Whut?quote:
Oooh hahah! Ik dacht met raar vlees ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef Mss het volgende:
Nee, die van de ikea. Die past in de vorm van rendiers!
Zonder problemen plofkip eten en ander dubieus vlees, maar bij het woord "rendier" is het ineens zieligquote:
Rendieren zijn soortgenoten, jonge.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zonder problemen plofkip eten en ander dubieus vlees, maar bij het woord "rendier" is het ineens zielig![]()
![]()
Waar wordt het gegeten eigenlijk? Welk land?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Rendier is best aardig. Beetje taai vaak.
Noord-Europa. Onder andere.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar wordt het gegeten eigenlijk? Welk land?
Kangoeroe is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef Diconnected het volgende:
Struisvogelbiefstuk.das lekkah!
Ik mag zo aan de gehaktbal, ook lekker
Ja dat zei m'n moeder ook alquote:
Het Australische restaurant dat hier zat is weg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat zei m'n moeder ook alwil ik ook wel een keer proberen
Dat eetcafe waar we met de NoT waren heeft ook kangaroe op het menu staan. Ik ben alleen niet zo van het experimenteren met vlees, dus ik heb het nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het Australische restaurant dat hier zat is weg.Eten was lekker daar.
Hoe komt dat? Of weet je dat niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn ogen zijn zo fucking droog de laatste weken![]()
Ik zie opties.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat eetcafe waar we met de NoT waren heeft ook kangaroe op het menu staan. Ik ben alleen niet zo van het experimenteren met vlees, dus ik heb het nog nooit gehad.
Geen last van hooikoorts ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn ogen zijn zo fucking droog de laatste weken![]()
Moet niet ongesteld worden? Andere lenzenvloeistof? Stoffige omgeving?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno, verder niet echt ergens last van :/
Nee nee en nee loller. Naja komt vast wel weer goed. Draag mn bril wel wat vakerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet niet ongesteld worden? Andere lenzenvloeistof? Stoffige omgeving?
Mag je raden wat bij mij oorzaken zijn voor droge ogen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee nee en nee loller. Naja komt vast wel weer goed. Draag mn bril wel wat vaker
En dan twee maanden later spijt hebben dat je het hebt weggedaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
350 lakjes is wel ziek, ik moet wat wegdoen van mijzelf
Lolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan twee maanden later spijt hebben dat je het hebt weggedaan?
Je bent een hoarder!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nog een extra fantasy fire![]()
En een dubbele ds extravagance en revlon royal.
Naja die revlon en de ds heb ik niet expres dubbel genomen, die heb ik in swaps dubbel gekregen. De extra fantasy fire is wel bewustquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je bent een hoarder!![]()
Broer smst: "hey tante" Oh men I need a drink
Doe mij je suedes maarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
350 lakjes is wel ziek, ik moet wat wegdoen van mijzelf
Ik denk ik probeer het ffquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jij bent gek, weet je voor hoeveel geld ik die terug heb gekocht
Neem je geld mee?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh ik help je wel uitzoeken volgende week, spees
Heb jij ook dat bij sommige bewegingen het voelt alsof je een stroomstoot krijgt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop ook als een spast. Bij elke drie stappen zak ik zo half door mijn knieën. Ergo. Plop.
ja, constant. Ik kan mijn reet daardoor ook niet afdrogen en heb al 5 weken niet geniestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb jij ook dat bij sommige bewegingen het voelt alsof je een stroomstoot krijgt?
Behoorlijk matig. Wat zegt je fysio erover?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, constant. Ik kan mijn reet daardoor ook niet afdrogen en heb al 5 weken niet geniest
Dan lees je dat vanzelf in het ruiltopicquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef Sokkepok het volgende:
Las ik hier nou net ergens dat iemand van haar Catherine Arley 670 en 667 af wilt?
Oh dat ken ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb jij ook dat bij sommige bewegingen het voelt alsof je een stroomstoot krijgt?
Ach armequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, ik heb zin om het weer op een zuipen te zetten. Kan alleen nog maar janken
Looolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb demelza haar kliko gevonden![]()
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan lees je dat vanzelf in het ruiltopic
"Spit met abnormaal verloop, ernstige insufficientie van de stabiliteit van de rug en hypermobiliteit"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Behoorlijk matig. Wat zegt je fysio erover?
Ghastlyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb demelza haar kliko gevonden![]()
[ afbeelding ]
Lucky you..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Spit met abnormaal verloop, ernstige insufficientie van de stabiliteit van de rug en hypermobiliteit"
Oftewel, ik behoor tot de lucky fewHet is niet gangbaar, maar het komt vaker voor, het gaat ook weer over maar het gaat teringlang duren
Daar zit je dan lekker mee.... Het duurt ook wel heel lang bij jouquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Spit met abnormaal verloop, ernstige insufficientie van de stabiliteit van de rug en hypermobiliteit"
Oftewel, ik behoor tot de lucky fewHet is niet gangbaar, maar het komt vaker voor, het gaat ook weer over maar het gaat teringlang duren
quote:
Ja dat is zo klote. Had het van de week ook. En bleiblei kon me ook niet ophijsen want mijn rug kon helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vond ik ook toen ik constant pijn in mn rug had.
De eerste keer dat ik door mn rug ging lag ik op de grond en kon ik niet opstaanDat vond ik zo eng.
Dat heb ik vorig jaar ook een keer gehad. Ik was op de grond terecht gekomen, en ik kon gewoon níet opstaan. De grond was koud dus mijn spieren koelden ook steeds meer af en bewegen werd steeds moeilijker. Ik kon mezelf gewoon niet omhoog hijsen. En ik kan ook niet echt opgetild wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vond ik ook toen ik constant pijn in mn rug had.
De eerste keer dat ik door mn rug ging lag ik op de grond en kon ik niet opstaanDat vond ik zo eng.
Gadverquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is zo klote. Had het van de week ook. En bleiblei kon me ook niet ophijsen want mijn rug kon helemaal niets meer.
Omgquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook een keer gehad. Ik was op de grond terecht gekomen, en ik kon gewoon níet opstaan. De grond was koud dus mijn spieren koelden ook steeds meer af en bewegen werd steeds moeilijker. Ik kon mezelf gewoon niet omhoog hijsen. En ik kan ook niet echt opgetild worden.
Maar had jij toen al langer rugklachten? Want bij mij was het de eerste keer dat ik uberhaupt last van mijn rug had. Dus ik dacht meteen HALP IK BEN VERLAMDquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend is toen vanaf de andere kant van Amsterdam gekomen om me te helpen.
Ik heb zo ongeveer jaarlijks spit. De eerste keer had ik het gekregen na mijn verhuizing, en ik weet wat het is en hoe ik er het beste mee om kan gaan. De eerste keer ging ik echt dood inderdaad, ik was bij mijn ouders en ik heb mijn moeder huilend op haar werk opgebeld dat ik niet meer kon bewegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar had jij toen al langer rugklachten? Want bij mij was het de eerste keer dat ik uberhaupt last van mijn rug had. Dus ik dacht meteen HALP IK BEN VERLAMD
Ik vind rugpijn echt het ergste. Je kan gelijk niks meer. Ik kreeg het eigenlijk doordat ik schijnbaar een milde vorm van scoliose heb en mijn auto is heel laag. Dus ik maakte een rare beweging met instappen steeds. Zo'n zeer deed datquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer jaarlijks spit. De eerste keer had ik het gekregen na mijn verhuizing, en ik weet wat het is en hoe ik er het beste mee om kan gaan. De eerste keer ging ik echt dood inderdaad, ik was bij mijn ouders en ik heb mijn moeder huilend op haar werk opgebeld dat ik niet meer kon bewegen.
Normaal voel ik ook iets in mijn rug verschieten voordat ik spit krijg, maar dat had ik deze keer niet.
Naaaaaaisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, ego blije post want ik wil het even delen, ik ga A England Saint George en Dragon krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
Overigens had ik toen ook de HAP gebeld met de mededeling dat ik op de grond lag en er niet meer vanaf kwam. Ik kon toen medicijnen komen halen.
Held!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
En mijn billen doen pijn.Zo'n 45 km gefietst vandaag!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:16 schreef Mss het volgende:
Heheheheh @ nageltopic. Onze favo poster heeft het over 'een beedje'
Echtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
Overigens had ik toen ook de HAP gebeld met de mededeling dat ik op de grond lag en er niet meer vanaf kwam. Ik kon toen medicijnen komen halen.
In een oogwenk las ik dat je wat anders geschoren hadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Taart je pm-box is vol!
Ik heb den poedel geschoren en hij ziet er niet uit als een mongol
Die moet ik nog doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In een oogwenk las ik dat je wat anders geschoren had![]()
Stiekem kwam die stapel haar die ik poste daar vandaanquote:
Hehehehequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stiekem kwam die stapel haar die ik poste daar vandaan
HFquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend is terug van vakantie. Ik ben er dus vandoor!
Als dat allemaal van je foef afkwam kun je je onderbroek voortaan wel 6 maten kleiner kopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stiekem kwam die stapel haar die ik poste daar vandaan
WAT IS DEZEquote:
ga je toch een keertjuh niet naakt in de gordijnen hangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zeg dat maar tegen mijn spaghetti al dente rug
Zit mobiel, stuur je morgen wel bericht. Had ik jou nou op facebook? (ik moet nog steeds een spiekbriefje maken wie van hier nou wie op facebook isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Batsen is overrated houd ik mezelf maar voordat is hier onmogelijk geworden
Nagel er is weer plek!
Wat is zeehonden?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Mss het volgende:
En zijn er tijdens het zeehonden geen mogelijkheden?
MdB jawohlquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit mobiel, stuur je morgen wel bericht. Had ik jou nou op facebook? (ik moet nog steeds een spiekbriefje maken wie van hier nou wie op facebook is)
ik denk echt dat je de ernst van mijn klachten onderschatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Mss het volgende:
En met je benen in de lucht liggen kan ook wel toch?
Ah, dan heb je de foto's al gezienquote:
O ik dacht dat het een seksuele handeling was die ik nog niet kendequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Van die rugoefeningen. Ik zit mobiel, dus ik kan het niet opzoeken...
ik heb juist pijn in mijn rug van de neukbewegingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
SQ je moest toch juist neukbewegingen maken voor je rug?
nee, zo wwerkt dat nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb juist pijn in mijn rug van de neukbewegingen
Sorry Skjoe![]()
Tarzan ook kaput? Wie weet maakt een flink orgasme de boel lekkker los
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, zo wwerkt dat niet![]()
Was het maar een spierprobleem...
[ afbeelding ]
Yes ma'amquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah, dan heb je de foto's al gezien
Herkenbaar.quote:
Wel geld, maar ik mag niet van mezelf.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen geld.Misschien wel nadat ik mijn eigen risico storneer.
Ik heb al zo lang niet besteld... Mag best...quote:Op zondag 13 mei 2012 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel geld, maar ik mag niet van mezelf.
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hebben jullie al een brief van de belastingsdienst gehad over de teruggave?
Nope.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hebben jullie al een brief van de belastingsdienst gehad over de teruggave?
Ik had hem toen ingevuld... stond er dat ik 91 moest betalen... Dus toen heb ik 'm maar weer weggedruktquote:Op zondag 13 mei 2012 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh gelukkig, ik weet nog wel dat ik die van mij heb ingevuld, in januari al. Maar kan me dus niet meer herinneren of ik ook op verzenden heb gedrukt
Hahaha mutsquote:Op zondag 13 mei 2012 12:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik had hem toen ingevuld... stond er dat ik 91 moest betalen... Dus toen heb ik 'm maar weer weggedrukt
Wat leukquote:Op zondag 13 mei 2012 12:51 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mijnkwam net langs om m'n moeder te feliciteren en mij weer te zien, hij was hier maar 1,5u maar toch lief
Omnomnom! Mijn mama gaat vanmiddag oreotaart maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef Diconnected het volgende:
Omnomnom mijn mama bakt lekkore boterkoek
Wat lief!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:51 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mijnkwam net langs om m'n moeder te feliciteren en mij weer te zien, hij was hier maar 1,5u maar toch lief
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goed dieet trouwens, die relatiestress
Ik kwam afgelopen vrijdag op mn werk, had een collegaatje al sinds 2 mei niet meer gezien. Zegt ze: 'Jij bent teringveel afgevallen.'
Mjakrijg geen hap door mn keel.
Meh das niet goed he mopquote:Op zondag 13 mei 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kwam afgelopen vrijdag op mn werk, had een collegaatje al sinds 2 mei niet meer gezien. Zegt ze: 'Jij bent teringveel afgevallen.'
Wil je dan nog wel zo lang wachten met hét gesprek?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Uh-ohquote:Op zondag 13 mei 2012 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie meisjes
Volgens mij is het net zo'n beetje via wa gebeurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeilijk hoor... *knufff*
[..]Wat ontzettend lastig om iemand waar je (waarschijnlijk) nog wel van houdt, zo te moeten kwetsen. Maar inderdaad, als ie het anders niet lijkt te begrijpen dan kun jij ook niet anders. Moeilijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Komt wel goed schatje *schuift roosvicee toequote:
Ja, gelukkig wel!!quote:
VANAVOND FRIET ETEN JONGUHquote:Op zondag 13 mei 2012 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!!
Van de week 24 uur gefrituurd... dan ben ik er wel een beetje klaar mee
Krijg je ooit die lucht nog uit je neus?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!!
Van de week 24 uur gefrituurd... dan ben ik er wel een beetje klaar mee
Nee, Chinees. IK WIL FRIETquote:
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
Ja, een half uur onder de douche staan, 3x zepen, je gezicht scrubben, 2x je haar wassen, masker er in en dan schone kleren aan en dan gaat t wel weerquote:
Mwehehehe.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, een half uur onder de douche staan, 3x zepen, je gezicht scrubben, 2x je haar wassen, masker er in en dan schone kleren aan en dan gaat t wel weer
Automagische teller.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:30 schreef Lindytje het volgende:
Geen idee hoeveel untrieds ik heb
Zal wel meevallen denk ik
134?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel zei ik dat ik er gisteren had?
Dan gaat 't rap.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
132 nu want ik had er twee nog als untried in de spreadsheet staan
Pikante roomquote:
Kennen wij elkaar? Ik kook nooitquote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ben jij voor fop huisvrouw, je kookt niet eens zelf
Als je er vaker een paar tegelijk kan afvinken wel.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pikante room.
[..]
Kennen wij elkaar? Ik kook nooit!
Verpruts je het dan of wat?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms wil ik het wel maar dan mag het niet.
Awwquote:Op zondag 13 mei 2012 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms wil ik het wel maar dan mag het niet.
Wellichtquote:
Zo ben ik juistquote:Op zondag 13 mei 2012 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wellicht. Nee
heeft ook wel veel moeite met "loslaten". Ik doe volgens hem alles verkeerd.
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef RenRen- het volgende:
Zijn mijn honden bijna gepakt door een of andere kuthond die dat al 2 keer eerder heeft gedaan. Ik ben zo geschrokken
En het was ook nog eens zelf een asociale kut die allemaal domme dingen tegen me ging zeggen. Ik vind d'r stom.quote:
WTF, is was die hond niet aangelijnd ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En het was ook nog eens zelf een asociale kut die allemaal domme dingen tegen me ging zeggen. Ik vind d'r stom.
Las het op Twitter ook ja, jezus wat eng zeg!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef RenRen- het volgende:
Zijn mijn honden bijna gepakt door een of andere kuthond die dat al 2 keer eerder heeft gedaan. Ik ben zo geschrokken
hij was ook echt heel groot en zat helemaal om mijn benen heenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Las het op Twitter ook ja, jezus wat eng zeg!
Excel alle waardes "Untried" laten optellen.quote:
Hier: http://www.nded.nl/startmotorset/uv-gel-uitzet/quote:
En hoe (quote:Op zondag 13 mei 2012 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Excel alle waardes "Untried" laten optellen.
(Mwehehehehe. Hoe.)
Ga nooit naar Italië dan... Het is net alsof iedereen ruzie heeft met iedereen hierquote:Op zondag 13 mei 2012 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens vandaag wakker geworden bij mijn ouders, maar serieus ik was blij dat ik na het ontbijt weer kon gaan. Wat kan die vrouw onnodig vaak kwaad reageren. En ze praat zo hard! Mensen die overdreven luid praten zijn echt heel, heel, heel vervelend.
Vandaag was het wat slechter weer... 15 graden met regen; maar toch nog vanalles bezocht en uiteindelijk weer een fles wijn open getrokken toen we in ons huisje waren...quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vandaag was het wat slechter weer... 15 graden met regen; maar toch nog vanalles bezocht en uiteindelijk weer een fles wijn open getrokken toen we in ons huisje waren...![]()
Zitten; zoals eckten italianen; uiteraard iedere dag aan de wijn
Vanaf morgen gelukkig weer droog en warmer (rond de 25 graden weer). It's a veww nice yes
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed te horen dat jullie het zo leuk hebben![]()
Jaaaaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]M'n sms gehad?
Thehehe
Ja als het kon bleef ik hier wonenMaar cif zegt dat we niet genoeg geld hebben
En ik maar denken dat ik met een rijke vent getrouwd ben
Gezelligquote:Op zondag 13 mei 2012 20:14 schreef Mss het volgende:
Verdomme, ik heb weer een negert achter me aan hoor![]()
.
Picsquote:Op zondag 13 mei 2012 20:14 schreef Mss het volgende:
.
zeg dat je aids hebt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:14 schreef Mss het volgende:
.
Dat heeft ie zelf natuurlijk alquote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, het was een Afrikaan, die doen 'collect 'm all'.
Nee wordt wel eens tijd he.. want zo wordt het verder nooit watquote:Op zondag 13 mei 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Heeft ie nou nog steeds niet onthuld dat ie eigenlijk een prins is en miljoenen bezit???
zeg dat je alimentatie van hem wil hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, het was een Afrikaan, die doen 'collect 'm all'.
Inderdaad... ik zal z'n vader de koning eens bellenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee wordt wel eens tijd he.. want zo wordt het verder nooit wat
Goed.... mooie tijd om de jacuzzi te vullen hierCiao segnora
![]()
PS: Mss.. schoppen in zijn pen0rSchrikt em vast meteen af
Een gratis raad; van tante kaat priem
Hij heeft vast wel rijke vrienden in Nigeriaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg dat je alimentatie van hem wil hebben.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel rijke vrienden in Nigeria
Ik zal er alvast een zoeken en opsturen naar Londenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
hij zoekt vast ook nog een laptop voor z'n nichtje
hij zit vast op een booreiland op dit moment...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal er alvast een zoeken en opsturen naar Londen
Dat verklaart waarom hij zwart is.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij zit vast op een booreiland op dit moment...
IK WIL EEN KERMIE!!!!!!!quote:
vriend d'r uit.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK WIL EEN KERMIE!!!!!!!
Maarzegt dan: zo'n beest komt hier nooit in huis!!!!
Vriend? Dan moet ik die eerst nog gaan zoeken.... veel te veel werk manquote:
kan je beter een huisdier nemen ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vriend? Dan moet ik die eerst nog gaan zoeken.... veel te veel werk man
Iddquote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan je beter een huisdier nemen ja.
Goeden tip! Want dit is inderdaad niet normaalquote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO WIL LIES GEEN KERMIE WAT IS DEZE -1 IK ZOU SOWIESO DE BRUILOFT AFZEGGEN DIT IS NIET NORMAAL.
HET GAAT OM HET INNERLIJKquote:Op zondag 13 mei 2012 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden tip! Want dit is inderdaad niet normaal
Ze vindt ze te lelijkOké, she has a point
WAT IS DIT DAT KAN TOCH NIET IK ZOU IN RELATIETHERAPIE GAAN WANT HET IS ECHT NIET NORMAAL DAT JIJ GEEN KERMIE MAGquote:
IK MAG NOOIT WAT VAN DAT WIJF EN ZE HAAT ME EN DAAROM MAG IK GEEN KERMIE ALLEEN MAAR OM MIJ TE PESTENquote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT IS DIT DAT KAN TOCH NIET IK ZOU IN RELATIETHERAPIE GAAN WANT HET IS ECHT NIET NORMAAL DAT JIJ GEEN KERMIE MAG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |