En die zeg dan. 'Zo min mogelijk praten en thee met honing drinken en als het over 2 weken nog niet over is kom dat maar weer terug'. en dan?quote:
En hoe gaat dat gesprek dan wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:40 schreef Accordtje het volgende:
Maandag gewoon ff de baas opbellen dat je niet kan werken omdat je je stem kwijt bent....
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar dat kan TS wellicht maandag vertellenquote:
Ik bedoel meer.. Hoe stel je je dat telefoontje voor?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, maar dat kan TS wellicht maandag vertellen
Weekend zijn geen werkdagen dus dan kan ik mij volgens mij ook niet ziek melden. Of kan dat wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:40 schreef Peter het volgende:
Meld je vandaag nog ziek?Of tellen vandaag en morgen dan niet mee als wachtdag?
Ik zal er in het vervolg tussen haakjes achter zetten of de opmerking wel of niet serieus bedoelt is...(deze is dus ook niet serieus...)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik bedoel meer.. Hoe stel je je dat telefoontje voor?
Zij kan niet werken omdat ze voor haar werk moet bellen maar haar stem kwijt is.. hoe kan ze dan wel haar baas BELLEN?
Wel lekker rustig voor je omgevingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:24 schreef Miendientje het volgende:
Maar goed, ik hoop dat ik maandag mijn stem gewoon weer terug heb. Morgen nog maar een dagje niet praten.
Tja, andere ziektegevallen kosten je ook dagen. De keren dat ik griep had kon ik er waarschijnlijk net zoveel aan doen als iemand die zijn stem kwijt is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:52 schreef Accordtje het volgende:
Wat een onzin eigenlijk dat het je twee dagen kost. Je kan hier zelf niks aan doen, dus weinig andere keus wellicht dan ziek melden. Beetje kansloos dat je dat dan dagen kost.
Vind je dat serieus normaal dat ziekte je 2 dagen kost?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef DanieI85 het volgende:
[..]
Tja, andere ziektegevallen kosten je ook dagen. De keren dat ik griep had kon ik er waarschijnlijk net zoveel aan doen als iemand die zijn stem kwijt is.
Klopt, gaat mij er ook niet om wat je hebt. Feit dat ziekte ten koste van vrije dagen gaat vind ik belachelijk. Overigens heeft mijn werkgever dat ook, tweede ziekmelding in 1 jaar kost je een vrije dag. Ik heb al een keer tegen m'n manager gezegd dat mocht het een keer voorkomen dat ik me voor een tweede keer in een jaar ziek meldt en het mij een vrije dag kost, dat ik dan een week langer ziek blijf. Al voel ik me weer fit genoeg om te werken, ik verdom het. Puur uit principe.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef DanieI85 het volgende:
[..]
Tja, andere ziektegevallen kosten je ook dagen. De keren dat ik griep had kon ik er waarschijnlijk net zoveel aan doen als iemand die zijn stem kwijt is.
Dat hebben we te danken aan al die klaplopers die zich om het minste of geringste ziek melden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:52 schreef Accordtje het volgende:
Wat een onzin eigenlijk dat het je twee dagen kost. Je kan hier zelf niks aan doen, dus weinig andere keus wellicht dan ziek melden. Beetje kansloos dat je dat dan dagen kost.
Onzin, medicatie omdat je je stem kwijt bent bestaat niet. Gewoon kalm aan en geduld.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
huisarts kan trws gewoon medicatie voorschrijven hiervoor, die stuurt je echt niet met n kutadvies over thee naar huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop