Soms heb je niet meteen door dat het niet perse aan jou ligt, ik denk dat dat ook de reden is dat TS dit topic opent. Blijkbaar is het op dit punt zo storend geworden dat hij zich open stelt voor ervaringen, meningen etc. Jij plakt nu net zo goed een label op hem en zijn intenties.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:52 schreef Mercer het volgende:
Sommige mensen zoeken net zo lang naar problemen tot ze een label kunnen (laten) plakken.
Maar heb jij het alleen met mensen helpen, of mensen die iets van jou nodig hebben of ook als er simpelweg een claim ligt op bepaalde dagen of tijdstippen waarbij je simpelweg alleen aanwezig moet zijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:51 schreef Morera het volgende:
Ik ken het, vooral omdat het vaak mensen zijn die verder ook veel vragen en eisen en hoe meer je voor ze doet, hoe meer ze vragen, hoe sneller het moet en hoe vaker ze weer wat nieuws vragen en opgegeven moment zelfs 10 dingen tegelijk van je willen binnen onredelijke tijd en dan nog beledigd zijn ook.
Hoe minder je voor ze doet, hoe meer ze het waarderen als je er een keer wel bent, of als je een keer wel wat voor ze doet. Klinkt heel egoistisch terwijl ik een super behulpzaam persoon ben, maar sommige mensen zorgen ervoor dat jij ( nouja ik dan in ieder geval ) zo een patroon in gedrag naar ze gaat ontwikkelen.
Ik heb het mensen inmiddels gewoon verteld, keken ze raar van op maar uiteindelijk begrip voor. Op een enkeling na die door gaat met verstikken zonder het zelf door te hebben. Misschien herken je er wat in maar ik denk dus dat er meerdere oorzaken voor zijn die daar voor zorgen. Hoeft niet meteen psychische problemen van jou te betekenen oid.
edit: De mensen die ik bedoel noem ik dan ook niet mijn echte vrienden, anders begrepen ze me wel. Misschien ligt het bij jou ook niet zo ingewikkeld als je denkt.
Dit.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:29 schreef TimMer1981 het volgende:
Je hebt gewoon een hekel aan verplichtingen; join the club.
Clubje opgericht, ik ben erbij!quote:Op zondag 13 mei 2012 03:29 schreef TimMer1981 het volgende:
Je hebt gewoon een hekel aan verplichtingen; join the club.
Ga je nou eisen stellen??quote:Op zondag 13 mei 2012 11:06 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste meet? Oh nee wacht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |