Ik denk dat mensen zich meer ergeren aan het overhypen van een middelmatige actrice, zoals trouwens 20-30 jaar geleden ook al gebeurde met Monique v/d Ven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef DeRakker. het volgende:
Typisch Nederlands, mensen met succes afkraken.
Ik vind haar succes leuk voor haar maar ze hadden gewoon alleen Ieren en Britten moeten gebruiken voor die films.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef DeRakker. het volgende:
Typisch Nederlands, mensen met succes afkraken.
Bij intruders zingt ze hiep hiep hoera bij verjaardag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:44 schreef LookAtMe het volgende:
Nu kijk ik Intruders, deze keer speelt het zich weer af in de UK, dit keer in het britse gedeelte. Weer heeft ze een belangrijke rol. Maar door dat accent lijkt het zo nep.
Ze laten in beide films ook niet merken dat ze misschien een buitenlander speelt.
Precies. Thekla Reuten is een echte actrice met internationaal succes en daar hoor je vrij weinig mensen over.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat mensen zich meer ergeren aan het overhypen van een middelmatige actrice, zoals trouwens 20-30 jaar geleden ook al gebeurde met Monique v/d Ven.
ok niks aan te doen...opzich ook wel realistisch... er zijn wel vaker buitenlanders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:49 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ik vind haar succes leuk voor haar maar ze hadden gewoon alleen Ieren en Britten moeten gebruiken voor die films.
Dat viel mij ook al op. Even terug gegaan om het nog een keer te horen ik dacht dat ik het me in beelde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Bij intruders zingt ze hiep hiep hoera bij verjaardag.
Bewust of per ongeluk ?
Houston we've got a jealous girl, we've got a problem!quote:
James Bond: Golden Eye.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef Weka het volgende:
Terechte klacht. Tenenkrommend om Nederlandse acteurs en actrices in Engelstalige films te zien.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houston we've got a jealous girl, we've got a problem!
Famke Janssen is dan ook gewoon een goede actrice!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
James Bond: Golden Eye.
die Russische Xena wordt gespeeld door een Nederlandse.
doet het behoorlijk goed.
Pics ter vergelijking!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Franknfurter het volgende:
[..]Niks mis met mijn tieten. Maar die van haar zijn gewoon zo.. saai.
Ja die!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Famke Janssen is dan ook gewoon een goede actrice!
quote:
saai?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Franknfurter het volgende:
[..]Niks mis met mijn tieten. Maar die van haar zijn gewoon zo.. saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |