Pic van zo'n abnormaal breed stuur op een fiets?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Brede sturen zijn wel kut in drukke fietsenrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Pic van zo'n abnormaal breed stuur op een fiets?Sorry, ik maak doorgaans geen foto's van andere fietsen als ik mijn fiets ga stallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Vespa's zijn niet goed goedkoop hoor, die krengen beginnen bij ¤2000,-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Jan-Slagter het volgende:
Dat is voor mensen die aandachts geil zijn, net als die goedkope pompeuze 'retro' scooters die je vroeger nooit zag maar wel 'retro' zijn
en ik vrees er eentje tegen te komen op n druk fietspad!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Brede sturen zijn wel kut in drukke fietsenrekken.
Het zijn meestal geen vespa's, het word retro scooter genoemd, ik zie ze hier vollop rijden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vespa's zijn niet goed goedkoop hoor, die krengen beginnen bij ¤2000,-Ze zijn wel lelijk, dat wel.
Ja ,dat lijkt me wel ja , als je tussen een vrachtwagen en een lantarenpaal doorfietst.quote:
Moet je die omafietssturen hebben, passen ze precies op, wel goed vasthouden, ze zijn nogal zwakquote:
want lantaarnpalen hebben een magnetische aantrekkingskracht op vrachtwagens?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:29 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Ja ,dat lijkt me wel ja , als je tussen een vrachtwagen en een lantarenpaal doorfietst.
Idd, staat er zo'n ding in de fietsenstalling, 4 plaatsen bezet...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef Rezania het volgende:
Net zo irritant als die gigantische manden.
pas jij nou maar op dat je niet overhoop gereden wordt door tegemoetkomende wielrenners,quote:Gok wel dat ik tussen meer pas dan jij durft![]()
Wat knap van je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Life2.0 het volgende:
Matzwart natuurlijk!
Ervaring leert dat er best een wielrenner tegen mij op kan rijden, maar dat hij valt en ik op de fiets zal blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |