abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113795273
Kijk voor de grap eens wie er TS is van het grote 2 studies topic.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_113804607
Vandaag mijn laatste cijfer terug, heb mijn P gehaald! Heb wel een onvoldoende gehaald, maar die kon ik compenseren.

In plaats van dat BSA omhoog gooien zouden ze trouwens ook gewoon die compensatieregeling eruit kunnen halen bij de ESE, want die regeling maakt het allemaal wel erg gemakkelijk. Daarnaast heeft het mij ook erg lui gemaakt, maar dat ligt ook een beetje aan mijzelf natuurlijk :@. Maar met deze regeling ben je er eigenlijk al als je de eerste 2/3 blokken je best doet. Dan kun je de laatste 2 blokken hard slacken, wat eigenlijk zonde is.

Nu vond ik dat niet zo heel erg omdat je de laatste 2 blokken toch voornamelijk vakken krijgt die verder nauwelijks wat met de studie Fiscale Economie te maken hebben (Ik noem een marketing).

Wel vakantie nu :7
pi_113805860
Ik ben ingestroomd in Februari, dus heb net pas 2 periodes gehad. Wij moeten er 40 voor jaar 2 en 60 voor Propedeuse. Ik heb er nu 27, en als ik mijn laatste hertentamen van vandaag heb gehaald dan zit op op de 29/29 EC's. Gaat prima dus.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')