
Om te kijken of je slechte apps hebben die misschien slechte data binnenhalen.
En eventueel kan deze app:
https://play.google.com/s(...)ndroid.kpn.datausage aangeven welke apps zoveel data gebruiken, maar dat begint pas te tellen nadat je die installeert natuurlijk.

Zo'n bullshit vind ik het niet, ik merk vaak genoeg dat een app weer opnieuw opstart als ik hem weer open, hij gaat dan wel verder waar ik gebleven ben, maar dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling van multitasken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie HTC One X topic, iedereen die het daar leest noemt het bullshit (waaronder ikzelf, merk gewoon dat ik apps uren later weer open en nog gewoon was waar ik hem achterliet, dus de app start niet helemaal opnieuw).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |