quote:Op zondag 13 mei 2012 12:22 schreef Clemenza het volgende:
Ik ben van mening dat je je werk toch echt leuk moet vinden
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:22 schreef Clemenza het volgende:
Ik ben van mening dat je je werk toch echt leuk moet vinden
Jap, maar bij een baan die ik niet leuk vind is dat wel veel erger...quote:Op zondag 13 mei 2012 13:21 schreef Difficult het volgende:
Ik vind het niet leuk om naar werk toe te gaan, maar eenmaal op werk aangekomen heb ik plezier in me werk
Het hele opstaan en reis gebeuren is gewoon kut en dat zal voor mij bij iedere baan het zelfde zijn :p
Ik vind niet-werk per definitie leuker. Als ik dus naar mijn werk ga denk ik bij mezelf 'goh, ik ga eigenlijk liever sporten, mijn hobby's ten uitvoer brengen, gamen, internetten, naar de kroeg weetikveelwat'. Ben altijd wel jaloers op mensen die van hun hobby hun beroep hebben weten te maken of het echt superleuk vinden wat ze doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef Naamah het volgende:
Reacties verbazen me wel een beetje, had toch het idee dat er meer mensen zouden zijn die werk gewoon als geld verdienen zien en er geen lol in hoeven te hebben. Maar misschien zijn dat net de mensen die hier niet reageren, zou goed kunnen.
Ik zou het eerder bewonderenswaardig vinden als er mensen waren die alleen werken om het geld.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:02 schreef Naamah het volgende:
Vind het wel bewonderenswaardig hoe iedereen er hier over denkt. Ik heb nu werk wat ik wel prima vind, sta 's ochtends niet te springen om weer te gaan, maar vind het ook zeker niet vervelend en ik kan daar prima mee leven, al ben ik wel op zoek naar hetzelfde werk op een werkplek die wat meer bij me past.
Reacties verbazen me wel een beetje, had toch het idee dat er meer mensen zouden zijn die werk gewoon als geld verdienen zien en er geen lol in hoeven te hebben. Maar misschien zijn dat net de mensen die hier niet reageren, zou goed kunnen.
Ik heb ook van mijn hobby mijn werk kunnen maken, ik neem mijn werk niet mee naar huis.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind niet-werk per definitie leuker. Als ik dus naar mijn werk ga denk ik bij mezelf 'goh, ik ga eigenlijk liever sporten, mijn hobby's ten uitvoer brengen, gamen, internetten, naar de kroeg weetikveelwat'. Ben altijd wel jaloers op mensen die van hun hobby hun beroep hebben weten te maken of het echt superleuk vinden wat ze doen.
Aan de andere kant, dat zijn wel vaak mensen die verder weinig hobby's hebben en hun werk meestal ook gewoon mee naar huis nemen (nog even inloggen, nog even dit doen etc). Is mijn praktijkervaring dan he, N=een handvol zeg maar.
Misschien dat je anders mijn post nog eens leest en vooral de disclaimer aan het eind. Ik oordeel nergens.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb ook van mijn hobby mijn werk kunnen maken, ik neem mijn werk niet mee naar huis.
Om nou gelijk te oordelen dat wij mensen zijn die verder weinig hobby's hebben vind ik een beetje jammer. Wij zijn eerder "vak idioten". Tuurlijk heb ik ook wel eens een kut klus of een mindere dag.
Percentage-gewijs is dat maar 5 á 10 procent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |